Naapurin ovella käy vanhoja miehiä

Vierailija

Olen vuosien varrella tutustunut erittäin läheisesti naapurissa asuvaan perheeseen, joten asia on todella vaikea. Perheen vanhemmat ovat usein viikonloppuisin mökillä ja heidän 16-vuotias poikansa viikonloput yksin. Olen nyt havainnut jo pitkän aikaa, että hänen luonaan käy erikoisiin aikoihin (jopa keskellä yötä) täysikasvuisia miehiä. Jotkut n. 40-50-vuotiaita. Suoraan sanoen luulen tietäväni miksi he siellä käyvät. Mutta mitä minun pitäisi nyt tehdä? Alaikäinenhän tämä poika ei enää ole, mutta jotenkin tämä kaikki tuntuu niin väärältä.

Sivut

Kommentit (36)

Artemis
Seuraa 
Liittynyt3.12.2015

Vaikeahko tilanne. Itsekin tuon ikäiseni katselin vaan vanhempia miehiä, mutta ei onneksi mitään tapahtunut. Jos asian ottaisi jotenkin puheeksi pojan itsensä kanssa? Jos ei onnistu niin sitten vanhempien?

Vierailija

Vitun naapurikyttä, mitä se sulle kuuluu ketä siellä? Pidä vaan huolta omista asioista niin ei käy huonosti ja tule palavaa paskapakettia sun postiluukusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vitun naapurikyttä, mitä se sulle kuuluu ketä siellä? Pidä vaan huolta omista asioista niin ei käy huonosti ja tule palavaa paskapakettia sun postiluukusta.

Kyllä kuule kuuluu ihan perusetiikkaan, että alaikäisten perään katsotaan. Nuoren ihmisen voi olla vaikeaa erottaa mikä on sopivaa ja mikä ei. Ajattelepa asiaa näin: mitä jos esim. sinun kotonasi kävisi vanhoja miehiä silloin kun olet poissa? Etkö kokisi, että sinulla on oikeus tietää siitä? Luulen, että vanhempia kiinnostaa myös. -AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luulin otsikon perusteella, että siellä käy suunnilleen kasikymppisiä.

Mullakin oli mielikuvissa sellaiset harmaahapsiset ukot rollaattoreiden kanssa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuule kuuluu ihan perusetiikkaan, että alaikäisten perään katsotaan. Nuoren ihmisen voi olla vaikeaa erottaa mikä on sopivaa ja mikä ei. Ajattelepa asiaa näin: mitä jos esim. sinun kotonasi kävisi vanhoja miehiä silloin kun olet poissa? Etkö kokisi, että sinulla on oikeus tietää siitä? Luulen, että vanhempia kiinnostaa myös. -AP

Itse kirjoitat aloituksessa että "alaikäinenhän tämä poika ei enää ole" ja mitäs vittua tiedät minkä vuoksi siellä joku käy, joten hyppää kaivoon, kyylääjämummo, jospa sieltä kaivonpohjalta löytyisi sullekin oma elämä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse kirjoitat aloituksessa että "alaikäinenhän tämä poika ei enää ole" ja mitäs vittua tiedät minkä vuoksi siellä joku käy, joten hyppää kaivoon, kyylääjämummo, jospa sieltä kaivonpohjalta löytyisi sullekin oma elämä.

Ei tietenkään, mutta emme me voi elää nojaten pelkkään lain kirjaan. Vaikka s*ksi olisikin laillista yli 16-vuotiaille, niin liittyyhän siihen muutakin. On turvallisuusriski päästää vieras ihminen kotiinsa. Vanhempien on hyvä tietää, että heidän asunnossaan käydään. -AP

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat