Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kiitollinen rakastavasta ja kunnollisesta miehestä ♡

Vierailija

Tänään sain jälleen huomata, kuinka onnellinen sitä voikaan olla rakastavasta ja kunnioittavasta puolisosta. Olen kiitollinen että olen löytänyt hänen kaltaisen ihmisen elämääni.

Olin riidellyt äitini kanssa puhelimessa ja olin itkuinen kun mies tuli kotiin. Kun hän huomasi kyyneleet, otti heti syliinsä halattavaksi ja lohdutti. Paijasi ja antoi itkeä itkut pois.

Kun oloni helpotti, hän lähti kauppaan ja soitti vielä perään että enhän huoli raha-asioista, että me kyllä pärjätään ihan hyvin. Olin päivällä juuri laittanut hänelle viestiä että sain yllärilaskun joka on aika tuntuva. Huolestuin heti että pärjätäänköhän, kun joulukuu on meille muutenkin isojen menojen kuukausi tänä vuonna. Mies sai tämänkin huolen katoamaan, vain sillä että osoittaa rakkauttaan ja välittää tunteistani.

Ajatus siitä että häntä ei olisi, tuntuu musertavalta. Joillakin on kotona puoliso joka viis veisaa, ei lohduta, ei tue, ei toimi niin kuin kunnon kumppanin tulee toimia. Olen todella kiitollinen että saan jakaa elämääni turvallisen kumppanin kanssa. Te joilla asiat ei näin ole, niin taistelkaa ja tehkää kaikenne että joku päivä tekin saatte kokea onnen! Se on sen arvoista!

Ja te kaikki kenellä on ne ihanat, kunnolliset puolisot siellä kotona, menkää, halatkaa ja kertokaa kuinka välitätte. Ne on kultaakin kalliimpia. ♡

Kaunista joulun aikaa kaikille, pitäkää huolta rakkaistanne.

Kommentit (7)

Vierailija

Ihana viesti :) Hienoa, että näet hyvän lähelläsi, kaikki kun eivät näe sitä hyvää vaan ikävät asiat vaan. Muistahan sinäkin kertoa miehellesi saman mitä meille, voisit vaikka tämän viestin näyttää. Onnellista joulua teille :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihana viesti :) Hienoa, että näet hyvän lähelläsi, kaikki kun eivät näe sitä hyvää vaan ikävät asiat vaan. Muistahan sinäkin kertoa miehellesi saman mitä meille, voisit vaikka tämän viestin näyttää. Onnellista joulua teille :)

Olen kirjoittanut hänelle jo muutaman viikon ajan kirjettä, jonka sujautan hänelle töihin mukaan vielä tällä viikolla. :) Sinne olen kirjoitellut asioita mistä olen hänelle kiitollinen ja miksi hän on minulle niin arvokas kuin on. Tiedän että hän tykkää kirjeestä, olen ennenkin tehnyt samankaltaisen. Toki kiitän häntä ihan sanallisestikkin usein arjessa. Kirjeessä on on vain aina semmoista lisätaikaa ja saaja voi aina halutessaa palata uudestaan tekstin äärelle. :)

Vierailija

Heh, "kaupassa" kävi ;)

Tommoset miehet on just niitä ketkä tulee baarissa pienessä humalassa lirkuttelemaan.

N20

Vierailija

Masentavaa lukea tällaista kun on tehnyt koko elämänsä kaikkensa ja silti saanut kuulla ettei yksinkertaisesti ole rakastettava nainen :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heh, "kaupassa" kävi ;)

Tommoset miehet on just niitä ketkä tulee baarissa pienessä humalassa lirkuttelemaan.

N20

Siis kaupassa käyvät miehet ovat just niitä, jotka tulevat lirkuttelemaan? Öööö....yli meni jo korkeelta:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heh, "kaupassa" kävi ;)

N20

Ja palaavat kotiin mukanaan maitoa, leipää, makkaraa, juustoa, kurkkua, tomaattia ja pieni Fazerina.

Vierailija

Mulla on samanlainen ihana mies, kyllä kauhulla kuuntelen kavereiden kertomuksia miten piittaamattomia heidän miehensä ovat! Ja tämä on todellakin objektiivisesti sanottu, en keksi miehestäni mitään huonoa... Pitkä, komea, luotettava, näyttää joka päivä miten välittää. Saisipa jokainen tällaisen onnen, mutta valitettavasti tuntuu olevan lottovoittoon verrattava juttu :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat