Suomen otettava mallia Tanskasta

Vierailija

Olemme tottuneet ottamaan mallia Ruotsista, mutta nyt kun Ruotsi on totaalisen epäonnistunut maahanmuuttopolitiikassaan olisi hyvä ottaa mallia Tanskasta, joka tiukentaa otettaan. Nykyisellään tilanne ei voi enää jatkua.

Kommentit (8)

Vierailija

Rasisti!!!! Meillä on unelma ja velvollisuus päästää koko maailma kylään. Ymmärtäminen ja kotoutus parantaa paatuneimmainkin terroristinkin ja suomalainen sosiaaliturva kuuluu kaikille!!!

Vierailija

Juuri tällä hetkellä maikkarilla maahanmuuttaja kertoo kuinka tärkeää miehille on työ. Kuinka työllistää pakolaisia kun ei ole työtä itse suomalaisillekaan? Yhtälö on mahdoton.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juuri tällä hetkellä maikkarilla maahanmuuttaja kertoo kuinka tärkeää miehille on työ. Kuinka työllistää pakolaisia kun ei ole työtä itse suomalaisillekaan? Yhtälö on mahdoton.

Hä? Töitä on vaikka kuinka paljon, vai kuvitteletko että Suomi olisi jotenkin valmis? Ei ongelma ole työn puute vaan se, että siitä joutuu maksamaan palkkaa. Nämä maahanmuuttajat saataisiin työllistettyä nopeasti, jos he vain haluaisivat töitä tehdä. Palkka olisi n. puolet suomalaisen palkasta, josta valtio vielä maksaa osan.

Vierailija

^ No juuri sen vuoksi tarvitaan toimia nyt. Jos ja kun liittouma pommittaa maan raunioiksi, on palautusten alettava heti. Tänne on tultu olemaan ei jäämään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hä? Töitä on vaikka kuinka paljon, vai kuvitteletko että Suomi olisi jotenkin valmis? Ei ongelma ole työn puute vaan se, että siitä joutuu maksamaan palkkaa. Nämä maahanmuuttajat saataisiin työllistettyä nopeasti, jos he vain haluaisivat töitä tehdä. Palkka olisi n. puolet suomalaisen palkasta, josta valtio vielä maksaa osan.

Sinäpä sen sanoit. Siitä lienee yhteiskuntasopimuksessa kyse.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat