Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautitteko (naiset) suuseksistä?

Vierailija
07.12.2015 |

Itse en, mutta tykkään antaa sitä miehelle silloin tällöin. Ei vaan tunnu miltään, tulee aina vaan tunne et lopettais jo... :/

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään saada ja tykkään antaa. Mutta en saa, mieheni ei suostu.

Vierailija
2/22 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamisessa nautin siitä, että toinen nauttii, en siis saa siitä muuten itselleni kiihoketta, paitsi toisen ääntely on toki mukavaa.

Itse saavana osapuolena totean olevani vaikea, koska pitää olla paitsi täysi luottamus kumppaniin (eli vain pidemmässä suhteessa antaudun) ja sen lisäksi ärsytyskynnys on matala: jos toinen ei "tee oikein", laitan jalan mieluummin kiinni. Olen aika kärsimätön siinä, ja se on tietty väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antamisessa nautin siitä, että toinen nauttii, en siis saa siitä muuten itselleni kiihoketta, paitsi toisen ääntely on toki mukavaa.

Itse saavana osapuolena totean olevani vaikea, koska pitää olla paitsi täysi luottamus kumppaniin (eli vain pidemmässä suhteessa antaudun) ja sen lisäksi ärsytyskynnys on matala: jos toinen ei "tee oikein", laitan jalan mieluummin kiinni. Olen aika kärsimätön siinä, ja se on tietty väärin.

Olen siis heteronainen.

Vierailija
4/22 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja saan aina kun haluan. Samoin tykkään antaa ja annankin miehelleni jopa viikottain suuseksiä.

Vierailija
5/22 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sarjassa täysin turhia kysymyksiä. Toiset tykkää, toiset ei. Ja tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin. Toiset tykkää antaa, mutta ei itse olla ottavana osapuolena. Ja osalle 69 on parasta mitä voi tapahtua...

Vierailija
6/22 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sekä antaa että saada, mutta en niele.

Vierailija
7/22 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään antaa tosi paljon :)

Ja varsinkin, kun näkee, että toinen sekoaa mielihyvästä ja saa kehuja mieheltä :D

Vierailija
8/22 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään antaa.

Saamisesta en oikein osaa sanoa, kun mieheni on vain kaksi kertaa mua nuollut ja niistäkään kerroista ei ole oikein muistikuvia.

Vierailija
9/22 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sarjassa täysin turhia kysymyksiä. Toiset tykkää, toiset ei. Ja tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin. Toiset tykkää antaa, mutta ei itse olla ottavana osapuolena. Ja osalle 69 on parasta mitä voi tapahtua...

Ei ole turha kysymys; tässähän näkee mukavasti juuri eri tavat. Muuten kutakuinkin kaikki kysymykset olisivat turhia, jos vastaus "toiset tykkää, toiset ei" riittäisi, ja samalla voitaisiinkin lopettaa lähes kaikki keskustelu.

Vierailija
10/22 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli kuitenkin avata keskustelu ja vielä kommentoidakkin? :)

Vierailija
11/22 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään antamisesta. On aivan upeaa nähdä, kuulla ja tuntea miehen kiihottuminen ihan eri tavalla kuin yhdynnässä. Kyllä siitä itsekin nauttii, kun tietää toisen nauttivan.

Saamisestakin pidän kovasti, mutta minunkin pitää kyllä jo luottaa toiseen jonkun verran, ennen kuin osaan heittäytyä.

Vierailija
12/22 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään antaa miehelleni ja sisältyy lähes joka kertaan seksiä harrastettaessa. Kiihottaa se minuakin, kun toinen nauttii niin paljon. Saavana osapuolena hankalampaa, sillä vaatisi täydellistä keskittymistä vain olemaan. Lisäksi tarvitsen sisääni sormen tai pari, ei pelkkä nuoleminen oikein nosta tunnelmaa.

Vierailija
13/22 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää...osaavasta kielestä.

Vierailija
14/22 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavana osapuolena olosta en tiedä kun en ole koskaan sitä kokenut. Miehelle antaisin mielelläni jos tietäisin hänen nauttivan. Ei juurikaan ääntele enkä saa kunnollista vastausta. Luultavasti en siis vain osaa...

Vierailija
15/22 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavana osapuolena olosta en tiedä kun en ole koskaan sitä kokenut. Miehelle antaisin mielelläni jos tietäisin hänen nauttivan. Ei juurikaan ääntele enkä saa kunnollista vastausta. Luultavasti en siis vain osaa...

Siis kukaan ei ole ikinä nuollut sun pillua? Kuinka vanha sä olet?

En usko, tätähän tehtiin jo yläasteella.

Vierailija
16/22 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymyshän oli naisille suunnattu, 69 on ok ja pidän siitä että saan nuolla naisen pillua ja sormettaa. Mutta olen sanonut varoituksen sanan, kun nainen ottaa hyvin suuhun, ja minä kiihotun naisen nuolemisesta niin saatan tulla naisen suuhun jollei tajua ottaa pois tai vastaavasti niellä. Nainen joka haluaa pilluaan nuoltavan saan melkein aina tuotettua orgasmin, olen taitava kielimies.

Vierailija
17/22 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos saan itse  rintahierontaa samalla

Vierailija
18/22 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mutta vasta orgasmisi jälkeen, muuten on mahdoton yhtälö.

Vierailija
19/22 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mutta vasta orgasmisi jälkeen, muuten on mahdoton yhtälö.

Siis tarkoitin 69:ssä.

Vierailija
20/22 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kukaan ei ole ikinä nuollut sun pillua? Kuinka vanha sä olet?

En usko, tätähän tehtiin jo yläasteella.

25v ja naimisissa