Hyi yäk! Miehelläni on alkanut kasvaa rintakarvoja

Vierailija

Ollaan seurusteltu 10 vuotta ennen naimisiinmenoa. Olin tosi hyvilläni, kun miehellä ei ollut pahemmin rintakarvoja. Nyt kun mentiin naimisiin, niin kappas tuolla on alkanu kasvaakin niitä. Voinko tehdä palautuksen?

Kommentit (14)

jauru

Voi palauttaa. Ilmeisesti peräkammarin poika. Äiti ottaa aina peräkammarin poikansa huomaansa. Ainut ongelma ettei palauttaessa saa sijoitettuja rahoja takaisin.

Vierailija

Minun miehelläni oli kaksi rintakarvaa, kun alettiin seurustelemaan parikymppisinä. Annettiin niille nimetkin. Kun ikää karttui, tuli karvoja koko rinnan mitalta. Emme enää nimeä niitä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun miehelläni oli kaksi rintakarvaa, kun alettiin seurustelemaan parikymppisinä. Annettiin niille nimetkin. Kun ikää karttui, tuli karvoja koko rinnan mitalta. Emme enää nimeä niitä. 

Pakko kysyä: oliko ne erkki ja eemeli?

Vierailija

Mulla 32v mies ja onneksi ei pahemmin kasva, ne muutamat hajakarvat saa nopeasti sheivattua veks samalla kun joudun sheivaamaan ne hirveät selkäkarvatkin kun mies ei siihen itse pysty. Inhoaa siis itse niitä niin paljon, että on nakittanut minut siihen hommaan. Aivan sama, kunhan ne eivät rehota, hyi! Ja paremmaltahan tuo timmi kroppa näyttääkin noin, nams.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat