Antakaas kivoja käyttötavaravinkkejä aikuisille sisaruksilleni?

Vierailija

Olen usein ostanut esim glögi- tai samppanjapullon. Seuraksi itsetehtyjä kynttilöitä, pipareita tai jotain hilloa / juustoja. Mitä muut annatte?

Kommentit (8)

Vierailija

Me ollaan sovittu, ettei anneta mitään. Kaikilla tavaraa jo liikaakin, eikä kaivata edes servettejä tai kynttilöitä.

Enintään suklaata, viiniä tms, jonka voi syödä, mutta yleensä ei sitäkään. Niinä jouluina kun joulua vietetään yhdessä viedään yleensä jotain syötävää joulupöytään, mutta siinä se. Ihanaa kun ei tarvitse kenenkään stressata joululahjoista:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Me ollaan sovittu, ettei anneta mitään. Kaikilla tavaraa jo liikaakin, eikä kaivata edes servettejä tai kynttilöitä.

Enintään suklaata, viiniä tms, jonka voi syödä, mutta yleensä ei sitäkään. Niinä jouluina kun joulua vietetään yhdessä viedään yleensä jotain syötävää joulupöytään, mutta siinä se. Ihanaa kun ei tarvitse kenenkään stressata joululahjoista:)

Nimenomaan jotain käyttötavara tms. vinkkejä kaipaan. Meillä ei kenelläkään ole lapsia, joten siksi ostamme aikuisten kesken.

lahjaksi

Oon antanut ja saanut esim. käsineitä, pipoja ja kylpytakkeja. Pyyhkeitä. Kun käyt kylässä, seuraa vaivihkaa onko kattila-asiat kunnossa jne.

Jos olet epävarma valinnan tekemisestä itse, voithan antaa rahaa ja ohjeen, että osta hanskat ja lähetä sitten valokuva. Tai vielä parempi, mene mukaan valitsemaan ja lopuksi yhdessä kahvittelemaan.

Vierailija

Sakset, keittiöveitsiä, juustohöyliä, leikkuulauta, saunatuoksuja, pellava peflettejä, lumilapio, pyyhkeitä, matto

Riippuen aina vähän kenelle olen viemässä ja mitä tiedän saajasta :)

Vierailija

Lempikirjailijan kirjoja, Marimekon Jokapoikapaitoja, Marja Kurjen huiveja ja solmioita, Kaislakertun neuleita, Finnish Design Shopista jotain Alessin tms. extrakivoja juttuja, Kalevala-koruja, hoitolahjakortteja. Myös itsetehtyjä villasukkia ja muita neuleita ja yhteisiä illallisia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat