Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en oo koskaan... syönyt makaroonia ja ketsuppia

Vierailija
09.12.2015 |

Enkä varmaan koskaan tule syömäänkään. Yhdistelmä ei kuulosta herkulliselta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Mä luulin että tämä oli "Mä en ole koskaan ..." -ketju. Mutta semmoinen on tainnut jo ollakin, joten mitäpä vanhoja toistelemaan. Kun nyt kumminkin avasin ketjun, niin eka kysymys joka tuli mieleen on, että miten tylsää pitää ihmisen elämä olla, että menee ihan nettiin ja avaa tällaisen ketjun. Hävettääkö se? Mutta koska arvaan jo itsekin (Rodella tylsää. Ei hävetä.), niin vastaan avaukseen: No sitten et ole. Makaronin ja ketsupin syönti ei ole mikään tehtävä, suorite tai velvollisuus. Jatka elämääsi entiseen malliin.

Vierailija
22/30 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettet ole edes lapsena syönyt? Aika erikoista.

Vai tarkoitatko ainoastaan makaroni+ketsuppi ruokana vai lisukkeenakaan et ole maistanut?

Tarkoitan sekä ruokana että lisukkeena. Olen varma! Mulla oli lapsena hyvin selkeä mielipide siitä, mihin ketsuppia laitetaan: ranskalaisiin ja nakkeihin/makkaraan. Vasta 16-vuotiaana maistoin ekan kerran makaroonilaatikon kanssa.

Ap

Ja näin todistit juuri valehdelleesi ensimmäisessä viestissä.

Ai koska kirjoitin ensimmäisessä viestissäni, että en ole koskaan syönyt makaroonilaatikkoa ja ketsuppia? En muuten kirjoittanut.

Ap

Väitit, että et ole syönyt makaronia ja ketsuppia, mutta molempia olet syönyt (tai valehtelit vasta myöhemmin syöneesi).

Ai jaa. Voit tietenkin tulkita asian niin, jos haluat. Hauskaa päivänjatkoa!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä syönyt kebabia, enkä siipiä. Mut on vähän ehkä alhaista mun käyttää näitä En oo koskaan -pelissä, koska olen ollut melko pienestä pitäen kasvissyöjä. Ketsuppi ei oo hyvää, yöks!

Vierailija
24/30 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Mä luulin että tämä oli "Mä en ole koskaan ..." -ketju. Mutta semmoinen on tainnut jo ollakin, joten mitäpä vanhoja toistelemaan. Kun nyt kumminkin avasin ketjun, niin eka kysymys joka tuli mieleen on, että miten tylsää pitää ihmisen elämä olla, että menee ihan nettiin ja avaa tällaisen ketjun. Hävettääkö se? Mutta koska arvaan jo itsekin (Rodella tylsää. Ei hävetä.), niin vastaan avaukseen: No sitten et ole. Makaronin ja ketsupin syönti ei ole mikään tehtävä, suorite tai velvollisuus. Jatka elämääsi entiseen malliin.

Unohdin avauksestani sen, että saa kirjoittaa omiakin juttujaan. Lisäsin sen myöhemmin. 

Ap

Vierailija
25/30 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun piti jo avaukseen kirjoittaa, että saa jakaa näitä juttuja, joilla pärjää hyvin mä en oo koskaan -pelissä!

Ap

Miten tällä nyt pärjää pelissä? Suurin osa on syönyt sekä makaronia että ketsuppia, mutta hyvin harva on syönyt ruoaksi keitettyä makaronia + ketsuppia. Ei meillä ainakaan koskaan tuollaista ruokaa tarjottu.

Vierailija
26/30 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä syönyt kebabia, enkä siipiä. Mut on vähän ehkä alhaista mun käyttää näitä En oo koskaan -pelissä, koska olen ollut melko pienestä pitäen kasvissyöjä. Ketsuppi ei oo hyvää, yöks!

Mäkään en ole syönyt noita! En ole kasvissyöjä, mutta lihaa syön harvemmin kuin kerran kuussa, kalaa sen sijaan syön. Kun jätin punaisen lihan syömisen (lähes kokonaan), kebab oli silloin sen verran uusi juttu, etten ollut sitä koskaan tullut syöneeksi. Olen kerran maistanut kyllä kebab-lastusta pienen palan, mutta siihen se jäi.

Ap

Vierailija
27/30 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en syö koskaan ketsuppia minkään kanssa. Olen kyllä maistanut, enkä todellakaan tajua, miksi hyvä ruoka pitäisi sotkea ketsupin maulla. Eihän se maistu sen jälkeen muulle kuin sille ketsupille. Ja se maku on ihan karsea, teollinen ja makea ja öklöttävä.

Ketsupin tai minkä tahansa kastikkeen voi joko ostaa valmiina tai tehdä itse. Maku on aika erilainen, jos tekee itse.

Mä oon meinannut jo pitkään kokeilla ketsupin tekemistä itse. Vois sitten syödä sitä  tavallisten ranskisten tai bataattiranskisten kanssa. On tullut joskus reseptejä vastaan ja niissä on kehuttu, ettei ole vaikeaakaan.

Ap

Ei ole vaikeaa ja se maku tietysti.

Vierailija
28/30 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun piti jo avaukseen kirjoittaa, että saa jakaa näitä juttuja, joilla pärjää hyvin mä en oo koskaan -pelissä!

Ap

Miten tällä nyt pärjää pelissä? Suurin osa on syönyt sekä makaronia että ketsuppia, mutta hyvin harva on syönyt ruoaksi keitettyä makaronia + ketsuppia. Ei meillä ainakaan koskaan tuollaista ruokaa tarjottu.

Ei meilläkään, mutta yllättävän monella se tuntuu olevan sellainen pikalisuke. Mutta kyllä meillä syötiin 80-luvun herkkuja, makaroonivelliä ja maitoperunoita esimerkiksi. Eivätpä ne paljon ravinteikkaampia ole.

Ap

Vierailija
29/30 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille mahdollisuus! Raasta juustoa valmiiksi. Keitä pasta ja lirauta sekaan hiukan oliiviöljyä. Lautasella sitten lisäät kuuman pastan päälle juustoraastetta, mustapippuria myllystä ja hyvää ketsuppia.

Siis öljyä vasta keitetyn pastan sekaan jos mausteeksi kaipaa, ei keitinveteen! Ei ei!

Vierailija
30/30 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettet ole edes lapsena syönyt? Aika erikoista.

Vai tarkoitatko ainoastaan makaroni+ketsuppi ruokana vai lisukkeenakaan et ole maistanut?

Tarkoitan sekä ruokana että lisukkeena. Olen varma! Mulla oli lapsena hyvin selkeä mielipide siitä, mihin ketsuppia laitetaan: ranskalaisiin ja nakkeihin/makkaraan. Vasta 16-vuotiaana maistoin ekan kerran makaroonilaatikon kanssa.

Ap

Se on kyllä makaroni.