Janoan huomiota miehiltä

Vierailija

Voin tunnustaa sen täysin. Melkein menee päivä pilalle jos joku mies ei katso mua vähän pitempään. Ja sori vaan, mutta flirttailen myös varatuille miehille. En tunne kertakaikkiaan mitään syyllisyyttä siitä. Minun näkökulmastani kaikki miehet ovat vapaata riistaa. Ajattelen miehiä koko ajan. Onko tälle tilalle joku nimitys?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mulla on ihan sama!!! Viimeks baarissa suoraan sanottuna otti päähän kun vaan kaks miestä lähestyi. Sitten tuli hyvä mieli kun menin baarin jälkeen heseen yösyöppöileen ja 3 miestä tuli pyytään numeroo. En kuitenkaan mitään suhdetta halua. Oon vaan niin riippuvainen miesten huomiosta. Typerää, tiedän. Tarvii vaan sen boostin, että joku haluaa sut, mut ei enempää.

Vierailija

No, ihmiset ovat seksuaalisia ja joillain on voimakas seksuaalisuus jolloin flirttailut ym valtaa ajatuksia enemmän kuin jollakin toisella. Jos ei ap:lla mitään itsetunto-ongelmia erityisesti ole niin varmaan ihan ok. Se vaan ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää puhua, että kylläpä junassakin miehet taas katseli mua himoiten ja tuntui hyvältä.
Joitain naisiahan ei oikeasti edes haittaa kulkea käytännöllisissä vaatteissa laittamattomana, ei halua herättää huomiota. Joillekin se haluttavuus on tärkeä asia omassa ulkomuodossa ja käytöksessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan sama!!! Viimeks baarissa suoraan sanottuna otti päähän kun vaan kaks miestä lähestyi. Sitten tuli hyvä mieli kun menin baarin jälkeen heseen yösyöppöileen ja 3 miestä tuli pyytään numeroo. En kuitenkaan mitään suhdetta halua. Oon vaan niin riippuvainen miesten huomiosta. Typerää, tiedän. Tarvii vaan sen boostin, että joku haluaa sut, mut ei enempää.

Se että miehet lähestyy tai pyytää sun numeroa ei valitettavasti tarkoita että ne pitää sua erityisen haluttavana tai kauniina, vaikutat vain huomionkipeältä muijalta jolta luultavasti myös saa helposti.
90% miehistä panee ketä tahansa jos vain tulee tilaisuus!

Vierailija

Sama. Mikään ei oo niin ihanaa kun se kun huomaa (erityisesti vanhojen, irstaiden setien) tuijottavan ihan kiimassa. Joskus jätän alkkarit pois ja vilauttelen pimppiä miehille :D Ihan vain siksi koska rakastan saada huomiota miehiltä, vaikka olisikin suhteessa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat