Mitä mieltä olet ihmisestä joka ylpeilee sillä, että osaa olla ilkeä?

Vierailija

Olen siis ihastunut ja tapaillut tätä naista muutaman viikon ja nyt hän on muutaman kerran ottanut esiin sen kuinka hän osaa olla ilkeä ihmisille ja se on hänestä jotenkin kiva juttu. Tuli mieleen, että voikohan se olla naisen joku kiero tapa saada kiinnostukseni lopahtamaan jos ei kehtaa suoraan sanoa ettei kiinnosta vai voiko joku oikeasti olla ylpeä ilkeydestään ja luulla, että se on jotenkin kiinnostavaa?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jätä se heti.

Joo, ei kai tässä muukaan auta, kun tunteet lopahti noiden juttujen jälkeen. On vaan jotenkin niin pettynyt olo. Olin kuitenkin ihastunut tuohon jo aika kauan ennen kuin uskalsin alkaa treffailemaan ja tuollainen se sitten olikin.

Vierailija

En arvosta. Kuulin kerran radiosta, kun Jethro Rostedt kertoi hyvänä vitsinä, miten oli juoksuttanut ja nöyryyttänyt nuorta tarjoilijatyttöä. Erittäin huonoa käytöstä ja todella sivistymätöntä.

Vierailija

Juu tiedän tyypin. Entinen työkaveri oli sellainen.
Oikein ylpeili kuinka ilkeästi sai sanottua jollekin tai tehtyä jotain.
Rasittava tyyppi, mutta sai aika monta ihmistä puolelleen naureskelemaan kanssaan.

Vierailija

No olisi kiva tietää, missä kontekstissa. Voihan tuohon ilkeyteen liittyä se, että pitää puolensa tilanteessa, jossa joku muu on ollut hyvin ilkeä ensin. Esimerkiksi jos tuntematon ihminen on kohdellut törkeällä tavalla. Eli haluaisin tietää, mikä on konteksti.

Mutta taas jos konteksti on se, että on myös tutuille ja läheisille tarvittaessa hyvin ilkeä, niin sehän kertoo siitä, että laskelmoi ihmissuhteissaan ja ehkä kohtelee ihmisiä huonosti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No olisi kiva tietää, missä kontekstissa. Voihan tuohon ilkeyteen liittyä se, että pitää puolensa tilanteessa, jossa joku muu on ollut hyvin ilkeä ensin. Esimerkiksi jos tuntematon ihminen on kohdellut törkeällä tavalla. Eli haluaisin tietää, mikä on konteksti.

Mutta taas jos konteksti on se, että on myös tutuille ja läheisille tarvittaessa hyvin ilkeä, niin sehän kertoo siitä, että laskelmoi ihmissuhteissaan ja ehkä kohtelee ihmisiä huonosti.

Tämä asia ei ole selvinnyt vielä. Hän puhui yleisesti siitä, että osaa olla tosi ilkeä eikä häntä haittaa se yhtään ja oli sitten kovin ylpeän ja onnellisen näköinen tuon todettuaan.
Menin siitä niin hämilleni, että halusin vaihtaa puheenaihetta. Hän oli aiemminkin maininnut erään asian mitä joutui tekemään ja että siinä joutui loukkaamaan monien ihmisten tunteita, mutta ei kuulemma semmoinen haittaa häntä yhtään. Minusta tuollainen ajattelu on omituista ja tunteet vaan karisee mitä enemmän hän laukoo näitä ajatelmiaan.
Haluan itselleni lämpimän ja muitakin ihmisiä arvostavan naisen, mutta hän ei taidakaan olla sellainen.

Vierailija

Mun sisko on tuollainen. Osaa olla mitä hurmaavin ja mukavin ihminen halutessaan. Sitten on se toinen puoli. Osaa olla oikein ilkeä v*ittupää halutessaan. Joskus naureskelee, että "se ja se on ärsyttänyt minua pitkään. Ihan tahallani ilkeilin ja ärsytin sitä niin kauan, että sillä meni hermot".  Ja se asia on hänen mielestään ihan ok ja normaalia käytöstä. Jos ärsyyntyy johonkin ihmiseen, ei epäröi yhtään suututtaa tätä. Osaa kyllä iskeä just oikein arkaan kohtaan ja sitten kun toinen suuttuu, niin sitten vielä sanoo päälle, että "etkö huumoria ymmärrä. miten olet noin tosikko".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se heti.

Joo, ei kai tässä muukaan auta, kun tunteet lopahti noiden juttujen jälkeen. On vaan jotenkin niin pettynyt olo. Olin kuitenkin ihastunut tuohon jo aika kauan ennen kuin uskalsin alkaa treffailemaan ja tuollainen se sitten olikin.

Hah hah, ihan oikein sulle. Luultavasti tapaamisenne kuuluu karmaasi jollain tavalla. Luuletko hyvyyden olevan sinun ainoa puolesi? Et saa ikinä naista, johon rakastut. Saat naisen, joka on hyvä paperilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se heti.

Hah hah, ihan oikein sulle. Luultavasti tapaamisenne kuuluu karmaasi jollain tavalla. Luuletko hyvyyden olevan sinun ainoa puolesi? Et saa ikinä naista, johon rakastut. Saat naisen, joka on hyvä paperilla.

Tää taisi olla ilkeä nainen, jolla pilkka osui omaan nilkkaan. 

Vierailija

Jaa, mä olen kova soittamaan suutani ja vittuilemaan mutta en todellakaan kaikille. Töissä vittuillaan muutaman kanssa kokoajan, sellaista perus suunsoittoa josta joku toinen saattaisi loukkaantua.
En kiusaa ihmisiä enkä kohtele heitä huonosti vaikka tykkään naljailla. Ja tiedän ettei kaikille voi naljailla.
Mutta jos joku henkilö ärsyttää mua tai en halua olla hänen kanssa tekemisissä saatan tahallani suututtaa hänet ettei tarvitse olla tekemisissä ja jättää mut rauhaan.
Enkä myöskään ylpeile tällä. Työkavereiden kanssa heitetyistä jutuista on kyllä hauska naureskella pitkäänkin, yhdessä.
N21

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat