Iso myötä häpeä katsoa huonoosaisuutta. Cittarissa euron tarjoukset niin koko kauppa vilisee pullollaan ihmisiä.
Ite en koskiskaa euron tuotteisiin. Olenkin Kokoomuslainen.
Kommentit (47)
Mä en juurikaan käy Cittarissa vaikka olen keskituloinen, on vaan niin kallis. Lihaa haen sieltä joskus koska paljon parempi tarjonta ja laatu kuin Prismoissa.
Yleensä käyn Stokkalla, se on edellisiä edullisempi monessa asiassa, erityisesti laatulihaa saa hyvin kohtuulliseen hintaan ja kalaakin.
Mutta poikkesin kyllä euron markkinoilla, ostin paljon hedelmiä. Illalla ja aamulla syötiin lapsen kanssa hedelmäsalaattia ja loput pakkasin annosnyssäköissä pakkaseen smoothieta varten. Mun mielestä on tyhmää jos ei hyödynnä tarjouksia. Vain nousukas (ap) brassailee maksukyvyllään ja puolueellaan. Vaikkei ne totta olisikaan....
no oli ihmisen varakkuus mikä tahansa, nii todella surkeita ne euron tarjoukset, en osta, valmis mössöjä ja ties mitä muuta roskaa. k-kaupassa parempia tuotteita tarjouksessa.
Otsikko jo paljasti provoksi. Cittarissa muuten on jotkut tuotteet paljon halvempi kuin esim.S-kaupoissa.
Pakko käydä kaikkialla tarjousten perässä, kun on niin valtavasti velkaa asunnosta, Volvo XC60:stä, luottokorttivelkaa, ym. kulutusluottoja.
Terv. wannabe-hyväosainen velaksieläjä ja toki Kokoomuksen äänestäjä
Vierailija kirjoitti:
no oli ihmisen varakkuus mikä tahansa, nii todella surkeita ne euron tarjoukset, en osta, valmis mössöjä ja ties mitä muuta roskaa. k-kaupassa parempia tuotteita tarjouksessa.
Cittarihan ei onneksi olekaan K-kauppa.
Minäkin olen kokoomuslainen, ja minussa Citymarket aiheuttaa myötähäpeää. Sokoksella käymme, silloin kun ei osteta ruokaa tuoreena torilta tai päivittäisostoksia omasta kivijalkalähikaupasta.
NipsuNapsu kirjoitti:
Mielestäni oikeasti tyhmä on sellainen, joka maksaa tuotteista enemmän, vaikka halvemmallakin saisi.
Kävin eilen K-kaupassa ostamassa olutta, jota olisi saanut viereisestä Lidlistä halvemmalla.Siis samaa merkkiä. Tuote oli kylmässä ja sain jonottaa lyhyessä jonossa fiksujen ja kauniiden ihmisten kanssa, toisin kuin n.15 minuutin jonotus köyhien kanssa. Ja olen köyhä kyllä itsekin, ei siinä mitään. Joskus sitä vaan on valmis maksamaan tasosta vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kävin eilen K-kaupassa ostamassa olutta, jota olisi saanut viereisestä Lidlistä halvemmalla.Siis samaa merkkiä. Tuote oli kylmässä ja sain jonottaa lyhyessä jonossa fiksujen ja kauniiden ihmisten kanssa, toisin kuin n.15 minuutin jonotus köyhien kanssa. Ja olen köyhä kyllä itsekin, ei siinä mitään. Joskus sitä vaan on valmis maksamaan tasosta vähän enemmän.
80-luvun paluu :D
Ilmeisesti kokoomumslainen ei osaa kirjoitaa:
-huono-osaisuutta-
Ennenkuin halveksit muita.
Moni köyhä osaa oikeinkirjoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Ite en koskiskaa euron tuotteisiin. Olenkin Kokoomuslainen.
Höpsistä. Otsikon ja viestin kirjoitusvirheet osoittavat, että et ole.
Mitä tuolla aloituksella haetaan? Se on kuitenkin niin selvästi feikki? En ymmärrä. Valistakaa joku minua? Eikö ihmisillä ole oikeita aasioita keskusteltavaksi vaan pitää heittää jotain "läppää"? Sääli.
Haista iso p*ska ja pitkä v*ttu! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä on yhdyssana ja kokoomuslainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Totta ja jo nämä virheet paljastavat ettei ap voi olla kokkari. Muuten fiksut ihmiset eivät osta mitään normaalihinnalla, vaan tarjouksista. Meilläkin jahdataan aina hyvät tarjoukset. Viime viikolla oli K-kaupassa Presidentti-kahvi könttätarjouksessa, kympillä sai kolme pakettia. Nuohottiin kaikki lähiseudun K-kaupat ja Cittarissa käytiin kolme kertaa hakemassa vain nuo kahvit. Nyt on 21 pakettia kahvia varastossa ja säästöä tuli, koska pääosa kaupoista osui vielä pitkän iltakävelyreittimme varrelle. Cittarissa käytiin autolla, mutta sekin sattuu olemaan työmatkareittimme varrella.
Reps
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä on yhdyssana ja kokoomuslainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
ja huono-osainen kirjoitetaan väliviivalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me kokoomuslaiset itse kirjoiteta näitä viestejä vaan sanellaan sihteerillemme. Kiitos palauteesta kuitenkin, sihteeri saa palkan alennuksen.
Palkanalennus on yhdyssana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yli 40 000e tilillä ja töiden jälkeen juoksen vielä tarjiusten perässä vaikka 4 lastakin..
Tämän langan yhdistävä tekijä on ihmiset jotka väittävät olevansa varakkaita, mutta eivät osaa edes äidinkieltään kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt cittarissa ootko joku köyhä?
T: Oikea hyvä osainen kokoomuksen äänestäjä
hyvä_______________________________________________osainen
Vierailija kirjoitti:
Huonoosaisuutta?
Oikeasti? Näin paha kirjoitusvirhe ei tule vahingossa, tuo vaatii jo erityistä lahjakkuutta. Epäilisin keinoksi kalastella klikkauksia tuolla hirvittävällä oikeinkirjoiutuksella (kaikki tulevat kritisoimaan), mutta olen jopa nähnyt monessa paikassa kirjoitettuna "vapaaaika".
Ap:n juttu on niin paska provo, etten usko hänen älykkyydellään kyettävän noin pitkälle vietyyn suunnitteluun.
Hei, ajattelin juuri lähteä käymään cittarissa. Hyvä kun osui tämä ketju silmiini. Tietäiskö joku onko siellä vielä tänäänkin ne euron tarjoukset? Meinaan vaan, että ensitten menekkään sinne ryysikseen.
Ja vielä jos joku osaisi sanoa milloin ne europäivät loppuu?
Pliis vastatkaa joku!
Mielestäni oikeasti tyhmä on sellainen, joka maksaa tuotteista enemmän, vaikka halvemmallakin saisi.