Eipähän tarvitse enää Nansoakaan ostaa

Vierailija

http://www.hs.fi/talous/a1449545609858

Onneksi lapsille löytyy vielä mukavasti Suomessa valmistettua, aikuisen työpukeutumiseen ei niinkään.

Kommentit (10)

Vierailija

Tuohan on hieno uutinen, jos kutomo jatkaa Nokialla uusin voimin.

Tosin vaikea uskoa että Aaltosen perheen bisnes juuri kohenee. Minä ainakin olen ostanut Nansoa tasan kannatuksen (no okei, laadunkin) vuoksi.

Vierailija

Teetättäkää vaatteenne ompelijalla. Ei ole ollenkaan niin kallista kuin luulisi, ja saa ainakin mittojensa mukaisen. Kangastakin löytyy vielä ihan kotimaisena, mm. orneule valmistaa vielä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teetättäkää vaatteenne ompelijalla. Ei ole ollenkaan niin kallista kuin luulisi, ja saa ainakin mittojensa mukaisen. Kangastakin löytyy vielä ihan kotimaisena, mm. orneule valmistaa vielä.

Mun kokemukseni taas on, että ihmiset yllättyvät siitä, kuinka paljon maksaa vaikka toimistokelpoisen jakkupuvun ompeluttaminen mittojen mukaan. Halvalla saa toki saumurilla surautettuja trikoovaatteita, joissa ei työvaiheita ole montakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hieno uutinen, jos kutomo jatkaa Nokialla uusin voimin.

Tavallaan toki joo, etenkin kun lastenvaatteissa (mitä noista valmistaa ainakin Papu) on mun nähdäkseni kasvullekin sijaa, ihmiset arvostavat ekologisuutta ja eettisyyttä määrää enemmän. 

Vierailija

Jos tahdon kiinavaatteita niin tilaan ne suoraan sieltä. Onneksi Nanso siirtää vain Viroon asti, mutta ei sekään paljoa lohduta. Jää ostamatta. Miksi suomalaiset firmat sahaa omaa oksaansa? Laadukas työ Suomessa ja siten varmasti myös eettisyys, voivat olla tosi hyviä myyntivaltteja myös ulkomailla. Nettikaupatkin on ihan surkeita ja postimaksut älyttömät. Jotain pitäisi tehdä, että saataisiin kansainvälisesti toimivia suomalaisia nettikauppoja ja valmistus pysymään Suomessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta ne ovat aina olleet sellaisia terveyssisarkuoseja, eivät sykähdyttäneet, mutta laatu on kuulema ollut hyvä ainakin ennen.

Olen samaa mieltä.

Nyt kun Nanson ongelmia on uutisoitu enemmänkin, olen monta kertaa ajatellut, että Nansolla olisi kyllä peiliinkatsomisen paikka. Ne kuosit on... no, aika hirveitä. Valtaosin, toki jotain voi löytyä. Yöpaitana kivoja, kun laatu on hyvä ja ovat niin miellyttävää materiaalia

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat