Ovatko prinsessahäistä haaveilevat naiset mieleltään terveitä?
Otsikossahan se jo tulikin. Henkilökohtaisesti minulle ei voisi olla suurempaa turn-offia kuin nainen, joka kertoo haaveilleensa päivä prinsessana -tyylisistä fantasiahäistä jo pienestä tytöstä lähtien. Ei se mitään, jos sitä rahaa oikeasti on, mutta siinä vaiheessa, kun tätä lapsenomaista häähössötysfantasiaa lähdetään toteuttamaan kulutusluotolla, niin kyllä on meno aivan sairasta.
Omat fantasiahääni ovat tässä:
-vihkiminen maistraatissa
-illalla juhlimaan erittäin vapaamuotoisesti maksimissaan 20 läheisimmän ystävän ja perheenjäsenen kanssa
-ei ainakaan perinteistä hääpukua, ei vuokrasmokkia
-ei hääleikkejä, siis ei kertakaikkiaan minkäänlaisia
-ei mitään best man-, morsiusneitohössötyksiä
-ne max 20 ystävää ja sukulaista eivät tule olemaan nälässä eivätkä janoisia
-häistä säästyneet rahat käytetään häämatkaan esim. Malediiveille
-häissä ei kaivata "kaiken se kestää" -liirumlaarumeita tai muita vastaavia hohhoijaa-latteuksia
-jonkinlaisella testillä pitää varmistaa, ettei yksikään häävieraista kirjoita morsiamen-sanaa kahdella m-kirjaimella, kuten AV:lla jatkuvasti näkee. Hei taliaivot, se on MORSIAMEN, ei MORSIAMMEN. Kylpyammeessa on kaksi ämmää, ei morsiamessa!!!
Olen hiljattain tavannut naisen, joka kertoi haluavansa "mahdollisimman pienet häät mielellään maistraatissa", kun se aika on joskus käsillä. Vaimoainesta, todellakin. :)
M36
Kommentit (24)
Voi että. AP:sta oikein huokuu sellainen "sanokaa nyt, että olen parempi ihminen!! Mun häissä ei oo hääleikkejäkään!! SANOKAA! PEUKUTTAKAA!"
:)
No miksei siitä prinsessapäivästä saisi haaveilla? En mäkään meinaa mitään lainaa saatikka vippejä todellakaan ottaa häitä varten mutta kullä mulla on häämekko päällä kun naimisiin menen! Kutsun tasantarkkaan kaikki sukulaiset ja ystävät. Teen vaikka itse tarjoiltavat jos ei muuten ole varaa. Hiukset laitan kampaajalla näteiksi. Juhlissa soittaa bändi tai DJ, en ole vielä sen suuremmin sitä miettinyt. Häissä tanssitaan. Mitään mauttomia hääleikkejä en minäkään kaipaa mutta kimpun heitän. Kakku on mun mielestä tärkeä ja siihen panostan. Kirkossa en mene naimisiin mutta toisaalta mikään tylsä maistraattikaan ei oiken kutsu joten ehkä pyydämme siviilivihkijän juhlapaikella tms. Haluan että vieraat saavat olla paikalla myös vihkimisessä. Mun paras ystävä on kaaso. Oma tyttäreni saa olla kukkaistyttö jos on vielä sen ikäinen, jos on jo teini/aikuinen (toivottavasti ei), hän saa olla kaaso numero 2.
Mulla ei ole vielä miestä jonka kanssa häitä suunnittelisin mutta itsekseni olen haaveillut. Toivottavasti se päivä koittaisi mah. pian :) En muuten osallistunut vanhojen tansseihinkaan mutta ajattelin jo silloin etten jää mistään paitsi sillä saan sen prinsessapäiväni sitten kun menen naimisiin. Mun häissä on muuten satu-teema. Kakun haluan olevan jotenkin satumainen ja siihen tulee teksti "hapily ever after". Tiedän että se on mautonta ja lapsellista mutta olkoot :D Häissä haluan soitettavan kauneimpia Disney-lauluja (toki myös muuutakin), kuten A whole new world ja Can you feel the love tonight. Häävalssin tanssin Just the way you look tonight:n tahtiin. Tietysti nämä nyt on vain mun suunnitelmia ja miehelläkin on sitten sananvaraa ;)
Vierailija kirjoitti:
Voi että. AP:sta oikein huokuu sellainen "sanokaa nyt, että olen parempi ihminen!! Mun häissä ei oo hääleikkejäkään!! SANOKAA! PEUKUTTAKAA!"
:)
Sori, jos olisin kalastelemassa peukutuksia, olisin kirjoittanut aloitusviestini ilman provosoivaa sävyä.
Tiedät kyllä, että kyseessä sovinistis-vekkuli kaksoismerkitys, lähes cheekistinen hupsuttelu. Ämmät tän superäijän kylpyammeessa. Tää oli niinku siis vaan kirjoitusohjeistus tsihhihiiii.