Olen yh ja tahtoisin inttiin?

Vierailija

Olen 20 vuotias onnistuuko se ja minne lapsi menee täyttää kohta 2v.

Kommentit (10)

Vierailija

En menisi. Olen käynyt intin (lapsettomana) enkä todellakaan vkl-lomilla olisi jaksanut ajatellakaan velvollisuuksia, ne olivat täysin älyvapaita hetkiä aivot narikassa.

Nykyään minulla on lapsi (1v8kk) enkä ensinnäkään ikävöimisen takia kykenisi olla noin paljon erossa, en noin pienestä. Pahimmillaan kolme, neljä viikkoa putkeen erossa - ei kiitos, ei todellakaan.

Vierailija

Elämä on valintoja ja sä olet jo valinnut sen lapsen.

Tosin tuli mieleen, että miten intin käymättömät yh-isät? Saako lykkäystä vai kokonaan vapautuksen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tosin tuli mieleen, että miten intin käymättömät yh-isät? Saako lykkäystä vai kokonaan vapautuksen?

Muistelisin että muutama vuosi sitten joku yh-isi pakotettiin käymään armeija vaikka yksi sun toinen (viranomais)taho suositteli sotavaltiolle että jeppe saisi vapautuksen palveluksesta rauhan aikana. Aika mulqquja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Muistelisin että muutama vuosi sitten joku yh-isi pakotettiin käymään armeija vaikka yksi sun toinen (viranomais)taho suositteli sotavaltiolle että jeppe saisi vapautuksen palveluksesta rauhan aikana. Aika mulqquja.

Sellainenkin vaihtoehto on kuin siviilipalvelus. Sopii erittäin hyvin yh-isälle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat