Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverilla silikonit! Tiesin sen, vaikka itse kielsi. Satuin näkemään (okei, kurkistin) kirjeen, jossa potilasohje

Vierailija

implanttien asentamisen jälkeen, implanttien "kirja", ja leikkauksesta seloste. Mä niin tiesin, että se kävi korjauttamassa rintansa imetyksen jälkeen, millään ei ole voinut asiaa myöntää, "nää on vaan jotenkin palautuneet". Hitsi, kun tekis mieli paljastaa juttu koko tuttavapiirille :D

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Ja asiahan ei mulle muuten kuuluisi, mutta minusta on väärin väittää selkeästi terhakoituneita tissejä luomuksi samalla, kun muut ystäväpiirissä kadehtii "palautumista" ja suree omia imetyksen jälkeisiä rukkasiaan. Miksei voi olla rehellinen?? ap

Vierailija

Se on yksityisasia. Ei sitä tarvitse kertoa jos ei halua. Ei se kuulu kenellekään. Sen sijaan tuollainen utelu toisten rinnoista on törkeää ja asiatonta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet oksettava. Pidä ruma nokka pois toisten asioista

Sullakin salasilkkarit? Pidä ne sitten poissa lähimmäistesi näköpiiristä, samalla kun jeesustelet miten sä vaan jotenkin ihmeesti pitkän imetyksen jälkeen palauduit, etkä ikinä vois olla niin turhamainen että menisit johonki leikkaukseen joidenki tissien takia!

Vierailija

Olet siis niin kade toisen tisseistä että nuuhkit hänen postiaan ja luulet olevasi moraalisesti parempi rikkoessasi räikeästi sekä postilakia ja ihmisen luottamusta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oksettava. Pidä ruma nokka pois toisten asioista

Sullakin salasilkkarit? Pidä ne sitten poissa lähimmäistesi näköpiiristä, samalla kun jeesustelet miten sä vaan jotenkin ihmeesti pitkän imetyksen jälkeen palauduit, etkä ikinä vois olla niin turhamainen että menisit johonki leikkaukseen joidenki tissien takia!

Enpä silikoneja tarvitse mutta sinä selkeästi olet katkera kun ei sulla ole varaa mennä laittamaan itsekin moisia mutta kaverillasi oli

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja asiahan ei mulle muuten kuuluisi, mutta minusta on väärin väittää selkeästi terhakoituneita tissejä luomuksi samalla, kun muut ystäväpiirissä kadehtii "palautumista" ja suree omia imetyksen jälkeisiä rukkasiaan. Miksei voi olla rehellinen?? ap

Rehellinen niin kuin sinä joka luet muiden kirjeitä? Minusta on väärin penkoa muiden tavaroita.

Vierailija

Kuuluuhan se muille siinä vaiheessa, kun asiaa suoraan kysytään, kun muutos on huomattava. Silloin tämä valehtelija kieltää kirkkain silmin kaiken, ja kiittää vaan muka-hyviä-geenejään palautumisesta, ja samalla lyttää kauneusleikkauksiin hakeutuvat säälittäviksi ja itsetunnottomiksi reppanoiksi - samalla myös tämä nainen valittaa jatkuvaa rahapulaa, jolloin hänen lapsilleen on annettu ystäväpiiristä ilmaiseksi vaatteet, turvakaukalot, rattaat ja kaikki. Kuitenkin uusiin tisseihin oli rahaa (monta tonnia?)

Todellakin aion paljastaa tän tekopyhän haahkan. ap

Vierailija

Taisit rikkoa yksityisyyden suojaa. Parempi olla huutelematta, voit itse joutua vaikeuksiin.

Ja muutenkin, miks hlvetissä sä meet toisten papereita tonkiin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Rehellinen niin kuin sinä joka luet muiden kirjeitä? Minusta on väärin penkoa muiden tavaroita.

En yleensä pengo muiden kirjeitä, tuohon iski kiusaus kajota, kun näin mistä se oli lähetetty. Ja tosiaan tuttavapiirissä ihmetelty näitä hänen tissejään, jotka kärpäslätkistä "palautui" yllättäen varsin terhakoiksi, hetkessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuuluuhan se muille siinä vaiheessa, kun asiaa suoraan kysytään, kun muutos on huomattava. Silloin tämä valehtelija kieltää kirkkain silmin kaiken, ja kiittää vaan muka-hyviä-geenejään palautumisesta, ja samalla lyttää kauneusleikkauksiin hakeutuvat säälittäviksi ja itsetunnottomiksi reppanoiksi - samalla myös tämä nainen valittaa jatkuvaa rahapulaa, jolloin hänen lapsilleen on annettu ystäväpiiristä ilmaiseksi vaatteet, turvakaukalot, rattaat ja kaikki. Kuitenkin uusiin tisseihin oli rahaa (monta tonnia?)

Todellakin aion paljastaa tän tekopyhän haahkan. ap

Ok. Olis sulla muuta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat