Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa, taas menee ukko lauantaina töihin.t.ammattivalittaja

Vierailija
07.12.2015 |

Olisi kerrankin voinut työtarjouksesta kieltäytyä.

Kommentit (216)

Vierailija
81/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, ammattivalittaja, sinä tunnut olevan kovin tyytömätön elämääsi. Kukaan  muu ei voi sitä muuttaa kuin sinä itse. Ala toimia, järjestä elämäsi siihen malliin, että tuntisit olosi mukavammaksi.

Jokainen on vastuussa omasta elämästä!

Vaikka oikeasti epäilen, että tämä "elämäsi" on mielikuvituksen tuotetta.

Kun ei valitettavasti ole mielikuvituksen tuotetta. Niin ehkä teen ja repäisen ja alan minäkin yrittäjäksi niin ei tarvitse minunkaan olla kotona.ap

Niinhän sä aina säännöllisin väliajoin uhoat. Mitään ei tapahdu.

Takuulla tapahtuu kun vuosi vaihtuu saa mies miettiä kenen kanssa lapsi on iltaisin. Aion vielä tehdä yhtä pitkää päivää kuin hän.ap

Yhtä iso vitsi kuin helsinkiin muuttosi. Ja syöpäsi.

Ei ole nyt hän suututti minut viimeisen kerran mulla oli meinaan valmiit suunnitelmat lauantaille ja nyt joudun sitten kotona lapsen kanssa olemaan.ap

Vähästäpä kotirouva suuttuu. Joudut raasu vielä oman lapsen kanssa olemaan.

Vai vähästä. Ainahan mä hänen kanssaan olen. Mulla olisi ollut lauantaina juhlat mutta en tietenkään niihin pääse kun mies on töissä.ap

Jos mä suuttuisin miehelleni noin vähäpätöisistä jutuista, ei meidän talossa kuuluisi kuin kellon tikitys. Omalla asennoitumisella saa ihmeitä aikaan. Paitsi ap.

Miten niin vähästä? mä olen aina lapsen kanssa kaksin ja kun mut oli kerrankin kutsuttu juhliin johonka halusin mennä ja koko lauantain ohjelma oli suunniteltu valmiiksi niin mies meneekin töihin ja mun on peruttava kaikki. Mulla ei ole muuta elämää kuin oleminen lapsen kanssa koska se ei koskaan miehelle sovi.ap

Kuka sut nyt juhliin olisi kutsunut?!

Eräs sukulainen mutta ne on aikuisten juhlat ei sinne lapsen kanssa voi mennä eli suunnitelmat on pilalla.ap

Kyllä se sun maailma on nyt notkahtanut pois radaltaan kun ei pääse ryyppäämään.

Kun ei siinä ole ryyppäämisestä kysymys vaan siitä että näkisi aikuisia ihmisiä,saisi jutella yms.ap

Ethän sä ole välissä sukulaisiisi.

Tämä on miehen puolen sukulainen.ap

Siinä tapauksessa ei sun tarvitse sinne mennä. Ymmärrän miestäsi.

Eli mun pitää olla aina lapsen kanssa kaksin?ap

Sitä kutsutaan normaaliksi arki-elämäksi kun perheessä vain toinen aikuisista on työelämässä. Sinä vain paisuttelet asiaa.

Mutta entä kun kohta on molemmat työelämässä? ja entä kun mulla on aikuisten juhlat ehkä kerran viidessä vuodessa niin pitääkö juuri silloin mennä töihin etten minä niihin pääse?ap

Siis täh? Yritystoimintaako todella olet aloittamassa?? Onko sulla kaikki kunnossa?

Ap on trolli joka ajankulukseen keksii juttuja. Pyörittää samoja aiheita jotta valheiden perässä on helpompi pysyä.

En ole trolli. Kyllä tämä on ihan kurjaa aitoa elämääni.ap

Bullshit.

Vierailija
82/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, et sinä mihinkään työelämään ole menossa joten anna olla. Jauhetaan jostain muusta mieluummin.

Kyllä olen. En aio koko ikääni olla lapsen kanssa kaksin vaan kerrankin mies joutuu ottamaan lapsenkin hoidosta vastuuta.ap

Niinpä niin. Haaveita saa aina olla.

Ei tämä mikään haave ole vaan ihan aidosti aion niin tehdä. Sittenhän miehenkään ei aina tarvitse olla töissäkään kun on kaksi työssäkäyvää.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, et sinä mihinkään työelämään ole menossa joten anna olla. Jauhetaan jostain muusta mieluummin.

Kyllä olen. En aio koko ikääni olla lapsen kanssa kaksin vaan kerrankin mies joutuu ottamaan lapsenkin hoidosta vastuuta.ap

Ei tämä mikään haave ole vaan ihan aidosti aion niin tehdä. Sittenhän miehenkään ei aina tarvitse olla töissäkään kun on kaksi työssäkäyvää.ap

Yhtä aidosti kuin syöpäsi parantui ja teit eutanasia matkan Sveitsiin.

Ei kannata myöntää että valehtelee, sillä silloin sinua, "pikkuinen" kotirouva, ei usko kukaan. Alat yhtä varmasti yrittäjäksi kuin minä olen norjan kruununprinssi.

Vierailija
84/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata myöntää että valehtelee, sillä silloin sinua, "pikkuinen" kotirouva, ei usko kukaan. Alat yhtä varmasti yrittäjäksi kuin minä olen norjan kruununprinssi.

Kyllä alan. On ihanaa nähdä mieheni ilme kun tajuaa etten enää olekkaan vaan kotona.ap

Vierailija
85/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sulla on yhdellä useista tileistäsi 140e ?

Vierailija
86/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alan. On ihanaa nähdä mieheni ilme kun tajuaa etten enää olekkaan vaan kotona.ap

Ja vuoden äiti palkinto on jaettu.

Vierailija
87/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, ammattivalittaja, sinä tunnut olevan kovin tyytömätön elämääsi. Kukaan  muu ei voi sitä muuttaa kuin sinä itse. Ala toimia, järjestä elämäsi siihen malliin, että tuntisit olosi mukavammaksi.

Jokainen on vastuussa omasta elämästä!

Vaikka oikeasti epäilen, että tämä "elämäsi" on mielikuvituksen tuotetta.

Kun ei valitettavasti ole mielikuvituksen tuotetta. Niin ehkä teen ja repäisen ja alan minäkin yrittäjäksi niin ei tarvitse minunkaan olla kotona.ap

Niinhän sä aina säännöllisin väliajoin uhoat. Mitään ei tapahdu.

Takuulla tapahtuu kun vuosi vaihtuu saa mies miettiä kenen kanssa lapsi on iltaisin. Aion vielä tehdä yhtä pitkää päivää kuin hän.ap

Yhtä iso vitsi kuin helsinkiin muuttosi. Ja syöpäsi.

Ei ole nyt hän suututti minut viimeisen kerran mulla oli meinaan valmiit suunnitelmat lauantaille ja nyt joudun sitten kotona lapsen kanssa olemaan.ap

Vähästäpä kotirouva suuttuu. Joudut raasu vielä oman lapsen kanssa olemaan.

Vai vähästä. Ainahan mä hänen kanssaan olen. Mulla olisi ollut lauantaina juhlat mutta en tietenkään niihin pääse kun mies on töissä.ap

Jos mä suuttuisin miehelleni noin vähäpätöisistä jutuista, ei meidän talossa kuuluisi kuin kellon tikitys. Omalla asennoitumisella saa ihmeitä aikaan. Paitsi ap.

Miten niin vähästä? mä olen aina lapsen kanssa kaksin ja kun mut oli kerrankin kutsuttu juhliin johonka halusin mennä ja koko lauantain ohjelma oli suunniteltu valmiiksi niin mies meneekin töihin ja mun on peruttava kaikki. Mulla ei ole muuta elämää kuin oleminen lapsen kanssa koska se ei koskaan miehelle sovi.ap

Kuka sut nyt juhliin olisi kutsunut?!

Eräs sukulainen mutta ne on aikuisten juhlat ei sinne lapsen kanssa voi mennä eli suunnitelmat on pilalla.ap

Kyllä se sun maailma on nyt notkahtanut pois radaltaan kun ei pääse ryyppäämään.

Kun ei siinä ole ryyppäämisestä kysymys vaan siitä että näkisi aikuisia ihmisiä,saisi jutella yms.ap

Ethän sä ole välissä sukulaisiisi.

Tämä on miehen puolen sukulainen.ap

Siinä tapauksessa ei sun tarvitse sinne mennä. Ymmärrän miestäsi.

Eli mun pitää olla aina lapsen kanssa kaksin?ap

Sitä kutsutaan normaaliksi arki-elämäksi kun perheessä vain toinen aikuisista on työelämässä. Sinä vain paisuttelet asiaa.

Mutta entä kun kohta on molemmat työelämässä? ja entä kun mulla on aikuisten juhlat ehkä kerran viidessä vuodessa niin pitääkö juuri silloin mennä töihin etten minä niihin pääse?ap

Siis täh? Yritystoimintaako todella olet aloittamassa?? Onko sulla kaikki kunnossa?

Miksi ei olisi kaikki kunnossa? silloinhan minäkin olisin töissä eikä mies eikä kukaan muukaan voisi sanoa että olen vain kotona.ap

Koska tässä vaiheessa ihmettelet, kun kerran viidessä vuodessa on juhlat niin pitääkö sun olla silloin töissä yrittäjänä! Kerropas jotain siitä yritystoiminnastasi, luulisi että alkavalla yrittäjällä on ajatukset täynnä toiminnan järjestelyä. Onko toimintasi arvonverovelvollista?

Vierailija
88/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä ostettiin bikinit Aruban reissulle halvimpaan mahdolliseen hotelliin.

Vierailija
89/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on hienoa riidellä palmun alla yrittäjyyden arjesta.

Vierailija
90/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtuu ap:lta aina välillä se tärkein prioriteetti elämässä eli poika.

Vierailija
91/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei unohdu. Minähän hänet olen melkein yksin hoitanut jo 7v eikö mulla saisi olla muuta elämää lainkaan?ap

Vierailija
92/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ole onnellinen että hänellä on töitä ja on mies joka tekee töitä perheensä elatuksen eteen.Kaikille ei ole töitä tarjolla.

Joo olen kuule onnellinen mutta vuosi toisensa jälkeen ilman kunnon lomia ottaisi päähän teitä muitakin, saattaisi tuntua siltä kuin olisitte yh.ita.ap

Eikö sulla ole yksi 7-vuotias lapsi? Mitä sä joudut tekemään hänen takiaan, mikä rasittaa sua niin hirveästi ja minkä miehesi hoitaisi ollessaan kotona? Tai minne sä lähtisit, jos mies olisi kotona? Jos sulla on meno, niin pyydä anoppi hoitamaan?

Vierailija
93/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei unohdu. Minähän hänet olen melkein yksin hoitanut jo 7v eikö mulla saisi olla muuta elämää lainkaan?ap

Sun elämä on nyt. Ei sitten joskus. Et vaan tajua sitä.

Vierailija
94/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ole onnellinen että hänellä on töitä ja on mies joka tekee töitä perheensä elatuksen eteen.Kaikille ei ole töitä tarjolla.

Joo olen kuule onnellinen mutta vuosi toisensa jälkeen ilman kunnon lomia ottaisi päähän teitä muitakin, saattaisi tuntua siltä kuin olisitte yh.ita.ap

Eikö sulla ole yksi 7-vuotias lapsi? Mitä sä joudut tekemään hänen takiaan, mikä rasittaa sua niin hirveästi ja minkä miehesi hoitaisi ollessaan kotona? Tai minne sä lähtisit, jos mies olisi kotona? Jos sulla on meno, niin pyydä anoppi hoitamaan?

Kyllä on ja nyt lauantaina olisin lähtenyt niihin juhliin. Anoppi ei nyt häntä hoida kun appiukko on vakavammin sairaana kotona, hän ei lasta luokseen halua.ap

Vierailija
95/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä muusta elämästä tässä just juteltaisiin.  Pidätkö yrityksesi avajaiset? Miksi et halua näistä jutella?

Vierailija
96/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä muusta elämästä tässä just juteltaisiin.  Pidätkö yrityksesi avajaiset? Miksi et halua näistä jutella?

Koska täällä vaan pilkataan niin en aio yrityskuvioitani täällä selittää.ap

Vierailija
97/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on niin utopian tasolla kuten tässä taannoin kävi ilmi.

Vierailija
98/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on niin utopian tasolla kuten tässä taannoin kävi ilmi.

Ei ole.ap

Vierailija
99/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän se Aruban-reissu maksaa.

Se on jo maksettu aikaa sitten. Ja se taitaa jäädä taas ainoaksi joululomaksi meille. Luultavasti muun aikaa mies on töissä.ap

Itse olen joululomalla viralliset pyhäpäivät. Muuten olen töissä . Enkä todellakaan ole Aruballe menossa, vaan olemme kotona.

Kyllä meillä on ankeaa...

Vierailija
100/216 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän se Aruban-reissu maksaa.

Se on jo maksettu aikaa sitten. Ja se taitaa jäädä taas ainoaksi joululomaksi meille. Luultavasti muun aikaa mies on töissä.ap

Itse olen joululomalla viralliset pyhäpäivät. Muuten olen töissä . Enkä todellakaan ole Aruballe menossa, vaan olemme kotona.

Kyllä meillä on ankeaa...

Ehkä sulla kuitenkin on kesälomaa. Mun miehelläni on viimeisen 6v aikana ollut maksimissaan viikko kesä ja toinen viikko heinäkuussa.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi