Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin tarvitsisit miestä juuri nyt tällä hetkellä?

Vierailija

Niin?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Tarvitsisin kunnon panon, mutta sellaista ei kyllä omalta totaalihaluttomalta mieheltä irtoaisi. Pitäisi olla joku muu.

Vierailija

Vaihtamaan tuon portaikon palaneen lampun. Nainenkin kyllä kelpaisi. Olen raskausviikolla 35, enkä enää itse uskalla könytä tikkailla.

Vierailija

No alkuun ihan vaan pitämään mua sylissä, sen verran kertynyt tässä muutamassa vuodessa läheisyydenkaipuuta. Sitten voitais tehdä jotain muutakin kivaa yhdessä.

Vierailija

Juuri nyt en mihinkään, voin odottaa iltaan. Moneenkin asiaan, mutta tänä iltana ottamaan kainaloonsa turvaan, olemaan mies.

Vierailija

Minäkään en tarvitse juuri nyt mihinkään, oikeastaan toivon, ettei mies tule vielä kotiin, vaan vasta parin kolmen tunnin päästä. Tykkään olla nyt yksin rauhassa. 

Vierailija

Juuri nyt kaveriksi täyttämään vanhimman lapsemme stipendihakemuksia. Muutenkin tarvitsisin ihan vain hänen läsnäoloaan ja hänen tuomaansa turvallisuudentunnetta. Ja kaveriksi hoitamaan arkea ja jouluvalmisteluja. Toivottavasti saan hänet jouluksi kotiin! Ei hyvältä näytä tänäkään vuonna...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No alkuun ihan vaan pitämään mua sylissä, sen verran kertynyt tässä muutamassa vuodessa läheisyydenkaipuuta. Sitten voitais tehdä jotain muutakin kivaa yhdessä.

Kuulostaa juuri sellaiselta mitä itsekin tarvitsisin : /
Sinkkumies

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat