Ketju, kun ystävyys loppunut 'mitättömästä syystä'

Vierailija

Viikonloppuna oli täällä ketju, kun ystävyys oli loppunut vaikka itkupotkuraivariin jostain pienestä oudosta syystä. En löydä sitä enää. Muistaako joku hakusanat paremmin?

Kommentit (7)

Vierailija

Perustetaan uusi ketju.

Mulla ystävyys loppui siihen, kun ystäväni sanoi miestäni jukuripääksi. Mietin asiaa pari päivää ja päätin puhua siitä hänen kanssaan. Soitin ja sanoin, että mua jäi vaivaamaan se jukuripääjuttu. Ystäväni alkoi vaahdota, että hänellä on niin paljon omia murheita, että mun murheet pikkuasioista ei jaksa nyt sori vaan kiinnostaa ja katkaisi puhelun.

Seuraavana päivänä päätin mennä töiden jälkeen tapaamaan kaveriani, sanoa, että lopetetaan nyt tämä naurettava sota. Kaverin mies tuli ovelle ja sanoi, ettei kaverini halua enää tavata mua.

Siitä on kolme vuotta. Ei olla tavattu. Ennen tätä kohtausta ystävyyttä oli noin 10 vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Perustetaan uusi ketju.

Mulla ystävyys loppui siihen, kun ystäväni sanoi miestäni jukuripääksi. Mietin asiaa pari päivää ja päätin puhua siitä hänen kanssaan. Soitin ja sanoin, että mua jäi vaivaamaan se jukuripääjuttu. Ystäväni alkoi vaahdota, että hänellä on niin paljon omia murheita, että mun murheet pikkuasioista ei jaksa nyt sori vaan kiinnostaa ja katkaisi puhelun.

Seuraavana päivänä päätin mennä töiden jälkeen tapaamaan kaveriani, sanoa, että lopetetaan nyt tämä naurettava sota. Kaverin mies tuli ovelle ja sanoi, ettei kaverini halua enää tavata mua.

Siitä on kolme vuotta. Ei olla tavattu. Ennen tätä kohtausta ystävyyttä oli noin 10 vuotta.

Tälläisissä tapauksissa ei koskaan ole kyse vain yhdestä lauseesta.

Ex-ystäväsi oli ollut varmasti tympääntynyt toimintaasi jo pidemmän aikaa vaikka ei välttämättä ole sitä kertonut ja tuo oli vain piste iin päälle.

Vierailija

Mä menetin yhden läheisen ystävän, kun tulin raskaaksi ja sain lapsen. Tämä kyseinen ystävä on todella lapsivastainen ja selittää aina, miten ei halua kuulla lapsista ja miten on menossa yksityislääkärille Viroon pistämään putket poikki mahdollisimman pian. Meidän ystävyys meni tauolle siinä vaiheessa, kun tulin raskaaksi muutama vuosi sitten. Nyt sitten kesällä tämä ystävä kuitenkin otti yhteyttä uudestaan ja halusi tavata mua ehtona vain se, että ei mitään lapsijuttuja. Ok, ei ollut ongelma, kun mulla on paljon muutakin sisältöä elämässä lapsen lisäksi. Tein kuitenkin yhden virheen: tämä ystävä oli kertonut käyneensä luonnontieteellisessä museossa ja tokaisin siihen, että mäkin kävin pari päivää sitten siellä lapsen kanssa. En siis jatkanut juttua höpöttelemällä lapsen touhuista, kunhan vain kerroin käyneeni. Tämä oli kuitenkin liikaa ja sain kuulla, että meidän on parempi katkaista välit. Vähän hassua mun mielestä, koska sain itse koko tapaamisen ajan kuunnella juttua tämän ystävän lemmikkirotista, vaikka mä en itse ole mikään rottaihminen. :P

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä menetin yhden läheisen ystävän, kun tulin raskaaksi ja sain lapsen. Tämä kyseinen ystävä on todella lapsivastainen ja selittää aina, miten ei halua kuulla lapsista ja miten on menossa yksityislääkärille Viroon pistämään putket poikki mahdollisimman pian. Meidän ystävyys meni tauolle siinä vaiheessa, kun tulin raskaaksi muutama vuosi sitten. Nyt sitten kesällä tämä ystävä kuitenkin otti yhteyttä uudestaan ja halusi tavata mua ehtona vain se, että ei mitään lapsijuttuja. Ok, ei ollut ongelma, kun mulla on paljon muutakin sisältöä elämässä lapsen lisäksi. Tein kuitenkin yhden virheen: tämä ystävä oli kertonut käyneensä luonnontieteellisessä museossa ja tokaisin siihen, että mäkin kävin pari päivää sitten siellä lapsen kanssa. En siis jatkanut juttua höpöttelemällä lapsen touhuista, kunhan vain kerroin käyneeni. Tämä oli kuitenkin liikaa ja sain kuulla, että meidän on parempi katkaista välit. Vähän hassua mun mielestä, koska sain itse koko tapaamisen ajan kuunnella juttua tämän ystävän lemmikkirotista, vaikka mä en itse ole mikään rottaihminen. :P
Ehkä ihan hyvä, kun pääsit tuollaisesta "ystävästä" eroon. Aika uskomatonta kyllä, että et saa edes mainita sanaa "lapsi", kun hän itse puhuu lemmikkirotistaan. 

Vierailija

Mun entinen ystäväni kertoilee auliisti kaikille miten minä katkaisin mitättömästä syystä välit pikkuriidan takia. Totuus: ystäväni oli jo pidemmän aikaa mollannut minua, saanut minut tuntemaan tyhmäksi ja huonoksi ihmiseksi, nauranut ongelmilleni ja valinnoilleni, vähätellyt minua ja valehdellut melkein kaikesta mahdollisesta samalla nostaen itseään jalustalle. Kaikki keskustelumme toistivat samaa kaavaa viimeiset pari vuotta, minä kerroin itsestäni jotain, jolle ystävä nauroi ja pilkkasi ja sen jälkeen kertoi miten hän ei ikinä tekisi samoin, sehän on idioottien toimintaa, aloitti myös usein lauseet kysymällä miten tyhmä minä oikein olen.
Yritin puhua tästä monta kertaa ja miten se satuttaa ja loukkaa, mutta hän vain nauroi päin naamaa ja kertoi miten tyhmä olen suuttuessani ja miten hän ei ikinä tekisi samoin.
Loppujen lopuksi ajauduimme riitelemään asiasta, jonka jälkeen päätin, etten enää jaksa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat