Harmittaa, kun en koskaan tule olemaan siro

Vierailija

Olen ylipainoinen, mutta laihtunut nyt selvästi. Vaikka kropassani ei olisi grammaakaan ylimääräistä, en silti olisi siro, vaan olisin silti riski.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

En minäkään. Minulla ei ole yhtään ylipainoa - itse asiassa taidan suositusten mukaan olla hädin tuskin normaalipainoinen -  mutta olen silti vahvarakenteinen. Siihen pitää vaan tottua.

Vierailija

No hittoako sellaista suree mille ei mitään voi? Eipä paljon turhempaa ole kuin masentaa itsensä sillä, että on sini- eikä ruskeasilmäinen. Keskity siihen, että olet terve ja normaalipainoinen ja hyväkuntoinen, ja ole iloinen siitä.

Vierailija

Onko jo käytössä hoikentavat alusvaatteet? Mä menetin vyötäröni, mutta saan sen tarvittaessa näkyviin mekon kanssa, jos käytän muotoilevaa alusmekkoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko jo käytössä hoikentavat alusvaatteet? Mä menetin vyötäröni, mutta saan sen tarvittaessa näkyviin mekon kanssa, jos käytän muotoilevaa alusmekkoa.

Ei oo hoikentavia alusvaatteita. Vyötärö kyllä erottuu.
Ap

Vierailija

En minäkään ole siro, enkä tule ikinä olemaan. Teininä yritin saavuttaa tätä unelmaa, mutta vaikka laihdutin normaalipainoisena 10kg niin en siltikään ollut siro niihin verrattuna, jotka olivat luonnostaan siroja. En ole iso, tosi lyhyt vain ja todella kurvikas, oli paino mikä tahansa. Vyötärö on kapea ja ehkä ranteet ovat sirot, mutta loppu kokonaisuus ei. Kunnon hartiat on aina ja lantio ei kapene vaikka laihduttaisi.

Onneksi osaan nyt arvostaa vartaloani, enkä haaveleile enää mahdottomasta :-) nykyään otan kohteliaisuutena, jos joku kommentoi minun olevan vahvan näköinen tms. Ehkä muutenkin arvostan sitä, mitä vartalollaan pystyy tekemään vs. että näyttää joltakin sirolta posliini nukelta. Tietenkin sitä aina välillä toivoo olevansa erilainen kuin on,mutta se koskee varmasti ihan jokaista tässä maailmassa. Monet sirot ystäväni valittelevat esim. Käsien heikkoutta kauppakassien kantamisessa ja purkkien avaamisessa. Näkökulmia on monia.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Jokainen voi olla siro silloin, kun kropassa ei ole ylimääräistä! Kate Middleton ja Victoria Beckham ovat tästä loistavia esimerkkejä. Molemmat olivat rotevia ennen laihduttamista.

Lopeta jo, kiitos.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Jokainen voi olla siro silloin, kun kropassa ei ole ylimääräistä! Kate Middleton ja Victoria Beckham ovat tästä loistavia esimerkkejä. Molemmat olivat rotevia ennen laihduttamista.

Niin, minulla ei ole kropassa yhtään ylimääräistä, mutta en silti ole siro. Kyllä se on myös rakenteellinen kysymys. Jotkut ovat luonnostaan kapeita, pitkäjäsenisiä ja linnunluisia, toiset eivät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole siro, enkä tule ikinä olemaan. Teininä yritin saavuttaa tätä unelmaa, mutta vaikka laihdutin normaalipainoisena 10kg niin en siltikään ollut siro niihin verrattuna, jotka olivat luonnostaan siroja. En ole iso, tosi lyhyt vain ja todella kurvikas, oli paino mikä tahansa. Vyötärö on kapea ja ehkä ranteet ovat sirot, mutta loppu kokonaisuus ei. Kunnon hartiat on aina ja lantio ei kapene vaikka laihduttaisi.

Onneksi osaan nyt arvostaa vartaloani, enkä haaveleile enää mahdottomasta :-) nykyään otan kohteliaisuutena, jos joku kommentoi minun olevan vahvan näköinen tms. Ehkä muutenkin arvostan sitä, mitä vartalollaan pystyy tekemään vs. että näyttää joltakin sirolta posliini nukelta. Tietenkin sitä aina välillä toivoo olevansa erilainen kuin on,mutta se koskee varmasti ihan jokaista tässä maailmassa. Monet sirot ystäväni valittelevat esim. Käsien heikkoutta kauppakassien kantamisessa ja purkkien avaamisessa. Näkökulmia on monia.

Sama täällä. Minä urheilin nuorena monipuolisesti (harrastan toki säännöllisesti liikuntaa edelleen), harrastin mm. uintia, ja sen peruna sekä perintötekijöidenkin vuoksi minulla on iso rintakehä, leveät hartiat ja vahvat jäsenet. Niistä en pääse eroon, vaikka olenkin todella hoikka.

Vierailija

Mäkin olen rotevarakenteinen mut ei se menoa hidasta. Joskus jotkut miehet luulee mua uimariksi hartioiden takia mutta siinäpähän luulevat. Ei kannata murehtia asioita joihin ei voi itse mitenkään vaikuttaa.. Kamalampiakin ihmiskohtaloita on olemassa.

Vierailija

Tervetuloa kerhoon. Kylkiluuni ulkonevat niin pahasti, että näyttää melkein siltä, kuin olisi kahdet rinnat :( Olen normaalipainoinen (BMI n.21) ja asia häiritsee kyllä, mutta enhän sille varsinaisesti mitään voi. Rakas aviomieheni kyllä ilmoitti, että tekeehän noi julkkiksetkin kylkiluiden poistoja, joten mikset sinäkin voisi. Hmm, thanks. Ehkä nyt vain elän tämän asian kanssa.

Vierailija

En mäkään ole siro, vaikka olen tosi laiha. Kädet ja jalat ovat isot ja pitkät, muutenkin olen sellainen "romuluinen". Mutta mitä väliä? 

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:

Niin, minulla ei ole kropassa yhtään ylimääräistä, mutta en silti ole siro. Kyllä se on myös rakenteellinen kysymys. Jotkut ovat luonnostaan kapeita, pitkäjäsenisiä ja linnunluisia, toiset eivät.

Rakenteelliset erot ovat pieniä länsimaalaisten kesken. Jos ei ole siro, on ylimääräistä.

Ahaa, kuulitko kaupungilla, vai mistä tiedät? 

Vierailija

ssss kirjoitti:

Ei voi. Sirot näyttävät alipainoisena melkein terveiltä (Jourdan Dunn, Keira Knightley) lopuilla törröttää luut ja ovat muutenkin ilmiselvästi epäterveen näköisiä (Tara Reid, Rachel Zoe, Leann Rimes, Heidi Klum, Kelly Ripa)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat