Top 3 mauttomuutta linnassa

Vierailija

1. Naispari arkisissa housuissa
2. Susanna Koski
3. Saamelaisnaisten kannanotto numerosarjalla.

Siinä mun mielestä top 3. Entä sinun?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Se oli hyvä kun se yksi pysähtyi poseeraamaan kameroille. On ok pysähtyä odottamaan kavaljeeria mutta ei siinä poseerata... Oli joku Kokoomuksen kansanedustaja.

Vierailija

Itseäni häirtsi se että monella naisella oli hiukset auki. Kuinka vaikea on toteuttaa etikettisääntöä hiusten kiinni pitämisestä? Tää 169 mielenilmaus oli ehkä vähän mauton, mutta erittäin onnistunut tempaus. Hyvin vähällä vaivalla iso osa suomalaisista saatiin asiasta tietoiseksi.

Vierailija

1. Mielenosoittojat (169-naiset)
2. Poisjääntiään lehdissä mainostaneet (Kontula, Andersson)
3. Kutsujen perään julkisuudessa itkeneet (Pitkämäki, Timonen)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itseäni häirtsi se että monella naisella oli hiukset auki. Kuinka vaikea on toteuttaa etikettisääntöä hiusten kiinni pitämisestä? Tää 169 mielenilmaus oli ehkä vähän mauton, mutta erittäin onnistunut tempaus. Hyvin vähällä vaivalla iso osa suomalaisista saatiin asiasta tietoiseksi.

Itse olen sitä mieltä myös että 169-asia on jäänyt liian vähälle huomiolle, mutta presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotto ei ole oikea paikka mielenilmauksille. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se kenellä oli se kanamekko :D

Tämä! Kuka se oli ja MIKSI kana??? En ole löytänyt päivän lehdistä ruodintaa. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kenellä oli se kanamekko :D

Tämä! Kuka se oli ja MIKSI kana??? En ole löytänyt päivän lehdistä ruodintaa. :D

Eikös se ollut kukko?

Vierailija

1. Susanna Koski. Halpa. Yksiselitteisesti halvannäköinen mekko. Sama idea Helena Lindgrenillä niiiin paljon laadukkaammin ja kauniimmin toteutettu taannoin.

2. Waltteri Torikka. Paljon melua etukäteismelua, mutta tulos tyhjää alipukeutumista "pikkujoulubileet" hengessä.

3. En muista kellä mutta sellainen lohenpinkki viuhkamainen tönkkö leikkaus puvun etumuksessa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat