hiusten värjäyksestä

jeez

Kun en googlettamalla löytänyt (ja demiläisten juttuja en halunnut lukea) niin mitenkä sais mustat hiukset värjättyä hopeisiksi? En uskalla värinpoisto aineita käyttää kun kuullut miten pahaa tekevät hiuksille. Hiukset siis alunperin värjätty punaisiksi, värjättiin mustalla päälle. Nyt kaipaisin muuta väriä ja mulle sanottiin että mulle tuo harmaa/hopea/platina olisi hyvä :)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

No ei tietenkään onnistu ilman (useaakin) värinpoistoa kun on kyseessä vaaleampi väri. Värinpoiston haittavaikutuksia saa lievennettyä käyttämällä aineen alla neitsytkookosöljyä. Sen annetaan olla ainakin puoli vuorokautta, ei pestä pois ja poistoaine levitetään päälle. Öljyä laitetaan niin että sitä suorastaan valuu tukasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kampaamoon vaan.

Itse olen mustaa väriä irrotellut colour b4 aineella, joka poistaa väripigmenttejä vahingoittamatta hiusta.

Mistä tuota saa hommattua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kampaamoon vaan.

Itse olen mustaa väriä irrotellut colour b4 aineella, joka poistaa väripigmenttejä vahingoittamatta hiusta.

Hamppuset on latvat tuonkin jälkeen.

Vierailija

Väri lähtee vain värinpoistolla. Tai kasvatat oman värin. Voithan sä kokeilla syväpuhdistavaa ja sekoittaa siihen sitruunaa, mutta kampaajalla saisit järkevämmin väriä pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Väri lähtee vain värinpoistolla. Tai kasvatat oman värin. Voithan sä kokeilla syväpuhdistavaa ja sekoittaa siihen sitruunaa, mutta kampaajalla saisit järkevämmin väriä pois.

Syväputsarimuhitus toimii minun kokemuksen mukaan vaan vastavärjättyyn tukkaan. Olen saanut sillä pois pieleen menneen värjäyksen mutta en vanhempaa väriä. Kuivattaa tukkaa ihan hirveästi. C-vitamiinia voi kokeilla myös, en muista millainen tulos itselläni sillä tuli mutta googlettamalla löytyy kokemuksia. 

Kampaajan aineet hamputtaa hiusta ihan siinä missä kaupankin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan muuten olet värjännyt hiuksia?

Noin 5 vuotta. (16vuotiaasta asti.)

inhoan ruskeaa väriä.

Eli väriä on monta kerrosta pituuksissa. Jos päätät vaalentaa niin kannattaa sitten laittaa aine ensin latvoihin, antaa vaikuttaa vaikka 10 min, sitten vähän ylemmäks, antaa taas olla 10 min ja lopulta tyveen vain vähäksi aikaa niin tulee tasaisempi. Se aiemmin mainitsemani kookosöljy helpottaa levitystäkin.

jeez

Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan suunnilleen maksaisi kampaamolla poistaa väri/värjätä?

Halvimmillaankin siis?

tähän vielä vastausta kaipailisin.

Vierailija

Paljon maksaa ja tuskin saat yhdellä kertaa. Ellei joku hullu lähde kokeilemaan. On muuten hamppua hiukset tämän jälkeen. Yli 100, lähemmäs 200e. Vahvalla hapetteella joutuu tekemään monta värinpoistoa... Ja sen jälkeen vielä taittoväri. Paras olisi tehdä värinpoistoja tai raidoituksia pitkällä aikavälillä pienellä hapetteella muutama ja näin vaalentaa pikkuhiljaa. Ei rasita niin paljon.

Itse keväällä aloin vaalentaa hiuksia kampaamossa kevyillä värinpesuilla sekä raidoittamalla keskiruskeasta, oranssihtavasta vaaleaksi ja kesäksi oli vaalea. Niin ja samalla leikkasin noin 15 hiuksista niin lähti kärsineimmät. Ja tosiaan sun tummuusaste on 1 tai 2 ja haluaisit 9 tai 10. Mulla tummuusaste oli 7-8 ja nyt 9/10..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat