Mihin tarvitsisit miestä juuri nyt tällä hetkellä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Hakemaan kaupasta lisää tamppooneita ja sen jälkeen hän hieroo kipeätä alaselkääni.
Lähtölaskenta alkaa...
Jonkun koodarin tarttisin auttamaan mua yhdessä työjutussa. Tosin voisi se olla nainenkin, ei välttämättä mies.
Pistäisin sen käymään kaupassa. En viitsisi itse lähteä.
Ripustamaan terassille jouluvalot. Tarjouduin tekemään sen itse, mutta johtohässäkkäni on kuulemma sen verran karua katseltavaa, että haluaa tehdä sen itse. No, pari viikkoa olen jo odotellut...
Vierailija kirjoitti:
Olishan tuota kaikenlaista korjaushommaa, mutta eipä niistä apua ole, ja eihän miehiltä saa pyytää mitään. Itsehän se on selvittävä tai oltava selviämättä.
Miksi ei ole apua tai saa pyytää? En tunnista tuollaista asennetta tai käytöstä omassa lähipiirissäni.
Keittämään kahvia, luonnollisesti!
Ja sen hän juuri nyt tekeekin, kuulin jo kaffipannun ihanat loppuplörinät. :)
Itse makailen mukavassa asennossa, korviani venytellen...
Rakkauteen. Fyysiseen ja henkiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan tuota kaikenlaista korjaushommaa, mutta eipä niistä apua ole, ja eihän miehiltä saa pyytää mitään. Itsehän se on selvittävä tai oltava selviämättä.
Miksi ei ole apua tai saa pyytää? En tunnista tuollaista asennetta tai käytöstä omassa lähipiirissäni.
Minulla ei ole oikein sitä lähipiiriä, ja miesystävät eivät oikein ole olleet halukkaita auttelemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole oikein sitä lähipiiriä, ja miesystävät eivät oikein ole olleet halukkaita auttelemaan
Ok. Itse kyllä olen naisystävääni autellut monessa hommassa ja hän samalla tavalla minua. Ei kuulosta kovin rakastuneilta nämä miesystäväsi.
halaamaan minua. halaan takaisin.
vauvan kakkavaipaa vaihtamaan.. onneks ihan just kotiutuu töistä =) sen tekemään... sen jälkeen lähden kauppaan vauvan kanssa et mies saa pikku päikkärit sil aikaa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ripustamaan terassille jouluvalot. Tarjouduin tekemään sen itse, mutta johtohässäkkäni on kuulemma sen verran karua katseltavaa, että haluaa tehdä sen itse. No, pari viikkoa olen jo odotellut...
olisin jo tarttunut siihen sotku kasaan.. eiköhän miehesi ampaise viivana paikalle tekemään itse.. miksette tee sitä yhdessä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olisin jo tarttunut siihen sotku kasaan.. eiköhän miehesi ampaise viivana paikalle tekemään itse.. miksette tee sitä yhdessä??
:D Johdot itsessään eivät ole sotkukasana. Kyse on siis monesta pätkästä, joiden järjestys on tietynlainen, jotta ne yltävät pistorasioihin "nätisti". Minun kyhäelmäni viime vuonna oli ehkä hiukan epäesteettinen (omasta mielestänikin), joten mies lupasi ne hoitaa. Nyt on ongelmana vaan pitkäksi venyneet työpäivät (pimeässä on vaikea laittaa) ja viikonloppuisin muut kiireet. No, ei se maailma kaadu yksiin valoihin vaikka ne kivat olisivatkin... :D
Naurattaa nämä muka itsenäiset kommentit. Se miesviha ja agenda näkyy ja haisee läpi. Kyllä me uskotaan että te osaatte vaihtaa lampun :D Tyttö on itsenäinen kun osaa.
Kokkaamaan, mutta voin kyllä tehdä itsekin, kunhan saan tämän teeni juotua. Tarkemmin ajatellen... parempi että kokkaan itse, niin tulee vähemmän sotkua. Eli en tarvitse miestä yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
vauvan kakkavaipaa vaihtamaan.. onneks ihan just kotiutuu töistä =) sen tekemään... sen jälkeen lähden kauppaan vauvan kanssa et mies saa pikku päikkärit sil aikaa ottaa.
Mites kauan se vauva on jo odotellut kakat housussa?
Tarttisin lisää fyffee.