Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö useissa juhlissa (yo, rippi, häät yms) kesän aikana?

Vierailija
06.07.2022 |

Saatteko te koko ajan kutsuja useisiin juhliin? Onko teidän tuttavapiirissä joka kesä ylioppilaaksi valmistuvia ja ripille pääseviä?

Mietin vaan kun tuntuu että kaikki muut ovat koko ajan menossa juhliin. On häitä ja ties mitä, itse olen joskus 10 vuotta sitten ollut häissä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla.

Vierailija
2/15 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilaaksi valmistuttiin jo ja ne juhlat juhlittiin jo kuukausi sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei ole. Juhlat on ihan kivoja, mutta en jaksaisi niissä montaa kertaa kesässä ravata. 

Vierailija
4/15 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön rippijuhlat on tänä kesänä, mitään muuta ei ole tiedossa.

5/15 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet ripijuhlat, kun pikkuserkku pääsee ripille. Menen, kun sain kutsutn, kun mun mielestä on kohteliasta saapua paikalle kun kutsutaan.

Vierailija
6/15 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häitä, johon on kutsuttu, on ollut tällä vuosituhannella 4 kpl, lisäksi omat häät juhlittiin n. 20v sitten. Rippijuhlia, joihin on kutsuttu, on ollut samana aikana 4 kpl, näistä 2 on jäänyt koronan vuoksi väliin, juhlijaa muistettiin sitten myöhemmin. Ylioppilasjuhlia, joihin on kutsuttu, on ollut 2kplm. Eli 22 vuoden aikana 10 juhlaa, ei siis ole tarvinnut onneksi kovin usein pynttäytyä.

Vierailija
7/15 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Koronan joku variantti sairastettu huhtikuussa, enkä halua tätä uusinta versiota. Juhlat tyypillisesti toisella puolella Suomea eli hotelliyöpymisen vaativia. Normaalisti menisin, nyt en mene. Lahja toki lähetetään.

8/15 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä ei ole ollut eikä ole tulossa juhlia. Pienet syntymäpäivien juhlistamiset oli kesäkuussa.

Vierailija
9/15 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet häät. Yhtään enempiin kesäjuhliin en osallistuisi. Suomen kesä on liian lyhyt siihen.

Vierailija
10/15 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kasaantuu. 30 vuotta sitten rampattiin kavereiden häissä. 10 vuotta sitten alkoi kavereiden lasten rippijuhlat ja lakkiaiset. Nyt on onneksi alkanut hiipua. Tänä kesänä ei ole mitään ja hyvä niin!

Vierailija
11/15 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä oli viime kuussa iskän puolen nuorimmaisen serkun rippijuhlat eli sukulaisjuhlat alkaa omalta sukupolvelta jäädä jo historiaan pikkuhiljaa. Vielä yhdet rippijuhlat on tulossa eli puolipikkusiskojeni rippijuhlat 3 vuoden kuluttua. Seuraavat rippijuhlat onkin jo sitten tiedossa jos joku meistä vanhimmista sisaruksista joskus lapsia saa. Toki en tiiä, haluanko elää koko loppuelämääni Suomessa. Aika näyttää.

Pari seuraavaa kesää ainakin näyttää tällä hetkellä hiljaiselta sukulaisjuhlien rintamalla, ellei joku mun vanhimmista siskoista mene naimisiin kesällä tai saa vauvan. Vanhin isosisko on jo kihloissakin kreikkalaisen avomiehensä kanssa, joten siltä suunnalta voi tulla vielä hääkutsu tässä seuraavien parin vuoden sisällä.

T: M28

Vierailija
12/15 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei ole hääkutsuja tullut moneen vuoteen. Yhdet pakolliset rippijuhlat ja yhdet ristiäiset on muttei onneksi muuta.

Vierailija
13/15 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampaan vuoteen ei ole ollut kesäjuhlia. Nuorempi sukupolvi on jo häänsä viettänyt ja sitä seuraava sukupolvi on alakouluikäisiä. Viime vuonna oli mun 60-vuotissynttärit, mutta ne eivät olleet kesällä vaan syksyllä. Tänä kesänä oli kuitenkin mun äitini 95-vuotissynttärit ja kolmen  viikon päästä on mun vanhempieni 70-vuotishääpäivä, jota juhlitaan lähisuvun kesken.

Vierailija
14/15 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä yhdet lakkiaiset ja yhdet 70v syntymäpäiväjuhlat.

Vierailija
15/15 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään muita juhlia kuin appiukon 80v. synttärit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi