Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapselle nimeksi Nora Merida?

Vierailija

Mitä mieltä tuosta nimestä? Esikoistytölle ollaan ajateltu tuota :)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Saa lausua Nora tai Noora. Itse ajattelin lausua  niin sanotusti puolellatoista oolla. Lapsi ei ole myöskään kokonaan suomalainen.

En tiedä, miksi "Disneyn akan" ulkonäkö vaikuttaisi lapseni nimen valintaan millään tavalla. Pidän tuosta nimestä paljon ja tykkään myös tuosta Disneyn hahmosta. :)

ap

Vierailija

Ihan hauska ja persoonallinen nimi. Itselle tulee kyllä toisesta nimestä mielleyhtymä johonkin lääkkeeseen tai ehkäisykierukkaan..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan nätti nimi. :)

T.Nora

Ai mitä helvettiä, miksi alapeukut? :D Onko Nora sun mielestä kauhea nimi? Toisella nimellä mun mielestä ei oo ees niin väliä, laittaa sen mikä kivalta tuntuu.

Vierailija

Ihana nimi, tosin minä r vikaisena en voi sitä lausua.

Lapselle voi olla ikävä jos tulee r vika, itselläkin r omassa nimessäni, se vaikutti hyvin paljon lapsuudessa, siihen että pelkäsin kaikkia tilanteita missä piti esiintyä, eli antaisin sinuna kolmannen nimen missä ei olisi r kirjainta, niin halutessa voisi käyttää kolmatta nimeä...

Vierailija

Kuulostaa lääkefirmalta...

" Peräpukamien ja takapuolen haavautumiin pukamavoide Nora Meridalta. Oireiden jatkuessa yli kaksiviikkoa tai pahentuessa ota yhteyttä lääkäriin. Ei raskaana oleville, eikä imettäville. "

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat