Tuntematon mies pysäytti kadulla ja kehui kauniiksi?

Vierailija

Mitä tekisit jos sulle kävisi näin? Mitä tollaiseen nyt voi sanoa kun tulee ihan puskista? Menin todella hämilleni ja tuhahdin vaan jotain ja jatkoin matkaani. En ole kaunis, en saa koskaan miehiltä huomiota (paitsi ulkomailla joltain limaisilta vanhoilta pervoilta) mutta nyt harmittaa että olin niin tökerö miestä kohtaan. Mies oli todella komea :(

Kommentit (13)

Vierailija

AP, pystyn samaistumaan tilanteeseesi! Nuorempana ja nätimpänä, mutta huomattavasti nykyistä ujompana ja epävarmempana tuli joskus harvakseltaan ystävällisiä kehuja tuntemattomilta miehiltä. Valitettavasti en osannut tuollaisesssa yllättävässä tilanteessa tehdä juuri muuta kuin korkeintaan hymyillä ja punastua, joten eipä niistä mitään kehkeytynytkään. Nyt vastaavassa tilanteessa kiittäisin iloisesti ja heittäisin ehkä jonkun pienellä flirtillä varustetun kommentin takaisin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt vastaavassa tilanteessa kiittäisin iloisesti ja heittäisin ehkä jonkun pienellä flirtillä varustetun kommentin takaisin :)

Niin ainakin haluaisit tehdä. Todellisuudessa ihminen kuitenkin jäätyy yllätävässä tilanteessa, ja jälkeenpäin sitten keksii, mitä olisi pitänyt sanoa ja tehdä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vastaavassa tilanteessa kiittäisin iloisesti ja heittäisin ehkä jonkun pienellä flirtillä varustetun kommentin takaisin :)

Niin ainakin haluaisit tehdä. Todellisuudessa ihminen kuitenkin jäätyy yllätävässä tilanteessa, ja jälkeenpäin sitten keksii, mitä olisi pitänyt sanoa ja tehdä.

Oon nyt eri kirjoitaja, mutta näin mä toimin ainakin automaattisesti :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oon nyt eri kirjoitaja, mutta näin mä toimin ainakin automaattisesti :D

Sama täällä!

Vierailija

Oi kun kivaa, oliko selvinpäinkin? Itse olisin varmaan hämmentyneenä kiittänyt. Harmittaa varmasti, voitko laittaa johonkin paikallislehteen viestin niin harmitus helpottaisi? Kerran joku mies moikkasi minua pitseriassa ja säikähdin. 😂 Olin niin omissa ajatuksissani, etten huomannut kun lähestyi ja sopersin vain jonkun hämmentyneen moin takaisin. Se sitten lähti kun en varmasti vaikuttanut lähestyttävältä.

Vierailija

Ei miehet tule sanomaan että oletpa kaunis jos ei ole taka-ajatuksia. Vastaavassa tilanteessa sano vian että kiitos ja jatka matkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei miehet tule sanomaan että oletpa kaunis jos ei ole taka-ajatuksia. Vastaavassa tilanteessa sano vian että kiitos ja jatka matkaa.

Höpö höpö. Monesti on minulle sanottu kohteliaisuuttaan, että onpas sinulla pirteät hiukset/ kiva hymy/ kaunis mekko ilman mitään taka-ajatuksia ja sitten toivotettu hyviä päivänjatkoja. Pieni small talk on normaalia kanssakäymistä, ei lähentelyä/ iskemistä tms. Joidenkin on se vaikea ymmärtää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oi kun kivaa, oliko selvinpäinkin? Itse olisin varmaan hämmentyneenä kiittänyt. Harmittaa varmasti, voitko laittaa johonkin paikallislehteen viestin niin harmitus helpottaisi? Kerran joku mies moikkasi minua pitseriassa ja säikähdin. 😂 Olin niin omissa ajatuksissani, etten huomannut kun lähestyi ja sopersin vain jonkun hämmentyneen moin takaisin. Se sitten lähti kun en varmasti vaikuttanut lähestyttävältä.

Ihan selväpäiseltä vaikutti. En meinaa laittaa ilmoitusta mihinkään. Mutta tunnistan kyllä kyseisen herran jos joskus tulee vielä vastaan niin pakko mennä juttusille :) Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

sinulle ehkä käy noin. on olemassa myös sanavalmiita ihmisiä, jotka eivät mene lukkoon yllättävissäkään sosiaalisissa tilanteissa.

Vierailija

Joskus 60-luvulla kävelin Lönkkaa pitkin keskutaan päin, niin vastaan tuli hienon näköinen tyylikkääseen pukuun pukeutunut mies, joka pysähtyi kohdallani ja nosti hattuaan ja kysyi: Lähteekö neiti nussimaan?

En ole koskaan sen jälkeenkään saanut niin suoraa ehdotusta, olisipa vaan kehunut kauniiksi.

t.mummeli

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat