Järkyttävä raskauspahoinvointi

Epätoivoinen

Makaan sängyssä ja nousen vain oksentamaan. Voimat täysin pois. Loppuisi nyt jo...

Kommentit (5)

Vierailija

Tuo on ihan hirviää.. 😢 sitten kun pystyt jotain syömään jossain vaiheessa, yritä pitää sillälailla että et olisi kahta tuntia pidempään laittamatta jotain suuhusi (ei myöskään yöllä!) ettei vatsa pääse liian tyhjäksi. Oli sekin aikaa, yöllä kolmen aikaan istua porkkana kädessä pimeässä keittiössä silmät ristissä. 😆

Vierailija

Mikä rv sulla? Mulla on ehkä vähän jo helpottanut nyt rv10+6, mutta alussa oli ihan kauheaa kun oksentelin töissä ja sen jälkeen ei jaksanut kun vaan maata sängyssä:/ tsemppiä sinne<3

Vierailija

Mulla pahoinvointi kesti lievänä ihan koko raskausajan..aamulla pökerrytti ja tärisytti ja teki pahaa..oksentanut en koskaan mutta muuten heikko olo..täytyy vaan muistaa vitamiinit ja syödä ja syödä ja syödä..

Hae apteekista niitä ravintojuomia jos ei muuta meinaa saada alas..olo pahenee vaan jos ei syö..

jaksamista

mulla oksentelu loppui rv 12, IHANAA<3

oli kyllä ihan kamalaa ennen sitä, niinkuin oksennustauti noin 8 viikon ajan :( ja vielä isommat lapset piti hoitaa samalla. kyllä videot pyöri sillon aina välillä... mutta niin pyöri maailmakin silmissä kun olin pystyssä, hyi :p ihan järkyttävintä ikinä kyllä pahoinvointi, mieluummin vaikka synnytän kun se kestää ehkä 1-2 päivää mutta oksentelusta ei tienny millon se loppuu :<

mutta tsemppiä toivottavasti pian helpottaa ja lopussa kiitos seisoo. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat