Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te köyhät siellä kerrostalossa kyykitte? Menkää töihin ja ostakaa omakotitalo järven rannalta, niin elämän laatukin paranee.

Vierailija
17.07.2026 |

Menkää töihin!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalossa asun .maalla mutta en tarvitse taloa järven rannalta. Olen kyllä töissä. Ei mun elämänlaatu tästä  voi parantua  koska elän jo  mun makuun täydellistä elämää.  En muunlaista elämää edes haluaisi elää.

Vierailija
2/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostais vaikka olis miljoonia. Tän kerrostalokämpän (yli 300k) ostin ilman lainoja, joten en ihan köyhä ole kuitenkaan. Ihmiset tykkää eri asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvethän on täynnä sinilevää ja merivesi suolaista/likaista/leväistä myös. Raikas, puhdas joki sen pitää olla! Ja Pohjois-Suomessa. Mistään muualta en ostaisi.

Vierailija
4/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihailla typeryyttäsi, sen laatua ja määrää, ap. Mutta typeryys tyhmyyden ohella onkin alati kasvava suomalainen luonnonvara.

Vierailija
5/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs täällä kerrostalossa alekkain,ylekkäin ja sivukkain ollessa. 

Vierailija
6/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpöti höp... asuin liki 20 vuotta omakotitalossa, eikä todellakaan ole työleiriä ikävä. Haravointia, lumitöitä ja muuta pihan hoitoa. Nyt on ihan unelma asunto kerrostalossa. Juuri sopivasti tilaa, eikä tule täytettyä kaikkia nurkkia ylimääräisellä romulla. Alo-ovelta kauppaan ja sporapysäkille alle sata metriä. Ei enää ikinä omakotitaloa. 

Vierailija
7/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ja asun kerrostalossa. En ottaisi omakotitaloa -ja vielä vähemmän järven rannalta- edes ilmaiseksi. Omakotitaloasuminen ja kesämökkeily järven rannalla on niin nähty, ei koskaan enää! 

Vierailija
8/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap pankinjohtaja, ja olisi tarve myydä asuntolainoja?

Vierailija
9/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon lopussa piste = kirjoittajana mamman luona asuva incel ja koulupudokas.

Vierailija
10/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalossa asun kesät, mutta tuo järvenranta on yliarvostettu.  Lapsuuteni asuin rannalla enkä sitä kaipaa, päinvastoin kun tuulet ja tuiskut tulee sieltä.  Matkailuautolla pääsen rannoille silloin kun haluan.

Vierailija
11/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mitään omakotitaloa ottaisin riesakseni?

Vierailija
12/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvestä on viikko vuodessa iloa ja muun aikaa se on inhottava. Kylmää ja kosteata, tuulta ja hyttysiä.

Vierailija
13/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On menny naurettavaksi tää jokapäiväinen provoilu kerrostaloasukeista. Ite oon asunu vaikka miten, luhtitalossa, rivitalossa, kerrostalossa, ok-talossa, mökillä, vuokralla ja omassa. Aina elämäntilanteen mukaan. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että vauvapalstalla käyvät kaikki sukupolvet ja ammattikunnat ja sosiaaliset statukset. Asun nyt ok-talossa maalla yksin, mutta kun vanhenen, semmonen esteetön rivi- tai kerrostalo tuntuu varmasti ihanan helpolta tavalta elää. Juuri nyt rakastan tätä paikkaa. Mutta entäpä 10 v päästä tai jos terveys menee?

Vierailija
14/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap pankinjohtaja, ja olisi tarve myydä asuntolainoja?

Tämä! :D Tai kiinteistövälittäjä sinileväisestä Etelä-Suomesta.

Vierailija
15/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

me täällä keräämme mustikoita talon takaa heti herättyämme ja myymme sitä 500 ämpäriä ja tienaamme 10 000 - 20 000 joka kesä verottomana käteen. kalaa järvestä, villivihanneksia puskista. asumiskulut 50 euroa kuussa. ihmettelen työttömiä kaupungeissa. osakkeissa 200 000 ja osingot pyörii itsestään. kiitos maalla asumisen.

Vierailija
16/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kerrostalossa ei olla vankina, siksi juuri parhaillaan makoilen Norjassa hotellissa ja odottelen aamupala-ajan alkavan. 

Kivaa provopäivää ap:lle😁

Vierailija
17/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko tehtailla näitä aloituksia klo 23 saakka?

Vierailija
18/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet muuttavat vanhempana kerrostaloon. Ennen monella ollut ok-talo tms. Monet, jotka arvostavat elämän vaivattomuutta ja helppoutta asuvat monesti kerrostalossa. Mutta: vaikka asuisit risumajassa, et ole sen huonompi ihminen kuin kukaan muukaan. 

Vierailija
19/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon lopussa piste = kirjoittajana mamman luona asuva incel ja koulupudokas.

Mutta sinä se jaksat täällä päivystää aamusta iltaan inselleitä näkemässä.

Vierailija
20/18 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä möin sen omakotitalon ja muutin kerrostaloon, vieläpä vuokra-asuntoon. Ikinä en enää osta asuntoa, ihana käyttää rahaa muuhun kuin seinien maksamiseen ja jos haluaakin asua jossain miuualla niin ei ole sitä asunnonmyyntirumbaa yms. Olen todella onnellinen. Ja niin, oon töissä ja korkeakoulutettu, palkkakin alkaa vitosella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän