Pettäjämies

Vierailija

Asun Oulun seudulla, ja perheenisä pettää ystävääni. Sain tietää asiasta vähän aikaa sitten (ystäväni ei tiedä). Kerronko ystävälleni?

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asun Oulun seudulla, ja perheenisä pettää ystävääni. Sain tietää asiasta vähän aikaa sitten (ystäväni ei tiedä). Kerronko ystävälleni?

Kerrot ehdottomasti!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kerropois. Pettäjä tietää aina tekevänsä väärin, joten on oikein että petetty saa tietää asiasta heti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi asia olisi pohtimisen arvoin kerrot jos haluat jos et niin et kerro.

Vierailija

Mahtaako olla sama tapaus, jonka minäkin tiedän... Kerro ihmeessä sa kerro sitten, miten reagoi. Pettäminen ei VOI tulla yllätyksenä tälle naiselle.

Vierailija

Jos minun mieheni pettäisi minua ja MINUN ystäväni tietäisi mutta ei kertoisi, tulisin kaksinkertaisesti petetyksi.
Voi olla etten pystyisi olla tällaisen ystävän kanssa enää tekemisissä jos tulisi ilmi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mahtaako olla sama tapaus, jonka minäkin tiedän... Kerro ihmeessä sa kerro sitten, miten reagoi. Pettäminen ei VOI tulla yllätyksenä tälle naiselle.

Miksi reagoinilla olisi mitään väliä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mua nyt vaan kiinnostaa ihmisten reaktiot yleensäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mua nyt vaan kiinnostaa ihmisten reaktiot yleensäkin.

Sen vuoksi en lähtisi paljastamaan. Varsinkin jos ystävä tietää tuon on aika iso uskottavuus ongelma jos hän epäilee että motiivi paljastaa on vain se että näet miten toinen reagoi.

Vierailija

Mua mietityttää näissä aloituksissa tuo paikan tarkennus. Mitä merkitystä sillä seudulla on tässä? No, onko se routarajan yläpuolella.. Sitten kyllä kerrot!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eihän Oulun seudulla voi olla kuin yksi pettävä mies, eihän?

M39

Vierailija kirjoitti:
Kahden ihmisen parisuhde ei kuulu sinulle. Älä kerro ja unohda koko juttu.

Ei kai nyt petäminen kuulu kahden ihmisen parisuhteeseen. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat