Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautitteko (naiset) suuseksistä?

Vierailija

Itse en, mutta tykkään antaa sitä miehelle silloin tällöin. Ei vaan tunnu miltään, tulee aina vaan tunne et lopettais jo... :/

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Antamisessa nautin siitä, että toinen nauttii, en siis saa siitä muuten itselleni kiihoketta, paitsi toisen ääntely on toki mukavaa.

Itse saavana osapuolena totean olevani vaikea, koska pitää olla paitsi täysi luottamus kumppaniin (eli vain pidemmässä suhteessa antaudun) ja sen lisäksi ärsytyskynnys on matala: jos toinen ei "tee oikein", laitan jalan mieluummin kiinni. Olen aika kärsimätön siinä, ja se on tietty väärin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Antamisessa nautin siitä, että toinen nauttii, en siis saa siitä muuten itselleni kiihoketta, paitsi toisen ääntely on toki mukavaa.

Itse saavana osapuolena totean olevani vaikea, koska pitää olla paitsi täysi luottamus kumppaniin (eli vain pidemmässä suhteessa antaudun) ja sen lisäksi ärsytyskynnys on matala: jos toinen ei "tee oikein", laitan jalan mieluummin kiinni. Olen aika kärsimätön siinä, ja se on tietty väärin.

Olen siis heteronainen.

Vierailija

Taas sarjassa täysin turhia kysymyksiä. Toiset tykkää, toiset ei. Ja tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin. Toiset tykkää antaa, mutta ei itse olla ottavana osapuolena. Ja osalle 69 on parasta mitä voi tapahtua...

Vierailija

Tykkään antaa tosi paljon :)

Ja varsinkin, kun näkee, että toinen sekoaa mielihyvästä ja saa kehuja mieheltä :D

Vierailija

Tykkään antaa.

Saamisesta en oikein osaa sanoa, kun mieheni on vain kaksi kertaa mua nuollut ja niistäkään kerroista ei ole oikein muistikuvia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas sarjassa täysin turhia kysymyksiä. Toiset tykkää, toiset ei. Ja tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin. Toiset tykkää antaa, mutta ei itse olla ottavana osapuolena. Ja osalle 69 on parasta mitä voi tapahtua...

Ei ole turha kysymys; tässähän näkee mukavasti juuri eri tavat. Muuten kutakuinkin kaikki kysymykset olisivat turhia, jos vastaus "toiset tykkää, toiset ei" riittäisi, ja samalla voitaisiinkin lopettaa lähes kaikki keskustelu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli kuitenkin avata keskustelu ja vielä kommentoidakkin? :)

Vierailija

Tykkään antamisesta. On aivan upeaa nähdä, kuulla ja tuntea miehen kiihottuminen ihan eri tavalla kuin yhdynnässä. Kyllä siitä itsekin nauttii, kun tietää toisen nauttivan.

Saamisestakin pidän kovasti, mutta minunkin pitää kyllä jo luottaa toiseen jonkun verran, ennen kuin osaan heittäytyä.

Vierailija

Tykkään antaa miehelleni ja sisältyy lähes joka kertaan seksiä harrastettaessa. Kiihottaa se minuakin, kun toinen nauttii niin paljon. Saavana osapuolena hankalampaa, sillä vaatisi täydellistä keskittymistä vain olemaan. Lisäksi tarvitsen sisääni sormen tai pari, ei pelkkä nuoleminen oikein nosta tunnelmaa.

Vierailija

Saavana osapuolena olosta en tiedä kun en ole koskaan sitä kokenut. Miehelle antaisin mielelläni jos tietäisin hänen nauttivan. Ei juurikaan ääntele enkä saa kunnollista vastausta. Luultavasti en siis vain osaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saavana osapuolena olosta en tiedä kun en ole koskaan sitä kokenut. Miehelle antaisin mielelläni jos tietäisin hänen nauttivan. Ei juurikaan ääntele enkä saa kunnollista vastausta. Luultavasti en siis vain osaa...

Siis kukaan ei ole ikinä nuollut sun pillua? Kuinka vanha sä olet?
En usko, tätähän tehtiin jo yläasteella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat