Oon lastenvahtina ja mulle tuli yhtäkkiä vatsataudin oireita

Vierailija

Useampi tunti vielä kahden lapsen vahtimista ja tunti sitten alkoi vatsaoireet jotka pahenee, löysä, kipeä ja turvonnut vatsa ja oksettava olo :/ Eilen kärsin jo löysästä vatsasta, mutta ajattelin että se oli joku vatsanväänne vain. Mitä tekisitte tilanteessani? Lasten vanhemmat ovat tärkeässä tapaamisessa enkä viitsisi heitä häiritä.

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pese kädet erittäin hyvin jokaisen wc käynnin jälkeen. Puuhatkaa jotain rauhallista. Koita jaksaa.

Joo pesen! Kiitos!

Vierailija

Sattuisiko siellä olemaan maitohappobakteeritabletteja, tai vaikka jotain gefilus-tuotetta jääkaapissa? Minulla ne rauhoittaa vatsaa.

Vierailija

Ystävä, sisko tai joku luotettava tuttavasi, jolla on kokemusta lapsista jos tulisi sua tuuraamaan ja tietty laittaisit, vaikka viestillä pariskunnalle kertoen/kysyen tilanteestasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ystävä, sisko tai joku luotettava tuttavasi, jolla on kokemusta lapsista jos tulisi sua tuuraamaan ja tietty laittaisit, vaikka viestillä pariskunnalle kertoen/kysyen tilanteestasi.

Valitettavasti olen heidän kotona enkä viitsi päästää tänne heille vieraita ihmisiä kun pystyn kuitenkin katsomaan lasten perään vaikkakin kipeä oonkin. Kiitos kuitenkin neuvoista! Pariskunta on heille tärkeässä tapaamisessa ja käytännössä pilaisin heidän mahdollisuuden erääseen asiaan jos ilmoittaisin että pitää päästä kotiin sairastamaan.

Vierailija

Tiedän tunteen... Itsellä aikonaan oli tilanne että söin itselleni sopimatonta ruokaa  sekaannusten takia.
Meni puolisen tunta ja sitten alko oireet, ekana ällötys olo. Tiesin mistä kyse ja tiein että kohta olen pöntöllä yrjäämässä sisuksiani ulos. Mun onni oli että vahdin sukulaiseni lapsia. Ilmotin lasten vanhemmille että lapset menee loppuajaksi vanhemmilleni hoitoon ja soitin vanhemmilleni jotka onneksi oli kotona. Tulivat hakemaan oikein sopivasti koska eka oksu pääs just ku oltiin lähdössä.

Mutta on nuo sairastumiset aina kurjia tilanteita...toivottavasti jotenkin jaksat eikä olosi liiaksi pahene :/ Suosittelisin silti että vaikka heillä tärkee tapaaminen olisikin, laita edes viesti voinnistasi. Voithan sanoa että vielä olo on siedettävä eikä vahtimista estä, mutta vanhemmille varmasti kivempi tietää mikä tilanne kotona on päällä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat