En halua mennä kaverin vanhemmille koska niiden talo on vanha homeinen rintamamiestalo
Aina haisee vaatteet kyläilyn jälkeen voimakkaasti pesuaineelle ja homeelta, olen yöpynyt monta kertaa siellä mutta miten sanoa parhaalle kaverille että en haluais sinne mennä yöksi (jos menee sinne on sen verran kaukana ettei bussit kulje ja on kyydin varassa että pääsee takaisin kotiin) ei itse ymmärrä eikä häneen vanhemmat että talon sisäilma haisee homemaiselta ja kellarimaiselta hajulta, miinuksella toi että vaatteet, liinavaatteet mukaan luettuna haisee erittäin voimakkaalle huuhteluaineelle kyläilyn/yöpymistä jälkeen.
Olen ottanut omat liinavaatteet sen takia mukaan mut siltikin haju jää ja aina pitää kaikki varavaatteetkin pestä 90 asteessa ja siltikin kestää että se kellarimainen homeinen tunkkaisuus haihtuu.
Pidän kaverin vanhemmista mutta ovat sen verran vanhempaa ikäpolvea etteivät halua luopua talostaan vaikka joutuvat tekemään kaikki Pihatyöt ja tekevät vaikka olisivat kuinka huonokuntoisia.
Kommentit (12)
Päivän lehdestä kimmokkeen saanut porovo tää on.
Miten sun liinavaatteet alkaa huuhteluaineelle lemuta jos et pese niitä siellä kyläpaikassa?
Niinhän ne rintsit lähes poikkeuksetta on homeessa.
Oletko lapsi ja mentävä hoitoon sinne tms.?Jos et,älä mene.
Aha, no tavatkaa sitten omissa kodeissanne. Miksi ihmeessä kukaan muutenkaan menisi ystävänsä vamhemmille?
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne rintsit lähes poikkeuksetta on homeessa.
No, eikä ole. Se riippuu täysin talon huollosta ja varsinkin tehdyistä remonteista.
Hyi😝 Jos on varaa ostaa tontti, luulisi että on varaa myös muussa kuin vanhassa hökkelissä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette? Kuka sua on pakottamassa yökylään kaverin vanhemmille? 🤣
Kirjoituksesta "vanhemmat on jo vanhempaa ikäpolvea" eli kyllä tässä aikuisten "lasten" asioita setvitään 😂
Minkä ikäisiä olette? Kuka sua on pakottamassa yökylään kaverin vanhemmille? 🤣