Hyvät pelikuulokkeet, apua!

Vierailija

Pitäisi ostaa miehelle uudet kuulokkeet kun entiset on menossa hajalle. Pelaa pääsääntöisesti pleikka nelosella ja muuta mitä nyt keksin niin langattomat ja mikillinen olisi oltava.
Verkkokaupoissa noita näkyy olevan pilvin pimein enkä ymmärrä noista ominaisuuksista mitään. Budjetti n.100-150€ jos jotenkin erityisen hyvät niin saa ylittääkin vähän

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ostaa miehelle uudet kuulokkeet kun entiset on menossa hajalle. Pelaa pääsääntöisesti pleikka nelosella ja muuta mitä nyt keksin niin langattomat ja mikillinen olisi oltava.
Verkkokaupoissa noita näkyy olevan pilvin pimein enkä ymmärrä noista ominaisuuksista mitään. Budjetti n.100-150€ jos jotenkin erityisen hyvät niin saa ylittääkin vähän

Noissa on paljon teknisen puolen lisäksi kyse omista mieltymyksistä, kehottaisin yllätyksen pilaamisen uhallakin hankkimaan yhdessä miehen kanssa, ettei käy niin, että ostat ihan pätevät luurit, mutta mies ei tykkää, eikä kehtaa vaihtaa, kun sai lahjaksi.

Kun ostatte yhdessä, mies saa sellaiset kun haluaa ja sinä olet tehnyt nappiostoksen.

Vierailija

Varmaan ihan totta että mielellään olisi itse valitsemassa kun on kaikinpuolin aina hyvin tarkka ostoksistaan.se on kuitenkin aina ollut sitä mieltä ettei halua tietää mitä saa lahjaksi ja silti olen joka vuosi melko tarkat mallit onkinut siltä niin haluaisin oikeasti yllättää sen hankkimalla ne itse. Ei se mitenkään tosissaan kuitenkaan pelaa vaan semmoista ajanvietettä niin uskoisin että käyttöön päätyisivät tai sitten jäävät minun käyttöön jos ihan epäkelvot sattuisivat.
Isoja kuulokkeita se aina on hankkinut aikaisemmin ja hinta pyörinyt siellä 150-200€ paikkeilla. Osaisiko joku heittää jotain hyväksi luokiteltuja malleja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan totta että mielellään olisi itse valitsemassa kun on kaikinpuolin aina hyvin tarkka ostoksistaan.se on kuitenkin aina ollut sitä mieltä ettei halua tietää mitä saa lahjaksi ja silti olen joka vuosi melko tarkat mallit onkinut siltä niin haluaisin oikeasti yllättää sen hankkimalla ne itse. Ei se mitenkään tosissaan kuitenkaan pelaa vaan semmoista ajanvietettä niin uskoisin että käyttöön päätyisivät tai sitten jäävät minun käyttöön jos ihan epäkelvot sattuisivat.
Isoja kuulokkeita se aina on hankkinut aikaisemmin ja hinta pyörinyt siellä 150-200€ paikkeilla. Osaisiko joku heittää jotain hyväksi luokiteltuja malleja?

Itse olen ollut tyytyväinen PS4 omiin wireless kuulokkeisiin, mm. akkukeston ja headset companion appsin takia (voi muuttaa asetuksia softalla helposti ja löytyy ladattavia preset asetuksia), mutta en ole missään määrin asiantuntija. Ohessa pari vertailua, jos niistä olisi apua:

http://heavy.com/news/2014/11/top-best-ps4-gaming-headsets-deals-accesso...

http://www.digitaltrends.com/gaming/best-playstation-4-headsets/

2

Vierailija

Turtle beach on merkki josta ollaan miehen kanssa tykätty jo monta vuotta. Mitä pelejä miehesi pelaa? Etenkin fps-ammuskeluissa on hyvä surround ääni tarpeen, jotta osaa paikantaa minkä nurkan takaa juoksee viholliset esiin.

Mainittakoon nyt kuitenkin että olemme pelanneet xboxilla, mutta vastaavia löytyy myös ps4:lle. 150€ saa jo varsin hyvät kuulokkeet :)

Vierailija

Sony PlayStation 3 Pulse Wireless Stereo Headset- tuommoiset kuulokkeet sillä ainakin on ollut kovassa käytössä ja ilmeisesti tykännyt. Pelejä katselin hyllystä niin ainakin Fallout4, Diablo, Assasin´s creed näyttäisi olevan pinon päällimäisinä. Vitsit kun en näistä peleistäkään ymmärrä yhtään mitään että onko niissäkin jotain ominaisuuksia mitä pitää huomioida.

Mut kiitos kaikille vinkeistä, saa laittaa lisää jos tulee mieleen! :)

Vierailija

Kuulostat ihanalta vaimolta/avovaimolta/tyttöystävältä. Itse en osaa neuvoa muuten kuin, että älä osta mitään "for gamers by gamers" ledivilkkuvalotrendipaskaa. Kuulokkeelliset sennheiserit on itsellä(en muista tarkkaa merkkiä) ja hyvältä tuntuu. Muitakin hyviä merkkejä sennheiserin lisäksi varmaan on. 

ps: jos oikeasti haluat yllättää miehesi niin osta samalla muutaman kympin maksava digital analog converter jos sellaista tai erillistä äänikorttia ei ole. Tietokoneen oma äänipiiri on surkea kääntämään digista analogiseksi signaaliksi, eli siihen joka niihin kuulokkeisiin lopulta menee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihanalta vaimolta/avovaimolta/tyttöystävältä. Itse en osaa neuvoa muuten kuin, että älä osta mitään "for gamers by gamers" ledivilkkuvalotrendipaskaa. Kuulokkeelliset sennheiserit on itsellä(en muista tarkkaa merkkiä) ja hyvältä tuntuu. Muitakin hyviä merkkejä sennheiserin lisäksi varmaan on. 

ps: jos oikeasti haluat yllättää miehesi niin osta samalla muutaman kympin maksava digital analog converter jos sellaista tai erillistä äänikorttia ei ole. Tietokoneen oma äänipiiri on surkea kääntämään digista analogiseksi signaaliksi, eli siihen joka niihin kuulokkeisiin lopulta menee.

Piti tietenki olla, että mikrofonilliset sennheiserit.... 

Vierailija

Apua kun tämä kieli on minulle ihan hepreaa, no tuon "vilkkuvalotrendipaskan" ehkä sisäistin :D
Eli tuollaisen digital analog converterin voi laittaa vaikka pelaa siis tv:n kautta eikä tietokoneella?

Hyvältä vaikuttaa nuo mallit mitä on tullut, kiva kun halutaan auttaa :)

Vierailija

Ostin hulluilta päiviltä tarjous-Sennhauserit ja mies kokeili niitä pelaamiseen ja kehui. Omasta mielestäni myös laadukkaat (kuuntelen musiikkia niillä). Eli kannattaa katsoa kyllä tuolta merkiltä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat