Vierailija

Onko kellään kapselin käyttäjällä tullut emätintulehduksia? Olen käyttänyt yhden kapselin ja pari viikkoa sitten vaihdettiin uusi ja tuntuu että tuona aikana kun kapseli on ollut niin usein tulee pahan hajuista vuotoa. Ennen kapselia olen käyttänyt pillereitä ja ehkäisyrengasta eikä niiden aikana ole vastaavaa vaivaa ollut. Johtuisiko kapselista?

  • ylös 0
  • alas 1

Kommentit (1)

Vierailija

Hei ihan samaa olen miettinyt ! Ehkäisyteho kapselissa alkaa olla lopuillaan ja tuntuu että jatkuvat bakteerivaginoosi kierteet ovat vihdoin loppuneet. Epämääräisen hajuinen vuoto on siis vaivannut suurinpiirtein siitä asti kun otin kapselin. En vaan ollut osannut yhdistää sitä kapselin, ennen kuin nyt kun ehkäisyteho on loppumassa ja oireet ovat lievittyneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla