Taas saa ppilotella joulukortteja.t.ammattivalittaja
Täytyy varmaan taas jotain ympäripyöreää selitellä.
Kommentit (139)
Selittelyä.
Ei sun ukkos näitä lue.
Pelästyit kun tajuisit että joku tunnistu sut ja että nämä ketjut saattavat mennä miehesi tietoon. Vuosien varrella olet niin paljon kaatanut p:tä miehesi niskaan täällä,että oikein toivon että miehesi saa ketjut luettavakseen. Sen jälkeen tosiaan pääsisit muuttamaan yksiksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko piirinuohooja?
Ei teidän ammattinne on kyllä nyt aivan väärin.ap
Eli olet valehdellut tästäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko piirinuohooja?
Mietippä saako nuohooja 4 tunnin työstä 450€ kyseessä vain yksi työ.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ap:n on vain tarkoitus ärsyttää ja sitten tuntee suurta mielihyvää, kun siinä onnistuu.
Sepittelee näitä tarinoitaan, vaikka on jotkut niistä tottakin, mutta muunneltuna...
Oikeasti ap on on aikuisen pojan äiti ja on sillä ukkokin, eläkkeellä molemmat.
En jaksa ymmärtää….
Ap:n perustarkoitus tosiaan on ärsyttää, missä hän myös onnistuu erinomaisesti.
Hän on silti olemassa, samoin hänen nuohoojamiehensä. Ovat nelissäkymmenissä vasta, ja mies on vakaasti työelämässä. Heillä on 7-vuotias poika, ja se adoptioon annettu poika on 19. Mummonmökki on olemassa, anoppi ja appi ovat olemassa, ap:n kaksi siskoa ovat olemassa olevia henkilöitä, samoin ap:n vanhemmat. Tämä kaikki on ihan tarkistettavissa olevaa tietoa.
Mitä sitten?ap
No ei mitään "mitä sitten". :)
Tämä oli vain tiedoksi henkilölle, joka tuossa epäili ap:n olemassaoloa. Itsehän jo tiedät olevasi olemassa. :)
Mieheni ammatti oli ainakin listassa väärin ja kyllä miehenikin kirjoittelee palstalla kaikenlaista .ap
No sitten sun täytyy kertoa miehellesi, ettei enää ilmoita tittelikseen nuohoojaa, kuten hän nykyään tekee. :)
Siitäkin tiedosta hän saattaa yllättyä, että hän "kirjoittelee palstalla". :)
Varmasti tiedät myös hänen toisen ammattinsa? Luuletko että hän palstailee nimellään? tiedät varmasti missä adoptioon annettu lapsi asuu? hänen vanhempiensa nimet?ap
Tiedän hänen toisenkin ammattinsa, tai siis mitä muuta hän tekee kuin nuohoaa. Tiedän, missä adoptiopoikasi asuu ja tiedän hänen vanhempiensa nimet. Olet itse sitä tajuamattasi paljastanut täällä niin monta palaa elämästäsi, että niiden perusteella voi koota koko palapelin.
Sehän mukavaa, Kerron sitten kun läheisisti adoptiovanhemmat tunnet ettievät turhaan korttia lähettäisi.ap
Nyt tuli ap:lle hätäpäissään monta kirjoitusvirhettä.
Vai päissäänkö olet nyt jo?
Vierailija kirjoitti:
Selittelyä.
Ei sun ukkos näitä lue.
Pelästyit kun tajuisit että joku tunnistu sut ja että nämä ketjut saattavat mennä miehesi tietoon. Vuosien varrella olet niin paljon kaatanut p:tä miehesi niskaan täällä,että oikein toivon että miehesi saa ketjut luettavakseen. Sen jälkeen tosiaan pääsisit muuttamaan yksiksesi.
Mies kyllä on lukenut suurimman osan ketjuistani samalla koneella iltaisin on kun minä päivällä enkä minä poista mitään selaushistorioita tms.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko piirinuohooja?
Mistä voin tietää, ettet valehtele tuota summaakin? Sinä olet kyllä niin täynnä valheita ja paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko piirinuohooja?
Ukkos ei siis ole piirinuohooja, kun et tajua. Eli hän ei voi tehdä lakisääteisiä nuohostöitä, noista on tuomittu päiväsakkoihin. Et myöskään ymmärtänyt mitään joskus nuohoojan koulutuksista. Mistään et mitään tajua, etkä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko piirinuohooja?
Ukkos ei siis ole piirinuohooja, kun et tajua. Eli hän ei voi tehdä lakisääteisiä nuohostöitä, noista on tuomittu päiväsakkoihin. Et myöskään ymmärtänyt mitään joskus nuohoojan koulutuksista. Mistään et mitään tajua, etkä tiedä.
Kuten kerroin saa yhdestä työhommasta tänään 450€ eli mieti sitä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittelyä.
Ei sun ukkos näitä lue.
Pelästyit kun tajuisit että joku tunnistu sut ja että nämä ketjut saattavat mennä miehesi tietoon. Vuosien varrella olet niin paljon kaatanut p:tä miehesi niskaan täällä,että oikein toivon että miehesi saa ketjut luettavakseen. Sen jälkeen tosiaan pääsisit muuttamaan yksiksesi.Mies kyllä on lukenut suurimman osan ketjuistani samalla koneella iltaisin on kun minä päivällä enkä minä poista mitään selaushistorioita tms.ap
Älä selittele. Kukaan ei hyväksyisi moista pas*an niskaan kaatamista missään palstoilla. Varsinkaan kun olet täysin tunnistettavissa,samoin miehesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko piirinuohooja?
Mistä voin tietää, ettet valehtele tuota summaakin? Sinä olet kyllä niin täynnä valheita ja paskaa.
noin 6 tunnin homma.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittelyä.
Ei sun ukkos näitä lue.
Pelästyit kun tajuisit että joku tunnistu sut ja että nämä ketjut saattavat mennä miehesi tietoon. Vuosien varrella olet niin paljon kaatanut p:tä miehesi niskaan täällä,että oikein toivon että miehesi saa ketjut luettavakseen. Sen jälkeen tosiaan pääsisit muuttamaan yksiksesi.Mies kyllä on lukenut suurimman osan ketjuistani samalla koneella iltaisin on kun minä päivällä enkä minä poista mitään selaushistorioita tms.ap
Älä selittele. Kukaan ei hyväksyisi moista pas*an niskaan kaatamista missään palstoilla. Varsinkaan kun olet täysin tunnistettavissa,samoin miehesi.
Kyllä miehenikin välillä provoaa palstalla ei tosin kovin usein tällä palstalla.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt menee jännäksi! Ilmoittakaa sitten, kun nuohooja-mies tulee mukaan keskusteluun. Minä teen popparit tässä välillä.
Vieläkin on ammatti miehelläni väärin. Tuskin kerkiää palstailemaan kun on työhommissa joista saa 450€ muutamasta tunnista.ap
Muutamasta tunnista 450 euroa brutto, pahvi. Eli käteen jää normaali ammattimiehen palkka, pahvi. Ethän sä edes alkavana yrittäjänä ymmärtänyt veroista ja kuluista, miten ihmeessä voit juuri kohta aloittaa yrityksen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ap:n on vain tarkoitus ärsyttää ja sitten tuntee suurta mielihyvää, kun siinä onnistuu.
Sepittelee näitä tarinoitaan, vaikka on jotkut niistä tottakin, mutta muunneltuna...
Oikeasti ap on on aikuisen pojan äiti ja on sillä ukkokin, eläkkeellä molemmat.
En jaksa ymmärtää….
Ap:n perustarkoitus tosiaan on ärsyttää, missä hän myös onnistuu erinomaisesti.
Hän on silti olemassa, samoin hänen nuohoojamiehensä. Ovat nelissäkymmenissä vasta, ja mies on vakaasti työelämässä. Heillä on 7-vuotias poika, ja se adoptioon annettu poika on 19. Mummonmökki on olemassa, anoppi ja appi ovat olemassa, ap:n kaksi siskoa ovat olemassa olevia henkilöitä, samoin ap:n vanhemmat. Tämä kaikki on ihan tarkistettavissa olevaa tietoa.
Mitä sitten?ap
No ei mitään "mitä sitten". :)
Tämä oli vain tiedoksi henkilölle, joka tuossa epäili ap:n olemassaoloa. Itsehän jo tiedät olevasi olemassa. :)
Mieheni ammatti oli ainakin listassa väärin ja kyllä miehenikin kirjoittelee palstalla kaikenlaista .ap
No sitten sun täytyy kertoa miehellesi, ettei enää ilmoita tittelikseen nuohoojaa, kuten hän nykyään tekee. :)
Siitäkin tiedosta hän saattaa yllättyä, että hän "kirjoittelee palstalla". :)
Varmasti tiedät myös hänen toisen ammattinsa? Luuletko että hän palstailee nimellään? tiedät varmasti missä adoptioon annettu lapsi asuu? hänen vanhempiensa nimet?ap
Tiedän hänen toisenkin ammattinsa, tai siis mitä muuta hän tekee kuin nuohoaa. Tiedän, missä adoptiopoikasi asuu ja tiedän hänen vanhempiensa nimet. Olet itse sitä tajuamattasi paljastanut täällä niin monta palaa elämästäsi, että niiden perusteella voi koota koko palapelin.
Sehän mukavaa, Kerron sitten kun läheisisti adoptiovanhemmat tunnet ettievät turhaan korttia lähettäisi.ap
En tunne adoptiopoikaasi enkä hänen vanhempiaan, kuten en tunne sinua enkä miestäsikään. Kerroin vain tietäväni. Et taida ymmärtää, kuinka paljon ihmisistä saa tietoa ihan netistä. (Mutta voit olla rauhassa, en aio paljastaa henkilöllisyyttäsi. Kunhan varoitin: jos minä löysin sinut helposti, muutkin voivat löytää.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittelyä.
Ei sun ukkos näitä lue.
Kyllä miehenikin välillä provoaa palstalla ei tosin kovin usein tällä palstalla.ap
Nyt lipsahti. MieheniKIN PROVOAA, joten myönsit samalla tekeväsi niin itsekin.
Kerta miehesi tietää ketjuista,niin sillahan ei sitten ole mitään sitä vastaan että ketjut laitetaan miehelle?
Mukaan lähtee myös ne plussalla tehdyt ketjut,vuosien takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt menee jännäksi! Ilmoittakaa sitten, kun nuohooja-mies tulee mukaan keskusteluun. Minä teen popparit tässä välillä.
Vieläkin on ammatti miehelläni väärin. Tuskin kerkiää palstailemaan kun on työhommissa joista saa 450€ muutamasta tunnista.ap
Muutamasta tunnista 450 euroa brutto, pahvi. Eli käteen jää normaali ammattimiehen palkka, pahvi. Ethän sä edes alkavana yrittäjänä ymmärtänyt veroista ja kuluista, miten ihmeessä voit juuri kohta aloittaa yrityksen??
Eiköhän mulla ole siihen apuvoimia.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko piirinuohooja?
noin 6 tunnin homma.ap
Ai, viestissä 84 se oli 4 tunnin homma. Alkaako valheiden vyyhti mennä hallitsemattomaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittelyä.
Ei sun ukkos näitä lue.
Nyt lipsahti. MieheniKIN PROVOAA, joten myönsit samalla tekeväsi niin itsekin.
Kyllä näin me molemmat harrastukseksemme aina välillä teemme eli kirjoittelemme provoja.ap
Vierailija kirjoitti:
Kerta miehesi tietää ketjuista,niin sillahan ei sitten ole mitään sitä vastaan että ketjut laitetaan miehelle?
Mukaan lähtee myös ne plussalla tehdyt ketjut,vuosien takaa.
Lähetä samalla mulle mieheni tekemät ketjut, saamme vertailla kumpi osaa provota paremmin.ap
Sosiaalisukeltaja.