Onko Stockmannin työntekijöillä naamaraja asiakaspalvelulle?

Vierailija

Aina, kun olen Stockalla käynyt niin asiakaspalvelu on ollut todella epäkohteliasta töksäyttelyä. Hymystä ei tietoakaan. Nenän vartta pitkin katsellaan, ja jos pyytää apua niin ei ehdi. En ole mikään bättre folk, mutta en myöskään mielestäni näytä ihan ryysyläiseltäkään. Olen keskiluokkaa. Mikäköhän on ne kriteerit, jotka pitäisi saavuttaa, että siellä kohdeltaisiin asiakasta niin kuin ihmistä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Siksipä vältä ko. putiikkia ja annan rahani sinne, mistä saa ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Asiakaskin voi valita palvelun tuottajan.

Vierailija

Ei ole, palvelen kyllä ihan kaikkia samalla tavalla. Mitähän ihmettä hyötyisin siitä että kohtelisin asiakkaita eriarvoisesti? Kyllähän siitä tulisi minulle seuraamuksia, kun pomo saisi huonoa asiakaspalautetta minua koskien. T:Stockan myyjä

Vierailija

Oman kokemukseni mukaan juuri Oulun stockmannilla asiakas"palvelu" on tuommoista vittumaisesti kyyläilyä ja jopa asiakkaan välttelyä. Helsingissä olen saanut parempaa palvelua. Muista stockmanneista ei ole kokemusta.

Vierailija

Totuus on että köyhä on ruma ja päinvastoin. Stokkan henkilökunta on siis järkyttynyt kun kehtaat tulla sinne parempien ihmisten kauppaan. Vie vaan rahasi muualle, uskon niiden kelpaavan.

Vierailija

Miten tuo on mahdollista? Eihän Stockmann edes vastaa tyyliltään mitään luksustavarataloa kuten Tukholman NK, Pariisin Galeries Lafayette ja Printemps tai Lontoon Harrods. Niiden rinnalla perus-tavaratalo.

Miksi kuvittelevat että heillä oikeus yrittää esittää parempaa?

Sillä erotuksella vaan että edellämainituissa tavarataloissa ryysyläisen näköinenkin saa hyvän kohtelun nyt 2010-luvulla. Päällepäin kun ei voi pankkitiliä arvioida.

Vierailija

Helsingin keskustan Stockmannilla olen saanut aina hyvää palvelua, mutta esim. Itäkeskuksessa jo vähemmän hyvää. Olen normaalin siistinoloinen keski-ikäinen nainen.

Vierailija

Turun Stockmannilla olen saanut todella hyvää palvelua joka osastolla. Myyjät ovat asiallisia, palvelualttiita ja mikä parasta, eivät tyrkytä tekopirteinä mitään lisätuotteita.

Vierailija

Minulla on Stockasta kokemuksena, että siellä pyritään aina kohteliaaseen palveluun. Vaikea sanoa, onko siellä turkismummoille eri tyyli, mutta omalla kohdalla huomasin, että siellä minua alettiin ensimmäisenä teititellä.

Vierailija

Hgin keskustassa on mielestäni kivat myyjät mutta jotkut asiakkaat on töykeitä! Jos jonotan vuoroani kosmetiikkastandille niin aina joku isokokoinen karhun näköinen minkkiturkkitäti hyökkää takavasemmalta ja alkaa kälättämään myyjän ja hänen sen hetkisen palveltavan henkilön keskustelun päälle ja tunkee itseään siihen niin että muiden väistettävä sitä parisataakiloista minkkiturkkiolemusta!

Vierailija

Jumbon Stockmannilla on mielestäni ollut paras palvelu.

Aiemmin kävin Tapiolassa ja siellä oli ihan parhaat vähän vanhemmat myyjätädit, mutten enää remontin alettua (muutama vuosi) koska siellä parkkipaikan löytäminen haasteellista.

Vierailija

Stokkalla ilmeisesti työntekijät saavat valita asiakkaansa.  Ikuisesti on jäänyt mieleen , kun olin ostamassa kenkiä sieltä, ja jonotin kassalle ja olin seuraava jonossa, niin kassalla nainen katsoi suoraan ohitseni ja viittoi takanani olevan kassalle maksamaan, itse jäin hölmistyneenä seisomaan siihen, ja  toinen myyjä sitten huomasi tilanteen ja pyysi maksamaan hänelle, molemmat siis olivat saman kassan takana. Tästä jäi todella  huono mielikuva asiasta enkä sen koommin ole siellä asioinut.  Että näin työntekijät sitten tuovat alas kaupan tulosta....

Tilanteen voisi ymmärtää,jos asiakas käyttäytyisi jotenkin oudosta tai hankalasti , tai olisi uhkaavan, mutta olin itse normaali opiskelijatyttö siihen aikaan, ei tainnut olla päällä kalliita kledjuja , joten varmaan se oli sitten syynä, kun en näyttänyt raharikkkaalta.

Vierailija

AP tässä, oma kokemukseni on siis Oulun Stockmannilta. Aina kun olen siellä käynyt, olen saanut joko huonoa ja töykeää palvelua tai en palvelua lainkaan. Aina on huokunut asenne, että minulla ei olisi varaa maksaa, vaikka on ollutkin. Näköjään pitää tosiaan olla merkkivaatteet tai minkkiturkki, että saisi asiallista palvelua.

Vierailija

Mä olen ymmärtänyt niin että nämä myyjät joutuvat palvella ensisijaisesti noita kotkottavia turkistanttoja, koska ne nostaa kauhean metelin siinä jos eivät pääse etuilemaan, eivät saa heti palvelua, uhkaavat soittaa päällikölle tai johtajalle koska muka tuntevat kaikki siellä, uhkaavat antaa huonoa palautetta ennen kaikkea nuorista tytöistä jotka hätääntyvät moisesta ja pelkäävät potkuja :((( Ne semmoiset katkerat akat nauttivat siitä että pääsevät kyykyttämään etenkin nuorempia ja naispuolisia, vaikka miestensä rahoilla ovat ikänsä tuolla aina jotain pientä ostelleet (jotta pääsevät valittamaan lisää) joten mitä tärkeää heissä muka on, vaikka itse kuvittelevat olevansa maailman napoja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
AP tässä, oma kokemukseni on siis Oulun Stockmannilta. Aina kun olen siellä käynyt, olen saanut joko huonoa ja töykeää palvelua tai en palvelua lainkaan. Aina on huokunut asenne, että minulla ei olisi varaa maksaa, vaikka on ollutkin. Näköjään pitää tosiaan olla merkkivaatteet tai minkkiturkki, että saisi asiallista palvelua.

Eikö ne olleet pitkään lopettamassa tota Oulun tavarataloa? Jos se myrtsi palvelu johtuis siitä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat