Sairaanhoitajaa paikalla? Mulla poistettiin persposkesta

Vierailija

luomi viime keskiviikkona ja siihen tuli kolme tikkiä. Perjantaina kuitenkin yksi ommel irtosi, mutta haavan reunat olivat kiinni toisissaan ja ajettelin, että tällä mennään kaksi jäljelle jäänyttä tikkiä pitävät homman koossa.

Nyt sitten viime yönä haava alkoi vuotaa ja nyt kun vaihdoin siteen huomasin että haava irvistää rumasti noin puolen sentin matkalta (liha pilkottaa). Miten tota nyt olisi paras hoitaa? Ruma arpi siihen varmasti tulee, mutta kunhan ei nyt tulisi mitään tulehdusta.

Kommentit (4)

Vierailija

Minulla kerran aukesi leikkaushaava parin millin matkalta ja syvä kuilu aukesi. Teippasin umpeen ja jotenkin ihmeellisesti se umpeutui ja nätti arpi jäi. Sinuna huuhtelisin haavan ja koittaisin teipata, jos ei reunat enää ota yhteen niin ei auta kuin säännöllisesti huuhtoa aukiolevaa haavaa.

Mikäli luomesta löytyy muutoksia niin todennäköisesti haava aukaistaan joka tapauksessa uudestaan, toivottavasti ei löydy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla kerran aukesi leikkaushaava parin millin matkalta ja syvä kuilu aukesi. Teippasin umpeen ja jotenkin ihmeellisesti se umpeutui ja nätti arpi jäi. Sinuna huuhtelisin haava ja koittaisin teipata, jos ei reunat enää ota yhteen niin ei auta kuin säännöllisesti huuhtoa aukiolevaa haavaa.

Mikäli luomesta löytyy muutoksia niin todennäköisesti haava aukaistaan joka tapauksessa uudestaan, toivottavasti ei löydy.

Kiitos! Millä teippasit? Ihoteipillä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat