Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni rakastaa salaa jotakuta naimisissa olevaa ja miksi?

Vierailija

Itselläni on jatkunut kyseinen "rakkaus" tai miten siihen nyt pitäisi suhtautua...jo kohta viisi vuotta. Mies on naimisissa ja asuu eri paikkakunnalla sekä on myös minua aika paljon vanhempi. Itse olen enemmänkin sellaista erakkotyyppiä. Yhden (oman ikäisen) ranskalaisen miehen kanssa yritin vähän aikaa seurustella, muttei siitä tullut mitään, koska vertailin koko ajan ranskalaista tähän toiseen mieheen ja totesin, että eihän tunne ole läheskään yhtä voimakas...En ole mitenkään haitannut tämän rakkauteni avioliittoa (olen hyvin tarkka näissä asioissa), mutta en voi kuitenkaan unohtaa häntä, vaikka olen yrittänyt itseäni kaikilla järkisyillä taivutella. Tunsimme ennen kuin hän meni naimisiin ja jotenkin luulen, että asiat menivät niin kuin menivät, koska hänellä oli lapsia edellisestä liitosta ja hän on sen verran paljon vanhempi...Onkohan täällä kohtalotovereita ja mitä keinoja olette käyttäneet yrittäessänne päästä mahdottomasta ihastuksesta yli? Minusta tuntuu, että oma elämäni jää jotenkin elämättä, kun yhä roikun menneessä kiinni, toisaalta tiedän, että ko. miehellä on yhä jonkinlaisia tunteita minua kohtaan, mutta jotenkin olemme kumpikin niin kunnollisia ihmisiä, ettemme ikinä päästäisi mitään tapahtumaan...Ja toisaalta, kuinka monta potentiaalista elämänsä rakkautta ihmisellä on ylipäänsä mahdollisuus kohdata elämänsä aikana? Onko olemassa vain yksi, jota ei voi unohtaa, vai miksi te muut yhä haaveilette naimissa olevasta? Ei sellaisesta väkisin treffailusta muiden miesten kanssa myöskään tule mitään...Loukkaan vain turhaan muita miehiä.

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä. Naapurin naimisissa olevaa muijaa...

Kiitos kun tunnustit. Jaettuna ongelma tuntuu helpommalta. Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat