Pettääkö mieheni minua?

saatan olla vainoharhainenkin

Käytimme tänään mieheni kanssa kondomia ensimmäistä kertaa 2,5 vuotisen suhteemme aikana.
Huomasin, että yöpöydän lokerosta kaivetussa paketissa oli päiväys Aug 2015, miltähän ajalta siis ovat?
Paketissa oli yksi kondomi.
Mieheni selitti ettei muista mikä kyseinen vanha paketti edes voisi olla, ja että "on varmaan jakanut kondomeita ystävilleen koska itsellä ei ole tarvetta niille"
Mietin että mitä, kannatko siis kondomeita kaupungilla lompakossa että voit antaa niitä ystäville?
Selitti että ehkä hänellä on ollut "pahan päivän varalle", jos mulla olisi esim taukoa pillereistä (???? mitä)
Noin tunnin kiistelyn jälkeen hän "muisti", että paketti on varmaan hänen ex kämppiksensä jäämiä (asuivat vuoden ajan samassa kämpässä n vuosi sitten), molemmat muuttivat asunnosta pois, mutta kämppis unohti _yhden_ kondomin paketteineen ja mieheni otti sen talteen. Vaikka emme käytä kondomeita.
Hän vannoitti ettei edes haluaisi pettää mua koska rakastaa ja kunnioittaa mua niin paljon, mutta luottamuspulaa on ollut enkä yhtään tiedä pitäisikö tämä tarina uskoa vai ei.

Kommentit (14)

Vierailija kirjoitti:
Miksi siis käytitte kondomia??

Otin tänään pilleripaketin ensimmäisen lumepillerin, enkä tietenkään uskaltanut luottaa eilisen pillerin tehoon enää. Ja hänen oli tottakai tänään saatava jotain sutinaa ennen kun menkkani alkavat...

Vierailija kirjoitti:
Täh?

Siis samaa mietin itsekin mieheni tarinasta  :D

mutta olen pahoillani jos jokin jäi omasta selityksestäni epäselväksi

Vierailija

Juuri tuo selittely, jakanut niitä kavereille?? Tasan tarkkaan muistaa ei muistele olisko antanut niitä kavereille!! Selvitä heti asia. Älä jätä tuohon. Minä jätin muista syistä kylläkin mieheni kohdalla ja tänäkään päivänä en luota:( suhde umpikujassa.. Luulen että 80% pettänyt 20% et puhuis totta.. Miehesi siis!

Vierailija

Minkä pillerin teho on vain 24h?
Kyllä muissa pillereissä on niin että ehkäisytehoa riittää taukoviikonkin ajan..
Aika outia että menkkaviikolle pitäisi keksiä jokin toinen ehkäisy..
Mietinpähän vaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siis käytitte kondomia??

Otin tänään pilleripaketin ensimmäisen lumepillerin, enkä tietenkään uskaltanut luottaa eilisen pillerin tehoon enää. Ja hänen oli tottakai tänään saatava jotain sutinaa ennen kun menkkani alkavat...

Kyllä se ehkäisyteho säilyy myös taukoviikolla/lumepillereitä käyttäessä, turha alkaa kondomin kanssa sähläämään.

Kondomit säilyvät useita vuosia, joten tuo kondomipaketti voi hyvinkin olla 3-4 vuoden takaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo selittely, jakanut niitä kavereille?? Tasan tarkkaan muistaa ei muistele olisko antanut niitä kavereille!! Selvitä heti asia. Älä jätä tuohon. Minä jätin muista syistä kylläkin mieheni kohdalla ja tänäkään päivänä en luota:( suhde umpikujassa.. Luulen että 80% pettänyt 20% et puhuis totta.. Miehesi siis!

Ja lisään vielä.. Kun aika kuluu ja kun et varmaan ole enää sinisilmäinen niin miehesi selitykset vain paranee.. Ja vaikka olisi fakta tietoa niin sekin väännetään uuteen muotoon. En tiedä ei mitään tietoa ym. En vain halua että sulle käy kuten minulle. Siksi selvitä heti asiat!

Vierailija

Mun miehellä oli joskus pari vuotta sitten kortsu takin taskussa ja kysyin siitä, niin se sanoi, että sen varalta jos me innostutaan jossain erikoisella paikalla. Ei niin koskaan käynyt eikä me ikinä käytetty edes kortsuja. En sit tiedä oikeaa syytä ja se vaivaa mua vieläkin varmaan turpiin tulee jos kyselen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä oli joskus pari vuotta sitten kortsu takin taskussa ja kysyin siitä, niin se sanoi, että sen varalta jos me innostutaan jossain erikoisella paikalla. Ei niin koskaan käynyt eikä me ikinä käytetty edes kortsuja. En sit tiedä oikeaa syytä ja se vaivaa mua vieläkin varmaan turpiin tulee jos kyselen.

Auts! Uskoitko?

Artemis
Seuraa 
Liittynyt3.12.2015

Vierailija kirjoitti:

Ei herranjumala.... jätä!

Vierailija

Siis kumipaketti (varsinkaan tolla päiväyksellä) ei herätä kyllä lainkaan epäilyksiä, ihan normia että voi jäädä johonkin talteen ja tuhrahan niitä pois on heittää kun käyttöä voi ilmetä syystä tai toisesta (ilman pettämistäkin). Sen sijaan noi miehen selittelyt kyllä kilisyttää muutamaa miljoonaa hälytyskelloa..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat