Juoksumatto kerrostalon 2.kerrokseen, kun alapuolella ei asuntoa?

Vierailija

Asiasta tietävät, onko juoksumaton äänestä ja mahdollisesta töminästä ja tärinästä haittaa ainoastaan suoraan alla olevalle asukkaalle? Asumme 2.kerroksessa mutta alapuolella ei ole asuntoa lainkaan. Taitaa olla jokin komerovarasto ja ehkä pelkkää "seinää". Kuuluvatko juoksumaton äänet myös sivuilla oleville alakerran naapureille? Hankkisin ehdottomasti myös ääntä ja töminää vaimentavan juoksualustan vempeleen alle. Kellään kokemuksia? 1.kerroksessahan tämä on ainakin sallittua kun ei ole asuntoja alla mutta mites meillä?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Tajuatko, että rakenne-elementit kuljettavat noin kovaa tumisevaa ääntä mihin tahansa muihinkin asuntoihin, sivulle, ylös... Lähtisi välittömästi valitusta jos tekisit tuon minun naapurissani, lähtisi niin kauan kunnes joko laite tai sinä on pihalla. :) Voisit kokeilla, mutta loppuisi lyhyeen. Mene daiju salille ja anna asumisrauha ihmisille!

Vierailija

Minulla on juurikin noin, eikä ole valituksia kuulunut. Pyrin juoksemaan vain "normaaliin aikaan" eli en heti aamusta enkä myöhään illalla, vaikka ei olekaan vielä "hiljainen aika". Kyllähän siitä jytinää varmaan tulee, mutta tulee sitä naapurin lapsistakin ;)

Vierailija

Etpä voisi keksiä pahempaa rakenteiden kautta siirtyvää jytinää kuin juoksumatto. Meteli on suunnilleen yhtä paha kuin remontoinnissa ja oikein jykevissä bassoissa, ja kuuluu rakennuksen joka kolkkaan, suunnasta riippumatta.

Vierailija

Olen huomannut että yksi tämän ajan ilmiöistä on se, että juuri kukaan ei enää välitä siitä häiritseekö se mitä he saavat päähänsä tehdä jotakuta muuta. Joten senkun hommaat juoksumaton. Jos se jotakuta häiritsee niin se on heidän ongelmansa.

Turha sinunkaan on käyttäytyä koska muutkaan eivät sitä tee. Ihan siitä riippumatta että käyttäydytkö vai et.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä järki? Mene salille juoksemaan tai ulos :D 

Pelkkää alapeukkua muttei perusteluja. En mä ainakaan ymmärrä miksi kotiin pitäisi ostaa kallis (1) laite kun sen ja kaiken muun saisi pienellä salimaksulla kk. 

Vierailija

Usko pois, meitä on monia jotka ei siedä naapurilta sentään mitä tahansa jatkuvaa melusaastetta. Minä olen yhteistyössä parin muun naapurin kanssa jo kertaalleen piirtänyt pisteen jatkuvalle kovalle metelöinnille, ja teen sen jatkossakin jos joskus sattuu joku oikein piittaamaton naapuri elämää häiritsemään. Valituksessa on voimaa ja kotini on jumalauta minun linnani, joten minä yksinkertaisesti en neuvottele siihen liittyvien perusoikeuksieni suhteen. Ne on ja niitä tulee kunnioittaa, puolin toisin. Sanon kyllä yhden kerran tosi nätisti, mutta jos ei mene perille, homma hoituu muuta kautta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että yksi tämän ajan ilmiöistä on se, että juuri kukaan ei enää välitä siitä häiritseekö se mitä he saavat päähänsä tehdä jotakuta muuta. Joten senkun hommaat juoksumaton. Jos se jotakuta häiritsee niin se on heidän ongelmansa.

Turha sinunkaan on käyttäytyä koska muutkaan eivät sitä tee. Ihan siitä riippumatta että käyttäydytkö vai et.

Olen huomannut, että yksi tämän ajan ilmiöistä on se, että monia ihmisiä tuntuu häiritsevän aivan kaikki mikä näkyy, kuuluu, haisee tai maistuu. Kaikesta tehdään ongelma, eikä mietitä yhtään mittasuhteita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki? Mene salille juoksemaan tai ulos :D 

Pelkkää alapeukkua muttei perusteluja. En mä ainakaan ymmärrä miksi kotiin pitäisi ostaa kallis (1) laite kun sen ja kaiken muun saisi pienellä salimaksulla kk. 

Mun juoksumatto maksoi 300e ja voin juosta vaikka sataa räntää tai mies työreissussa eikä lapsille hoitajaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat