Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet ihmisestä joka ylpeilee sillä, että osaa olla ilkeä?

Vierailija
08.12.2015 |

Olen siis ihastunut ja tapaillut tätä naista muutaman viikon ja nyt hän on muutaman kerran ottanut esiin sen kuinka hän osaa olla ilkeä ihmisille ja se on hänestä jotenkin kiva juttu. Tuli mieleen, että voikohan se olla naisen joku kiero tapa saada kiinnostukseni lopahtamaan jos ei kehtaa suoraan sanoa ettei kiinnosta vai voiko joku oikeasti olla ylpeä ilkeydestään ja luulla, että se on jotenkin kiinnostavaa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se heti.

Vierailija
2/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hohhoijaa, seuraava. On niitä hyviäkin naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan on oikeasti ilkeä. Voi olla sama kuvio kuin tässä. http://www.iltalehti.fi/mieli/2015092120395732_md.shtml

Vierailija
4/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se heti.

Joo, ei kai tässä muukaan auta, kun tunteet lopahti noiden juttujen jälkeen. On vaan jotenkin niin pettynyt olo. Olin kuitenkin ihastunut tuohon jo aika kauan ennen kuin uskalsin alkaa treffailemaan ja tuollainen se sitten olikin.

Vierailija
5/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta. Kuulin kerran radiosta, kun Jethro Rostedt kertoi hyvänä vitsinä, miten oli juoksuttanut ja nöyryyttänyt nuorta tarjoilijatyttöä. Erittäin huonoa käytöstä ja todella sivistymätöntä.

Vierailija
6/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kuvittele noin olevansa jotenkin jännittävä ihminen.

Ei viehättävää.

Vierailija
7/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tiedän tyypin. Entinen työkaveri oli sellainen.

Oikein ylpeili kuinka ilkeästi sai sanottua jollekin tai tehtyä jotain.

Rasittava tyyppi, mutta sai aika monta ihmistä puolelleen naureskelemaan kanssaan.

Vierailija
8/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi kiva tietää, missä kontekstissa. Voihan tuohon ilkeyteen liittyä se, että pitää puolensa tilanteessa, jossa joku muu on ollut hyvin ilkeä ensin. Esimerkiksi jos tuntematon ihminen on kohdellut törkeällä tavalla. Eli haluaisin tietää, mikä on konteksti.

Mutta taas jos konteksti on se, että on myös tutuille ja läheisille tarvittaessa hyvin ilkeä, niin sehän kertoo siitä, että laskelmoi ihmissuhteissaan ja ehkä kohtelee ihmisiä huonosti.

Vierailija
9/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisi kiva tietää, missä kontekstissa. Voihan tuohon ilkeyteen liittyä se, että pitää puolensa tilanteessa, jossa joku muu on ollut hyvin ilkeä ensin. Esimerkiksi jos tuntematon ihminen on kohdellut törkeällä tavalla. Eli haluaisin tietää, mikä on konteksti.

Mutta taas jos konteksti on se, että on myös tutuille ja läheisille tarvittaessa hyvin ilkeä, niin sehän kertoo siitä, että laskelmoi ihmissuhteissaan ja ehkä kohtelee ihmisiä huonosti.

Tämä asia ei ole selvinnyt vielä. Hän puhui yleisesti siitä, että osaa olla tosi ilkeä eikä häntä haittaa se yhtään ja oli sitten kovin ylpeän ja onnellisen näköinen tuon todettuaan.

Menin siitä niin hämilleni, että halusin vaihtaa puheenaihetta. Hän oli aiemminkin maininnut erään asian mitä joutui tekemään ja että siinä joutui loukkaamaan monien ihmisten tunteita, mutta ei kuulemma semmoinen haittaa häntä yhtään. Minusta tuollainen ajattelu on omituista ja tunteet vaan karisee mitä enemmän hän laukoo näitä ajatelmiaan.

Haluan itselleni lämpimän ja muitakin ihmisiä arvostavan naisen, mutta hän ei taidakaan olla sellainen.

Vierailija
10/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on tuollainen. Osaa olla mitä hurmaavin ja mukavin ihminen halutessaan. Sitten on se toinen puoli. Osaa olla oikein ilkeä v*ittupää halutessaan. Joskus naureskelee, että "se ja se on ärsyttänyt minua pitkään. Ihan tahallani ilkeilin ja ärsytin sitä niin kauan, että sillä meni hermot".  Ja se asia on hänen mielestään ihan ok ja normaalia käytöstä. Jos ärsyyntyy johonkin ihmiseen, ei epäröi yhtään suututtaa tätä. Osaa kyllä iskeä just oikein arkaan kohtaan ja sitten kun toinen suuttuu, niin sitten vielä sanoo päälle, että "etkö huumoria ymmärrä. miten olet noin tosikko".

Vierailija
11/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä nykyään monet  ihmiset luulevat, että on jotenkin coolia olla ilkeä ja v-mäinen.

Vierailija
12/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se heti.

Joo, ei kai tässä muukaan auta, kun tunteet lopahti noiden juttujen jälkeen. On vaan jotenkin niin pettynyt olo. Olin kuitenkin ihastunut tuohon jo aika kauan ennen kuin uskalsin alkaa treffailemaan ja tuollainen se sitten olikin.

Hah hah, ihan oikein sulle. Luultavasti tapaamisenne kuuluu karmaasi jollain tavalla. Luuletko hyvyyden olevan sinun ainoa puolesi? Et saa ikinä naista, johon rakastut. Saat naisen, joka on hyvä paperilla.

Vierailija
13/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se heti.

Hah hah, ihan oikein sulle. Luultavasti tapaamisenne kuuluu karmaasi jollain tavalla. Luuletko hyvyyden olevan sinun ainoa puolesi? Et saa ikinä naista, johon rakastut. Saat naisen, joka on hyvä paperilla.

Tää taisi olla ilkeä nainen, jolla pilkka osui omaan nilkkaan. 

Vierailija
14/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä olen kova soittamaan suutani ja vittuilemaan mutta en todellakaan kaikille. Töissä vittuillaan muutaman kanssa kokoajan, sellaista perus suunsoittoa josta joku toinen saattaisi loukkaantua.

En kiusaa ihmisiä enkä kohtele heitä huonosti vaikka tykkään naljailla. Ja tiedän ettei kaikille voi naljailla.

Mutta jos joku henkilö ärsyttää mua tai en halua olla hänen kanssa tekemisissä saatan tahallani suututtaa hänet ettei tarvitse olla tekemisissä ja jättää mut rauhaan.

Enkä myöskään ylpeile tällä. Työkavereiden kanssa heitetyistä jutuista on kyllä hauska naureskella pitkäänkin, yhdessä.

N21

Vierailija
15/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi ap, mitä väliä sillä on onko tuo naisen oikea minä vai tapa sanoa sulle, ettet kiinnosta?

Vierailija
16/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se heti.

Tää taisi olla ilkeä nainen, jolla pilkka osui omaan nilkkaan. 

Ai pilkka, myönnät itsekin? Onko pilkka tätä naista kohtaan sen enemmän oikein, vai? Olen kyllä tarvittaessa ilkeä ja kohteet eivät ole kanssani aina samaa mieltä siitä ovatko sen ansainneet, mutta en ole siitä ylpeä. Olisi ihana ratkaista kaikki omat pahat olot vaan jollain ommm... 'illa.

Vierailija
17/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan otsikkokin on jotenkin outo. Mitä sä oikein kerjäät? Odotat, että joku tulee vastaamaan siihen, että "sitä mieltä, että ihana ihminen" ?

Ja sitten kun ei tule, niin saat tuntea olosi kunnon mieheksi.

Vierailija
18/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan otsikkokin on jotenkin outo. Mitä sä oikein kerjäät? Odotat, että joku tulee vastaamaan siihen, että "sitä mieltä, että ihana ihminen" ?

Tuskin tässä siitä on kyse, vaan siitä että on pettynyt kun ihastus osoittautui ilkeäksi ihmiseksi. 

Mutta täällä av:lla ei ole pulaa ilkeistä ja häiriintyneistä ihmisistä todellakaan, sen on moni keskusteluketjun aloittava ja vertaistukea hakenut saanut huomata. 

Vierailija
19/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ihmetellyt sitä, kuinka joidenkin ihmisten mielestä on hienoa olla ilkeä ja tökerö. Varsinkin läheisissä ihmissuhteissa tätä taitoa sitten käytetään ronskisti hyväksi iskemällä juuri niihin pisteisiin toisessa, jotka eniten satuttavat tai nöyryyttävät. Mun piti laittaa välit poikki yhteen tällaiseen kaveriin ja sitä en ole kyllä katunut päivääkään. Voin niin paljon paremmin, kun ei ole yksi ihminen mustaamassa taivasta joka kerta kun on paikalla tai soittaa. Tällaiset riidankylväjät ja ankeuttajat saisivat opetella vähän käytöstapoja.

Vierailija
20/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tässä siitä on kyse, vaan siitä että on pettynyt kun ihastus osoittautui ilkeäksi ihmiseksi. 

Mutta täällä av:lla ei ole pulaa ilkeistä ja häiriintyneistä ihmisistä todellakaan, sen on moni keskusteluketjun aloittava ja vertaistukea hakenut saanut huomata. 

Kyllä otsikko on piiloaggressiivinen sekin. Aivan kuin siihen oikeasti voisi olla useaa mieltä. Aloittaja halusi päänsilitystä ties miksi kun olikin kohdannut ilkeän ihmisen.