Mies vähättelee ja on ilkeä

Vierailija

Meillä on ollut vähän ongelmia viimeaikoina. Miehellä on joku ihme ongelma aina muka "vitsailla" siitä, että minä muka nalkutan. Nämä "vitsit" tulevat ihan yllättävissä tilanteissa, sellaisissa joissa en todellakaan sano mitään negatiivista edes, mielestäni nalkutan harvemmin muutenkaan. Se oli tänään liikaa ja ärähdin, että lopettaisi sen ja sitten olikin jo kunnon riita pystyssä. Suuttuessaan mies huutaa ja paiskoo tavaroita, tietyssä pisteessä uhkaa erolla. Minä olen enemmän viilipytty ja tänään meni minullakin ärsyyntymiskynnys ja sanoin, että erotaan vaan.
Ärsyttää, kun mies jotenkin tuntuu vähättelevän minua. Riidan aikana hän sanoi, että haluaisi pariterapiaan, mutta ei jaksa vaivautua minun kanssani, koska olen "vain tyttöystävä". Olemme olleet kuitenkin neljä vuotta yhdessä, saman verran kun hän oli ex-vaimonsa kanssa ollut kaiken kaikkiaan. Minuun vain ei näköjään voi panostaa samallalailla, kuin häneen pystyi.
Olen saanut tarpeekseni miehen vihanhallintaongelmista ja ilkeistä möläytyksistä. Tiedän, että hän yrittää taas pian luikerrella takaisin luokseni, vaikka tänään(kin) palautti minulle avaimeni suurieleisesti. Olen vain niin kyllästynyt siihen, kun kohdellaan kuin arvotonta roskaa.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vaistoat varmaankin ihan oikein, mies ei näytä pitävän sinua kummoisessakaan arvossa. Itse ainakin lähtisin tuollaisesta suhteesta, koska tuskin se ainakaan paremmaksi muuttuu, ellei miehen suhtautuminen muutu kokonaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika yksipuolista tekstiä. Olet siis viaton enkeli.
Missä ap on niin sanonut? Eikä tässä ole kai siitä kyse, onko joku viaton enkeli, vaan siitä että kannattaako jatkaa suhteessa jossa toinen ei arvosta pitkäaikaista seurustelukumppaniaan edes sen vertaa, että vaivautuisi hänen kanssaan lähtemään parisuhdeterapiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut siltä kuulostaa. Mutta on se keskusteleminen toisen kanssa hankalaa, kun hän alkaa huutamaan ja paiskomaan tavaroita - yksi väärä lause riittää. Usein myös poistuu jonnekin useiksi päiviksi, mutta tällä kertaa ei voinut. Helppo siinä on olla se "enkeli", kun toisen käytös on tuota.

Lisäksi voin sanoa, että minä en koskaan, missään tilanteessa hauku häntä rumasti vaikka itse saan kuulla vaikka mitä ilkeää hänen suustaan. Oma vikani tietenkin, kun olen suhteeseen jäänyt.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaxuhali<3
Ap, älä välitä näistä, ovat todennäköisesti yhden ja saman tyypin kirjoittamia. Kaikilla ihmisillä kun ei ole kykyä / halua samaistua toisen vaikeaan elämäntilanteeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut siltä kuulostaa. Mutta on se keskusteleminen toisen kanssa hankalaa, kun hän alkaa huutamaan ja paiskomaan tavaroita - yksi väärä lause riittää. Usein myös poistuu jonnekin useiksi päiviksi, mutta tällä kertaa ei voinut. Helppo siinä on olla se "enkeli", kun toisen käytös on tuota.

Lisäksi voin sanoa, että minä en koskaan, missään tilanteessa hauku häntä rumasti vaikka itse saan kuulla vaikka mitä ilkeää hänen suustaan. Oma vikani tietenkin, kun olen suhteeseen jäänyt.

AP

'Rumasti haukkuminen on henkistä väkivaltaa, eikä sellaiseen kuulu kenenkään suostua. Jos ei elämänkumppaniaan kunnioita sen vertaa, että kohtelisi tätä asiallisesti, on parempi että pysyy vaan yksinään.

Vierailija

Motiivisi tälle aloitukselle kiinnostaisi. Mihin suuntaan haluaisit keskustelua viedä. Jaxuhaleja vai saatanallista syyllistämistä miestäsi kohtaan, kannustusta jättämiseen? 

Vierailija

Neuvon sinua jättämään narsistisesta persoonallisuushäiröstä kärsivän miesystäväsi. Se ei tuosta parane, vaan pahenee ja seuraavaksi alkaa myös fyysinen väkivalta. Tämän tiedän itse kokeneena, en opuksista lukeneena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Motiivisi tälle aloitukselle kiinnostaisi. Mihin suuntaan haluaisit keskustelua viedä. Jaxuhaleja vai saatanallista syyllistämistä miestäsi kohtaan, kannustusta jättämiseen? 
Ap varmaankin kaipaa neuvoja. Kuten että mitä itse tekisit jos olisit vastaavassa tilanteessa. 

Vai onko sinusta ok, jos toinen haukkuu rumasti, uhkailee jatkuvasti jättämisellä ja ei vaivaudu tekemään mitään suhteen eteen vaikka on oltu yhdessä 4 v?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat