Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kipeänä kotona lapsen kanssa

Vierailija

Olen itse kuumeessa kotona, lapsi jo toipilas ja jaksaa leikkiä jne. Ärsyttävä tilanne! Ei voi levätä kunnolla kun lapsi hakee jatkuvasti huomiota, pitää meteliä, pyytää jotain. Nyt pelaa pikkukakkonen-peliä, mutta silti suu käy koko ajan. Argh. Odotan sitä hetkeä, että mies tulee töistä kotiin. Silloin saan painella nukkumaan. Miten voikIN näin paljon ärsyttäää..

Kommentit (7)

Vierailija

Itse olen yh ja jos olen kipeenä, niin joudun kokonaan hoitamaan lapsen itse. Se on mukava lähteä 38 asteen kuumessa ruokakauppaan.

Vierailija

Hei vaan yh. Tilanteesi on ikävä. Mutta se ei sulje sitä tosiasiaa pois, että minunkin tilanteeni on ikävä.

Iskä vaan

Lapsi nyt kohta kolmivuotias. Vielä kertaakaan se ei ole onnistunut tekemään mitään mistä olisin ärsyyntynyt. Ehkä syynä se, että meinasi mokoma kuolla ekan pari viikkoa synnyttyään. Edelleen kattelen sen kiukutteluakin jonkinlaisena ihmeenä. Se alun kokemus antoi mulle hermot ruostumattomasta teräksestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapsi nyt kohta kolmivuotias. Vielä kertaakaan se ei ole onnistunut tekemään mitään mistä olisin ärsyyntynyt. Ehkä syynä se, että meinasi mokoma kuolla ekan pari viikkoa synnyttyään. Edelleen kattelen sen kiukutteluakin jonkinlaisena ihmeenä. Se alun kokemus antoi mulle hermot ruostumattomasta teräksestä.

Ding! Haetko kenties jotain marttyyriviittaa? Voin kertoa, että myös oma lapseni vietti ensimmäiset kuukaudet sairaalassa ja kyllä, siitäkin huolimatta lapseni saa minut välillä raivon partaallle.

Iskä vaan

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ding! Haetko kenties jotain marttyyriviittaa? Voin kertoa, että myös oma lapseni vietti ensimmäiset kuukaudet sairaalassa ja kyllä, siitäkin huolimatta lapseni saa minut välillä raivon partaallle.

Miten se on "marttyyriviitta" jos sanon ettei mulla ole mitenkään raskasta ja hermotkin on kuosissa? Ehkä sun hermot paukkuu juurikin siksi, että vaikutat vähän hitaalta ja tuo tekstin ymmärrys on vähän kateissa. Ding! Ding! Ding!

Vierailija

Itsekin olen kipeänä kotona reilu parivuotiaan kanssa. Ei ärsytä, mutta harmittaa lapsen puolesta. En jaksa antaa huomiota tarpeeksi. Koomaan sohvalla ja piirretyt pyörii YouTubesta. Huono omatunto, kun mieskin joutuu näin joulun alla tekemään pitkää päivää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat