Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin tarvitsisit miestä juuri nyt tällä hetkellä?

Vierailija
08.12.2015 |

Niin?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttisin lisää fyffee.

Vierailija
22/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakemaan kaupasta lisää tamppooneita ja sen jälkeen hän hieroo kipeätä alaselkääni.

Lähtölaskenta alkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun koodarin tarttisin auttamaan mua yhdessä työjutussa. Tosin voisi se olla nainenkin, ei välttämättä mies.

Vierailija
24/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin sen käymään kaupassa. En viitsisi itse lähteä.

Vierailija
25/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustamaan terassille jouluvalot. Tarjouduin tekemään sen itse, mutta johtohässäkkäni on kuulemma sen verran karua katseltavaa, että haluaa tehdä sen itse. No, pari viikkoa olen jo odotellut...

Vierailija
26/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olishan tuota kaikenlaista korjaushommaa, mutta eipä niistä apua ole, ja eihän miehiltä saa pyytää mitään. Itsehän se on selvittävä tai oltava selviämättä.

Miksi ei ole apua tai saa pyytää? En tunnista tuollaista asennetta tai käytöstä omassa lähipiirissäni.

Vierailija
27/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittämään kahvia, luonnollisesti!

Ja sen hän juuri nyt tekeekin, kuulin jo kaffipannun ihanat loppuplörinät. :)

Itse makailen mukavassa asennossa, korviani venytellen...

Vierailija
28/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauteen. Fyysiseen ja henkiseen.

Vierailija
29/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan tuota kaikenlaista korjaushommaa, mutta eipä niistä apua ole, ja eihän miehiltä saa pyytää mitään. Itsehän se on selvittävä tai oltava selviämättä.

Miksi ei ole apua tai saa pyytää? En tunnista tuollaista asennetta tai käytöstä omassa lähipiirissäni.

Minulla ei ole oikein sitä lähipiiriä, ja miesystävät eivät oikein ole olleet halukkaita auttelemaan

Vierailija
30/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole oikein sitä lähipiiriä, ja miesystävät eivät oikein ole olleet halukkaita auttelemaan

Ok. Itse kyllä olen naisystävääni autellut monessa hommassa ja hän samalla tavalla minua. Ei kuulosta kovin rakastuneilta nämä miesystäväsi.

Vierailija
31/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaamaan minua. halaan takaisin.

Vierailija
32/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan kakkavaipaa vaihtamaan.. onneks ihan just kotiutuu töistä =) sen tekemään... sen jälkeen lähden kauppaan vauvan kanssa et mies saa pikku päikkärit sil aikaa ottaa.

Vierailija
33/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripustamaan terassille jouluvalot. Tarjouduin tekemään sen itse, mutta johtohässäkkäni on kuulemma sen verran karua katseltavaa, että haluaa tehdä sen itse. No, pari viikkoa olen jo odotellut...

olisin jo tarttunut siihen sotku kasaan.. eiköhän miehesi ampaise viivana paikalle tekemään itse.. miksette tee sitä yhdessä??

Vierailija
34/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisin jo tarttunut siihen sotku kasaan.. eiköhän miehesi ampaise viivana paikalle tekemään itse.. miksette tee sitä yhdessä??

:D Johdot itsessään eivät ole sotkukasana. Kyse on siis monesta pätkästä, joiden järjestys on tietynlainen, jotta ne yltävät pistorasioihin "nätisti". Minun kyhäelmäni viime vuonna oli ehkä hiukan epäesteettinen (omasta mielestänikin), joten mies lupasi ne hoitaa. Nyt on ongelmana vaan pitkäksi venyneet työpäivät (pimeässä on vaikea laittaa) ja viikonloppuisin muut kiireet. No, ei se maailma kaadu yksiin valoihin vaikka ne kivat olisivatkin... :D

Vierailija
35/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä muka itsenäiset kommentit. Se miesviha ja agenda näkyy ja haisee läpi. Kyllä me uskotaan että te osaatte vaihtaa lampun :D Tyttö on itsenäinen kun osaa.

Vierailija
36/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaamaan, mutta voin kyllä tehdä itsekin, kunhan saan tämän teeni juotua. Tarkemmin ajatellen... parempi että kokkaan itse, niin tulee vähemmän sotkua. Eli en tarvitse miestä yhtään mihinkään.

Vierailija
37/37 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vauvan kakkavaipaa vaihtamaan.. onneks ihan just kotiutuu töistä =) sen tekemään... sen jälkeen lähden kauppaan vauvan kanssa et mies saa pikku päikkärit sil aikaa ottaa.

Mites kauan se vauva on jo odotellut kakat housussa?