Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en oo koskaan... syönyt makaroonia ja ketsuppia

Vierailija

Enkä varmaan koskaan tule syömäänkään. Yhdistelmä ei kuulosta herkulliselta.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Oletko varma ettet ole edes lapsena syönyt? Aika erikoista.

Vai tarkoitatko ainoastaan makaroni+ketsuppi ruokana vai lisukkeenakaan et ole maistanut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vai tarkoitatko ainoastaan makaroni+ketsuppi ruokana vai lisukkeenakaan et ole maistanut?

Tarkoitan sekä ruokana että lisukkeena. Olen varma! Mulla oli lapsena hyvin selkeä mielipide siitä, mihin ketsuppia laitetaan: ranskalaisiin ja nakkeihin/makkaraan. Vasta 16-vuotiaana maistoin ekan kerran makaroonilaatikon kanssa.

Ap

Vierailija

Anna sille mahdollisuus! Raasta juustoa valmiiksi. Keitä pasta ja lirauta sekaan hiukan oliiviöljyä. Lautasella sitten lisäät kuuman pastan päälle juustoraastetta, mustapippuria myllystä ja hyvää ketsuppia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on herkullista :o vähän kuin makaronilaatikko ja ketsuppi mutta ilman jauhelihaa.

Mutta onhan makaronilaatikossa myös munamaitoa! Ja juustoa, jos mä teen (mutta jauhelihan sijaan laitan soijarouhetta ja rehuja).

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anna sille mahdollisuus! Raasta juustoa valmiiksi. Keitä pasta ja lirauta sekaan hiukan oliiviöljyä. Lautasella sitten lisäät kuuman pastan päälle juustoraastetta, mustapippuria myllystä ja hyvää ketsuppia.

Jos pastaan laittaa oliiviöljyä, kastike ei tartu siihen kunnolla. Mä suhtaudun jotenkin niin epäilevästi ketsuppiin, että tuo ei vain kuulosta hyvältä. Teen aina kunnon kastikkeen. Jos muuten haluatte tietää, mistä ketsuppikriittisyyteni johtuu, kerron: näin lapsena unta, jossa ketsuppi oli pahaa. Sen jälkeen en syönyt pariin vuoteen ketsuppia. Olen jo lähemmäs nelikymppinen, mutta edelleen suhtaudun ketsuppiin hieman epäillen, varsinkin jos se ei ole Heinzia.

Ap

Vierailija

Mun piti jo avaukseen kirjoittaa, että saa jakaa näitä juttuja, joilla pärjää hyvin mä en oo koskaan -pelissä!

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sori, tästä tuli nyt ketsuppi-keskustelu :D

Mut Heinz-ketsuppi on aivan hirveän suolaista, karmeaa!

Ei mitään! Mä en oo tuota suolaisuutta huomannut. Pitääpä maistella seuraavalla kerralla, kun tulee ketsuppia syötyä.

Ap

Vierailija

Mä en syö koskaan ketsuppia minkään kanssa. Olen kyllä maistanut, enkä todellakaan tajua, miksi hyvä ruoka pitäisi sotkea ketsupin maulla. Eihän se maistu sen jälkeen muulle kuin sille ketsupille. Ja se maku on ihan karsea, teollinen ja makea ja öklöttävä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en syö koskaan ketsuppia minkään kanssa. Olen kyllä maistanut, enkä todellakaan tajua, miksi hyvä ruoka pitäisi sotkea ketsupin maulla. Eihän se maistu sen jälkeen muulle kuin sille ketsupille. Ja se maku on ihan karsea, teollinen ja makea ja öklöttävä.

Mä syön ketsuppia tosiaan vain ihan muutaman ruuan kanssa, mutta mun mielestä se ei peitä niiden makua, vaan tuo esiin. 

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua on makarooni? Se on makaroni, yksi o. Opettele kirjoittamaan.

Mikähän vittu se voisi olla? Mä en oo koskaan ymmärtänyt, miksi se pitää kirjoittaa suomeksi yhdellä o:lla, kun se ei kuitenkaan italiaksi ole makaroni. Ja mun pääaine yliopistossa oli sentään suomen kieli.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan sekä ruokana että lisukkeena. Olen varma! Mulla oli lapsena hyvin selkeä mielipide siitä, mihin ketsuppia laitetaan: ranskalaisiin ja nakkeihin/makkaraan. Vasta 16-vuotiaana maistoin ekan kerran makaroonilaatikon kanssa.

Ap

Ja näin todistit juuri valehdelleesi ensimmäisessä viestissä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat