Kaveri liittyi sitten Marttoihin

Vierailija

Mä en ymmärrä mikä yhtä mun kaveria vaivaa. Tämän vuoden aikana se on muuttunut ihan hirveästi. Koko ajan hössöttää joistain käsitöistä ja kutoo/virkkaa lähes koko ajan. Se tekee kaikki ruokansa jollain karjalaisilla resepteillä. Tehnyt itse ainakin simaa, piparitaikinan, hernekeittoa ja leipää: siis juttuja joita yleensä ostetaan kaupasta. Lisäksi se kuuntelee Värttinää ja kaiken kukkuraksi liittyi nyt vielä Marttaliittoon! Siis onko tämä nyt joku yleinen muoti-ilmiö vai onko se vaan kajahtanut?

Kommentit (14)

Vierailija

Tuntuu vaan niin oudolta kun ennen me tehtiin kaikkea yhdessä. Pokailtiin miehiä yökerholla, käytiin showtanssitunneilla ja paranneltiin maailmaa. Nyt en saa sitä enää ikinä mihinkään ihmisten paikkaan. Kaljalla käydään korkeintaan jossain kulmakuppilassa. Vähän aikaa sitten se puhui, että haluaisi alkaa käydä kansantanhutunneilla, että sitten sen häissä voisi tanssia niitä. Haluaa kuulemma jotkut vanhanaikaiset perinnehäät. En pysty ymmärtämään.

Vierailija

Kuullostaa pahalle. Olethan vienyt kaverille kaljaa ja käskenyt lopettamaan virkkauksen? Mäkkärissäkin voisitte yhdessä käydä, lempeästi syötät euron juustoja sille kunnes alkaa tulla järkiinsä. Karjalalaiset ruuat ja itse tehdyt simat, siitä se alamäki monella alkanut.

Vierailija

Koita löytää jostakin itsellesi kriisiapua, onhan tuo nyt vähintäänkin sellaisen paikka.   Tunnetko itsesti jotenkin likaiseksi, kun on tuollaisa ihan kaveripiirissä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa pahalle. Olethan vienyt kaverille kaljaa ja käskenyt lopettamaan virkkauksen? Mäkkärissäkin voisitte yhdessä käydä, lempeästi syötät euron juustoja sille kunnes alkaa tulla järkiinsä. Karjalalaiset ruuat ja itse tehdyt simat, siitä se alamäki monella alkanut.

"Kuullostaa"

"Karjalalaiset"

Sinulla se alamäki ainakin on jo alkanut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat