Suututtaa, taas menee ukko lauantaina töihin.t.ammattivalittaja
Olisi kerrankin voinut työtarjouksesta kieltäytyä.
Kommentit (216)
Ystävä kallis, se että olet perheellinen ei takaa vielä sitä ettämolet kypsä yrittäjäksi. Kenet tahansa voi panna paksuksi, mutta yrittäjyys niin että se tuottaa jotain vaatii jo vähän funfeerausta.
Ehkä ap perustaa seuralaispalvelun. Sille on aina kysyntää!
Vierailija kirjoitti:
Ystävä kallis, se että olet perheellinen ei takaa vielä sitä ettämolet kypsä yrittäjäksi. Kenet tahansa voi panna paksuksi, mutta yrittäjyys niin että se tuottaa jotain vaatii jo vähän funfeerausta.
Kuule tiedän tuon mutta mitään ei saa jollei yritä. En nyt aio vaan olla kotona vaikka palstalaiset sitä kovin haluaisivat.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule tiedän tuon mutta mitään ei saa jollei yritä. En nyt aio vaan olla kotona vaikka palstalaiset sitä kovin haluaisivat.ap
Haluaisin kovasti kuulla yrityselämästäsi, en valitusta kotona olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takkii tulee että pauke kuuluu ellei älykkysosamääräsi nouse merkittävästi lähiaikoina.
Mutta tämä yrittöjyys on vain sun päähän pinttymä, miehesi ei sitä halua, sinä itse kaikessa viisudessasi olet ainut että siellä teidän huudeilla on kysyntää sun tarjoamalle palvelulle. Kerro vielä miksi se on parempi kuin ne muut paveluntarjoajat joita alueellanne jo on? Mikä tekee sun bisneksestä sellaisen, että saisit asiakkaita?
ymmärrön ett tämä on täysin kuvitteellinen tilanne mutta kunhan nyt huvikseni kysyn.
Eli et osaa vastata.
Jos mä olisin perustamassa yritystä, olisin ihan innoissani enkä varmaan osaisi puhua muusta. Suunnittelisin ja tekisin hulluna alustavaa työtä. En murehtisi juhlia joihin en päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takkii tulee että pauke kuuluu ellei älykkysosamääräsi nouse merkittävästi lähiaikoina.
Mutta tämä yrittöjyys on vain sun päähän pinttymä, miehesi ei sitä halua, sinä itse kaikessa viisudessasi olet ainut että siellä teidän huudeilla on kysyntää sun tarjoamalle palvelulle. Kerro vielä miksi se on parempi kuin ne muut paveluntarjoajat joita alueellanne jo on? Mikä tekee sun bisneksestä sellaisen, että saisit asiakkaita?
ymmärrön ett tämä on täysin kuvitteellinen tilanne mutta kunhan nyt huvikseni kysyn.
Voi kuule olen sitä yhdessä yritysneuvojien kanssa suunnitellut. Ja aivan varmasti pärjään yrittäjänä.ap
Vierailija kirjoitti:
Eli et osaa vastata.
Jos mä olisin perustamassa yritystä, olisin ihan innoissani enkä varmaan osaisi puhua muusta. Suunnittelisin ja tekisin hulluna alustavaa työtä. En murehtisi juhlia joihin en päässyt.
Mä en kerron täällä yritysasioista koska saan vaan pilkkaa osakseni. Joka tapauksessa olen niin monta vuotta ollut vain kotona, uhrautunut perheelleni ja harrastellut kaikenlaista että on myös minun aikani alkaa tekemään jotain mistä pidän.ap
Kysyn taas, kuten monissa muissakin sun ketjuissa, että mikä siinä sun miehessä olikaan se piirre tai ominaisuus minkä vuoksi häntä rakastat?
Voi kuule :)
Sä olet huvittava pelle ap.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn taas, kuten monissa muissakin sun ketjuissa, että mikä siinä sun miehessä olikaan se piirre tai ominaisuus minkä vuoksi häntä rakastat?
Onhan niitä moniakin. Minusta hän on seksikäs, luotettava, rehellinen, huumorintajuinen, työteliäs yms.ap
Miten uhraudutaan perheelle on mun kysymykseni?
Vierailija kirjoitti:
Sä olet huvittava pelle ap.
Ihan ihminen olen.ap
Koska on ensimmäinen päiväsi aloittavana yrittäjänä tammikuussa, kun et täällä ehdi palstailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä moniakin. Minusta hän on seksikäs, luotettava, rehellinen, huumorintajuinen, työteliäs yms.ap
Vastakohdat täydentävät toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten uhraudutaan perheelle on mun kysymykseni?
Sillä lailla ettei mulla ole muuta elämää kuin perhe ja mies. En ole työelämässä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastakohdat täydentävät toisiaan.
Ei se nyt niin mene mutta ei sitä palstalaiset tajua niin se siitä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet huvittava pelle ap.Ihan ihminen olen.ap
Eikö pellet ole ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Koska on ensimmäinen päiväsi aloittavana yrittäjänä tammikuussa, kun et täällä ehdi palstailla?
Etköhän sä sen sitten huomaa ihan itse.ap
Tottakai se on realistista. Minä olen perheellinen ihminen ja aion myös elättää perhettäni.ap