Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voinko kieltää miestäni menemästä pikkujouluihin?

Vierailija
07.12.2015 |

Tuntuu niin pahalta. Ovat lauantaina ja sitä ennen olisi päätettävä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni työskentelee naisvaltaisella alalla, eikä koskaan ole tullut mieleen kieltää häneltä menoa pikkujouluihin tai muuhun työkavereiden kesken järjestettyihin illanviettoihin.

Ryhmäsex usean naisen kanssa on just parasta.

Vierailija
22/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle ettet anna kolmeen kuukauteen jos nyt lähtee pikkujouluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi kieltää. Mutta pikkujoulupäivänä osta jääkaappiin paljon olutta ja viiniä. Pukeudu jo aamulla seksikkääseen kimonoon ja ole miehellesi kiusoitteleva ja viettelevä. Sano, että aiot itse viettää vain koti-illan ja vuokrata ehkä jonkin hieman eroottisen elokuvan. Laita johonkin paikkaan puoliksi näkyville uusi liukuvoidepurkki tai vaikka kuitti siitä. Mies jää todennäköisesti kanssasi kotiin. Jollei jää, niin kotiintuloajasta voi päätellä aika paljon: normaali mies tulisi kotiin jo puolenyön aikaan.

Tämä on yhtäaikaa hellyttävä ja säälittävä kirjoitus. 

Vierailija
24/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et haluaisi miehen menevän pikkujouluihin?

Vierailija
25/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vauva-aika? Tuo on mielestäni aikaa, jolloin voi syvästi vedpta miehewn, jos siltä tuntuu.

Se voi tehdä miehellekin hyvät muistot ja oppii arvostamaan lasta ja tekemään tämän eteen asioita. Keksi vaikka jotain mukavaa yhteistä (seksiä&sarjaputki sohvalla lemppariherkkuja)

Sano myös, että ensi vuonna voitte kumpilin mennä pikkujouluihin. Nyt tuntuisi hyvältä ja turvalliselta olla kotona.

Itse en ollut mustasukkainen ennen lapsia, enkä ole enää, mutta vauva-aikana olin. Hormoonit?

Kuulostaa helvetin tylsältä illalta. Seksiä meillä on muutenkin, eli se ei ole mitään "erityisherkkua".

Vierailija
26/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi kieltää. Mutta pikkujoulupäivänä osta jääkaappiin paljon olutta ja viiniä. Pukeudu jo aamulla seksikkääseen kimonoon ja ole miehellesi kiusoitteleva ja viettelevä. Sano, että aiot itse viettää vain koti-illan ja vuokrata ehkä jonkin hieman eroottisen elokuvan. Laita johonkin paikkaan puoliksi näkyville uusi liukuvoidepurkki tai vaikka kuitti siitä. Mies jää todennäköisesti kanssasi kotiin. Jollei jää, niin kotiintuloajasta voi päätellä aika paljon: normaali mies tulisi kotiin jo puolenyön aikaan.

Pirjo Juupajoelta siellä jakelee vinkkejä. Kimonoon? Liukuvoidetta? (huisin jännää, tänä iltana Reiska tietää odottaa ihan LIUKUVOIDETTA)

No mutta ei kai Pirjokaan nyt sentään sellainen römpsäperse ole, että pystyisi antamaan pyllyä ilman liukkaria..?

No kuka helvetti sitä anaalia jaksaa alati hoonata!

Vierailija
27/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasee ukaasiin vastaisin itse, et saa sitä sit muualtakin...

Yksikään nainen ei ole korvaamaton. Etenkään jos rupeaa kiristämää seksillä...

Huoh, mitä järjenriemuvoittoja taas..

Vierailija
28/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No mulla yhden kaverin nainen on kieltänyt _kaikki_ menot ja yhteydenpidon myös miespuolisten kavereiden kanssa. Se on mustasukkainen myös pelikonsoleiden ym käytöstä. Ilmeisesti siis voit kieltää mieheltäsi mitä tahansa, jos mies vaan on tietynlainen ja sulla on pokkaa..." - Täytyy kyllä ihmetellä, että millainda en mies kestää tai sietää tuollaista käytöstä naiselta, vai onko miehen nainen myös hänen äitinsä ja mies itse alaikäinen? Minusta suhde ei ole aivan terveellä pohjalla, jos toisen täytyy kieltää toista tekemästä, jotain. - Ymmärrän kyllä, että jollakin on mahd. syvähuoli siitä, että toisella saattaa lähteä esimerkiksi juominen käsistä pikkujouluissa, mutta silloinkin toivoisin -tietysti se on helpompaa näin ulkopuolisena sanoa- että puhua tai yrittää kumppani itse muuten ymmärtämään, ettei kannata mennä tilaisuuteen jossa tälllainen on enemmän kuin todennäköistä. Kuullostaa kuin puhuisi koiran kasvattamisesta kun tähän tekee mieli jatkaa, että tarjoamalla "herkkupalaa" e. jotain vielä parempaa tilalle, ellei muu auta, mutta pelkkä kylmä kielto et saa kun mä en tahdo ei välttämättä saa aikaan kuin riidan, jonka jälkeen toinen varmasti juo kun kokee, että sitähän se toinen tiesi jo muutenkin odottaa... Myöskään kiristäminen ei taida toimia. Hankalaa. Voimia Ap:lle.      

Vierailija
29/40 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pari suhde kunnossa. Hyvä että luottoa löytyy!!

Vierailija
30/40 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/40 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat kieltää? Mun mies oli vasta pikkujouluissa, ja tuli takaisin tosi ikävässä kunnossa, ei tajunnut mistään mitään ja aamulla hirveä pelko mitä noloa on tehnyt. Kaikki seuraavan päivän suunnitelmat meni uusiksi, vaikka mies oli alunperin minulle siis kivenkovaan väittänyt ettei aio olla kauaa yms. Nyt suunnittelee menevänsä toisiin pikkujouluihin. En kiellä, mutta toki minä myös teen jatkuvasti päätelmiä toisesta, ja mietin miten haluan elämäni viettää. Kaksikin iltaa vuodessa noin käytettynä (katsoen miehen kännistä sönkkäystä aamuyöstä) on mulle liikaa.

32/40 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi estää aikuista ihmistä tekemästä yhtään mitään. Tietty neuvotella voit, jos sulla on toiveelle joku syy.

Vierailija
33/40 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
34/40 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei enää mene. Viimeksi örvelsi ja sekoili niin umpitunnelissa ettei mitään tolkkua. Tai jos menee, menen minäkin puolikkaani kanssa samalla ovenavauksella.

Minkä kanssa? Puolikkaan??

Vierailija
35/40 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vauva-aika? Tuo on mielestäni aikaa, jolloin voi syvästi vedpta miehewn, jos siltä tuntuu.

Se voi tehdä miehellekin hyvät muistot ja oppii arvostamaan lasta ja tekemään tämän eteen asioita. Keksi vaikka jotain mukavaa yhteistä (seksiä&sarjaputki sohvalla lemppariherkkuja)

Sano myös, että ensi vuonna voitte kumpilin mennä pikkujouluihin. Nyt tuntuisi hyvältä ja turvalliselta olla kotona.

Itse en ollut mustasukkainen ennen lapsia, enkä ole enää, mutta vauva-aikana olin. Hormoonit?

Mitä mä just luin?

Vierailija
36/40 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti miehelle ei ole mitään uutta siinä ettei akka anna kolmeen kuukauteen...

Vierailija
37/40 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yhtäaikaa hellyttävä ja säälittävä kirjoitus. 

Niin. Joillekin kuvatun kaltainen toiminta parisuhteessa on ihan tavallista ja jokapäiväistä, joillekin sitten näköjään jotain erityistä luksusta...

Vierailija
38/40 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona olisi juopotteleva nainen, viettäisin mieluummin aikaani missä tahansa muualla. t. mies

Vierailija
39/40 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiellä, mutta toki minä myös teen jatkuvasti päätelmiä toisesta, ja mietin miten haluan elämäni viettää. Kaksikin iltaa vuodessa noin käytettynä (katsoen miehen kännistä sönkkäystä aamuyöstä) on mulle liikaa.

Yksin? :)

Vierailija
40/40 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona olisi juopotteleva nainen, viettäisin mieluummin aikaani missä tahansa muualla. t. mies

En kyllä usko. Jos siis kyseessä on kuvatun kaltainen kimonoon pukeutunut, juuri kuohuviinistä humaltanut kaunotar. Tai sitten sinulla on joitain lapsuuden traumoja alkoholista ylipäätään, joita ei kyllä kukaan nainen jaksa kuunnella.