Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten harrastatte seksiä teinien ollessa kotona?

Vierailija
07.12.2015 |

3 teiniä, aina joku kotona. Valvovat pidempään kuin mä. Makkarit samassa kerroksessa ja vierashuone, jossa on sohva ja jonka oven saa lukkoon on taas olkkarin vieressä. Eli molemmista kuuluu taatusti äänet, vaikka kuinka hiljaa olisi.

Pitkiä kuivia kausia juuri sen takia etten edes innostu seksistä, koska hyvää paikkaa ei ole.

Saunassa tehtiin sitä vuosia, mutta sekin alkaa jo maistumaan puulta. Kylmässä saunassa ei tarkene olla ja taas pienestäkin lämmöstä hiki lentää eikä ne saunan lauteet nyt muutenkaan niin hyvä paikka seksille ole.

Hotellilomilla käytiin ennen, mutta nyt on sen verran tiukkaa ettei niihinkään ole varaa.

Miten ihmeessä te muut pidätte kipinää yllä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teini on paljon poissa kotoa, kavereillaan, mummolassa (vielä!) yökylässä ym. ja isänsä luona. Ja aamuisin on aikaa (teen paljon etätöitä, mies kotona).

Mutta vähiinhän se jää, tuntuu että nyt syksyllä koko ajan jompikumpi on ollut sairaana. Onneksi kuivat kaudet ovat aina menneet ohi...

Vierailija
2/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillai että laitetaan muna pilluun.

t: 2 teiniä samassa kerroksessa, leikki-ikäinen samassa huoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee teinikin nukkumaan viimeistään yhdeltätoista kouluiltoina joten sitten me vanhemmat mennään nukkumaan puol kakstoista ja siinä ehtii seksiä harrastaa (paitsi silloin kun väsyttää nin että nukahtaa heti). Meillä pienempiäkin lapsia, joten hiljaa toki pitää olla ettei kukaan herää ja makkarin ovessa on lukko.

Toinen on ruokatunti, kun sattuu työvuorot/aikataulut sopivasti, tavataan ruokiksella miehen kanssa kotona, silloin ei tarvii niin varoa ääniä;)

Mutta ennemmin pakotaisin teinit nukkumaan aiemmin, kun luopuisin seksielämästäni siksi ettei voi harrastaa seksiä kun lapset on valveilla.

Vierailija
4/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on jo sen ikäisiä ettei mummolaan saa kuin pakottamalla eikä yökylään ollenkaan.

Hyvin harvoin ovat kaikki samaan aikaan pois.

Lasten ollessa pienempiä tämäkin asia oli helpompi. ;-)

Ap

Vierailija
5/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset on jo sen ikäisiä ettei mummolaan saa kuin pakottamalla eikä yökylään ollenkaan.

Hyvin harvoin ovat kaikki samaan aikaan pois.

Lasten ollessa pienempiä tämäkin asia oli helpompi. ;-)

Ap

Toki meillä vaikuttaa sekin, että teinejä on vain yksi. Satunnaisia "läskeilypäiviä" (nuorisotermein) lukuun ottamatta tuntuu, että 14-v ei käy kotona kuin nukkumassa. Kovin ovat erilaisia :)

t:1

Vierailija
6/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin väsynyt iltaisin ja kun tosiaan nuorinkin on jo yläasteella, niin se nukkumaanmenoaika on aika myöhäinen.

Lukiolaisella on niin pitkät päivät ja paljon koulutehtäviä, joten jo niiden kanssa menee myöhään.

Lasten ollessa pienempiä nukkumaanmenoajat olivatkin aikaisemmat ja ne olivat tarkat.

Ap

Vierailija
7/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön pöydällä

Vierailija
8/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi sama unirytmi..Olemme iltaunisia, joten teinit valvovat ja me nukumme.. Mutta aamulla me heräämme ja naida napsuttelemme, kun teinit nukkuvat..ei mitään ongelmaa. Ja ihana lähteä päivän töihin toisen vierestä, kun on ollut herkkähetki.

Vierailija
9/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti. Meillä teinit tietää mitä seksi on ja että vanhemmat vielä siitä nauttii. Ei sitä tartte ulinalla harrastaa

Vierailija
10/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki teinit tiedä, että vanhemmat harrastaa seksiä. Enkä mä ainakaan mitään ulise, mutta tuleehan siitä nyt muitakin ääniä! Mä en todellakaan halua, että mun lapset joutuvat kuuntelemaan meidän seksiääniä! Aivan kammottava ajatuskin.

Ap

Vierailija
11/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt tätä samaa. Meillä on vielä niin huonot äänieristykset, että ihan kaikki kuuluu vaikka ovi olisi kiinni. Todella ahdistavaa.

Vierailija
12/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla. Teinit nukkuu yleensä pitempään kuin vanhemmat, ja silloin on kiva käyttää rauhaisat aamuhetket seksiin. Eikä meillä teinit paukkaa meidän makuuhuoneeseen jos ovi on kiinni.

Vierailija
13/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään paukkaa teinit makkariin. Ostettiin oikeasti makkariin telkkarikin, että saadaan sinne muutakin ääntä ja voidaan luonnollisesti olla siellä suljetun oven takana! Ettei tule vaikutusta, että mennään seksiä harrastamaan. =D Niin epätoivoinen mä jo olen.

Vierailija
14/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä kaikki nuoret tietää, mitä tarkoittaa kun vanhempien makuuhuoneen ovi napsahtaa lukkoon. Näistä vanhempien seksin aiheuttamista traumoista ja pahanolontunteesta on netti täynnä keskusteluja.

Vierailija
15/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on teinit paljon ulkona kavereiden kanssa, ja välillä annetaan leffaliput tai rahaa, että menkääpä hampurilaiselle. Lisäksi heillä on yhteinen harrastus tiistaisin. On me tehty se myös saunassa ja usein pikaiset noin kello 5, kun mies herää töihin. Minä herään lähes aina, pissahätä.... ja kesämökki on oikea onnela tässä asiassa, teinit nukkuu pitkään ja me taas heräämme aikaisin, ja torpassa on kaksi kerrosta ja haka ovessa.

Vierailija
16/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä kaikki nuoret tietää, mitä tarkoittaa kun vanhempien makuuhuoneen ovi napsahtaa lukkoon. Näistä vanhempien seksin aiheuttamista traumoista ja pahanolontunteesta on netti täynnä keskusteluja.

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä traumatisoi? Olen sentään nähnyt mummunikin tositoimissa enkä ole traumatisoitunut.

Vierailija
17/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä traumatisoi? Olen sentään nähnyt mummunikin tositoimissa enkä ole traumatisoitunut.

En tiedä, ei sitä varmaan voikaan ymmärtää jos se ei itsestään pahalta tunnu. Olen seksipositiivinen ja vapautunut nyt aikuisena, mutta silti kun pari kertaa teininä yllätin vanhempani, tuloksena oli voimakas kuvotus ja ahdistus, ja itkin. En tiedä miksi.

Vierailija
18/18 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ovat paljon poissa kotoa, ulkona, harrastuksissaan, töissä, ystävien luona, yökylässä yms. Meillä kotiintuloaika on perjantai- ja lauantai- iltaisin klo 01. Teinit nukkuvat aamuisin mahdollisimman pitkään. Vapaa- päivineen helposti puolille päivin. Meidän makkarin ovessa ei ole lukkoa, mutta olemme tehneet lapsille selväksi, ettei sinne ole asiaa, ellei ole 112- asiaa, eli ambulanssin, poliisin tai palokunnan tarvetta. Hyvin on tämä mennyt perille. Jos on jotain muuta tärkeää asiaa, huutavat oven läpi tai laittavat whatsapp- viestin. Muutaman kerran meidät on yllätty, mutta ei mua haittaa. Se on elämää vain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän