Naapurin ovella käy vanhoja miehiä
Olen vuosien varrella tutustunut erittäin läheisesti naapurissa asuvaan perheeseen, joten asia on todella vaikea. Perheen vanhemmat ovat usein viikonloppuisin mökillä ja heidän 16-vuotias poikansa viikonloput yksin. Olen nyt havainnut jo pitkän aikaa, että hänen luonaan käy erikoisiin aikoihin (jopa keskellä yötä) täysikasvuisia miehiä. Jotkut n. 40-50-vuotiaita. Suoraan sanoen luulen tietäväni miksi he siellä käyvät. Mutta mitä minun pitäisi nyt tehdä? Alaikäinenhän tämä poika ei enää ole, mutta jotenkin tämä kaikki tuntuu niin väärältä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosien varrella tutustunut erittäin läheisesti naapurissa asuvaan perheeseen, joten asia on todella vaikea. Perheen vanhemmat ovat usein viikonloppuisin mökillä ja heidän 16-vuotias poikansa viikonloput yksin. Olen nyt havainnut jo pitkän aikaa, että hänen luonaan käy erikoisiin aikoihin (jopa keskellä yötä) täysikasvuisia miehiä. Jotkut n. 40-50-vuotiaita. Suoraan sanoen luulen tietäväni miksi he siellä käyvät. Mutta mitä minun pitäisi nyt tehdä? Alaikäinenhän tämä poika ei enää ole, mutta jotenkin tämä kaikki tuntuu niin väärältä.
Kerro. Ne on niitä naimisissa olevia miehiä jotka haluu seksiä nuorten poikien kanssa.
Jollei eukko anna, niin turha valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko heillä koskaan mukana mitään kantamuksia?
Joskus olen nähnyt alkoholijuomia. Kuinka niin? -AP
Voisiko olla, että kysymys on puhtaasti viinanvälityksestä? Vaikea uskoa, että kukaan nuori poika haluaisi olla noin vanhan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla, että kysymys on puhtaasti viinanvälityksestä? Vaikea uskoa, että kukaan nuori poika haluaisi olla noin vanhan miehen kanssa.
Olet todella sinisilmäinen.
Seksin ostaminen alle 18-vuotiaalta on rikos. Jos olet varma asiastasi niin yhteys poliisiin.
Vierailija kirjoitti:
Seksin ostaminen alle 18-vuotiaalta on rikos. Jos olet varma asiastasi niin yhteys poliisiin.
Eihän AP ole sanonut, että epäilisi seksin ostamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai? Lueppas esim "Kamppi-ilmiöstä".
Missäpäin tällainen poika on saatavilla?
M29
Jos ihan viattomasti kommentoit jotain, että kiva kun on sukulaissetiä kattomassa pojan perään kun vanhemmat mökkeilee? Tai voithan sä ihmetellä että onpa niillä vanhemmilla paljon sisaruksia / iso suku kun oot nähnyt niin monta enoa ja setää kyläilemässä?
Jos poika olisi aikuinen niin antaisin asian olla, mutta 16v on kyllä oikeesti aivan liian nuori.
Itse vanhempana toivoisin kyllä melkeenpä mieluiten, että jutusta tultaisi juttelemaan ihan suoraan.
Yksi vaihtoehto tietysti olisi puhua vaan pojalle itselleen, mutta se varmaan siirtäisi nuo tapaamiset vaan jonnekin muualle ja voisi olla pojan kannalta vielä isompi riski.
Lain mukaan 16 v:ole seksisuhteet oman ikäluokan kanssa ok. Tuolle ikäerolle löytyy jo rikospykäliä. Ja seksin ostaminen alaikäiseltä on oma rikoksensa ja rangaistavaa aina.
Puhumattakaan siitä kuinka vahingollisia seksisuhteet alaikäisenä noin huomattavan paljon vanhempaan ovat. (Minkä vuoksi ovatkin kiellettyjä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai? Lueppas esim "Kamppi-ilmiöstä".
Etsin ko. hakusanalla Googlesta, muttei löytynyt mitään tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Vitun naapurikyttä, mitä se sulle kuuluu ketä siellä? Pidä vaan huolta omista asioista niin ei käy huonosti ja tule palavaa paskapakettia sun postiluukusta.
Kyllä jossain määrin on ihan hyvä olla naapureiden asioista kiinnostunut. Muutenhan kukaan ei auta jos on oikeasti joku hätä.
Homojen välillä suuretkin ikäerot ovat aika yleisiä kertapanoissa. Johtunee siitä, että homoja on aika vähän ainakin pienemmillä paikkakunnilla. Rahaa ei siis välttämättä liiku ollenkaan. Halut ne on 16-vuotiaillakin ja varsinkin heillä.
Vierailija kirjoitti:
16v on kyllä alaikäinen.
Seksin suhteen ikäraja on 16 vuotta.
Älä huoli, kyllä ne miehet katsovat sen pojan perään.