Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HBO Nordic ja tekstitys puuttuu

Vierailija
07.12.2015 |

Käyttääkö joku HBO Nordic -videopalvelua? Mulla ei tekstitykset näy iOS -sovelluksella eikä netin kautta katsottuna. Mistähän ne saisi päälle? Olen kokeillut jo kaiken...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kysymys mutta sama ongelma. Eilen latasin puhelimelle hbo nordic sovelluksen playkaupasta androidiin.Cromecastin kautta katselin Twin Peaksin paluujaksoja.Ekan minuutin ajan teksti suomekdi.Sit hävis.No, oli yksonkertasta kieltä mutta ilman ääntä en nyt voi katsella sitten.

Vierailija
2/2 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaihtaa kieltä (samalla kun katsot ohjelmaa) vaikka ruotsiksi, anna pyöriä hetken aikaa ja vaihda sitten suomen kieleen. Mulla toimii tällä keinolla usein. Jos ei tämä toimi, niin sulje ohjelma ja koita katsoa uudestaan. Jos ei tääkään toimi, niin kirjaudu ulos ja takaisin sisään. Jos ei tääkään toimi, niin sammuta kone ja käynnistä uudestaan. Jos ei tääkään toimi, niin kokeile toista selainta. Chrome toimii ainakin mulla parhaiten, mutta joskus firefox.

Jos mikään näistä säädöistä ei auta niin sit en osaa neuvoa :D Mulla toimii aina joku näistä. HBO:n toimivuus on muutenkin huono, varsinkin niinä aikoina, kun sitä todennäköisesti paljon katsotaan eli viikonloput. Joskus 22.00 jälkeen toimii parhaiten ja arkipäivisin aamupäivällä tai päivällä.

Netflix toimii aina :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä