Suututtaa, taas menee ukko lauantaina töihin.t.ammattivalittaja
Olisi kerrankin voinut työtarjouksesta kieltäytyä.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos veroihin menee puolet tuloista, niin ei silloin kyllä ole pienipalkkainen.
En tarkoittanut tuloveroprosenttia en ala täällä selittelemään. Kuluja on paljon ja tulot eivät isot ole.ap
Mitä muita veroja yrittäjällä on kuin ansiotuloverotus ja alvit? Alvien tilityshän riippuu ostojen ja tulojen suhteesta. Pääomatuloverotushan koskee samalla tavalla kaikkia, on sitten yrittäjä tai luonnollinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
jos joku muta loukkaa
Rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Oon ennenkin suositellut sulle nettilakkoo. Koko päivä taas mennyt silkkaan paskan jauhamiseen. Mitäs poikas on päivän puuhaillut? Kaivanu varmaan nenäänsä, jos äitiinsä tulee.
Lapseni oli koulussa ja sitten harrustuksessaan ei ollut kotona. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ennenkin suositellut sulle nettilakkoo. Koko päivä taas mennyt silkkaan paskan jauhamiseen. Mitäs poikas on päivän puuhaillut? Kaivanu varmaan nenäänsä, jos äitiinsä tulee.
Lapseni oli koulussa ja sitten harrustuksessaan ei ollut kotona. ap
Alkeellisten pilkku- ja pistesääntöjen kertaus saattais tehdä sun tekstisi ymmärrettävämmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karabialla odotettavissa tsunami heti joulun jälkeen.
Toivottavasti on hälyytysjärjestelmä kunnossa.
Nähtävästi ette tunne ketään lihavia ihmisä kun noin törkeästi käyttäydytte.ap[/quot
Ei tietenkään, koska sinun teoriasi mukaan kukaan ei ole niin surkea ja lihava kuin sinä.
Ei lihavuus minua haittaa. Itse asiassa tykkään olla lihava ja vielä kun lapseni on hyvin hoikka niin toivottavasti hän kiusaa jonkun teidän mun kiusaajan läskiä lasta.ap
Toivot siis että poikasi kiusaisi joitain lihavia lapsia?
Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos veroihin menee puolet tuloista, niin ei silloin kyllä ole pienipalkkainen.
En tarkoittanut tuloveroprosenttia en ala täällä selittelemään. Kuluja on paljon ja tulot eivät isot ole.ap
Mitä muita veroja yrittäjällä on kuin ansiotuloverotus ja alvit? Alvien tilityshän riippuu ostojen ja tulojen suhteesta. Pääomatuloverotushan koskee samalla tavalla kaikkia, on sitten yrittäjä tai luonnollinen henkilö.
No esim jos mieheni työkeikka on 450€ niin n 200€ siitä kaikkien verojen ja maksujen jälkeen jää.ap
Hei anna olla jo ap. On vähän väsynyttä tämä sun provoilu.
Vierailija kirjoitti:
Hei anna olla jo ap. On vähän väsynyttä tämä sun provoilu.
Kun en ole provo.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän röörit pitää nuohota!
Ei nyt ole mistään nuohoamisesta edes kyse.ap
Se oli metafora.
en ymmärrä kukista mitään.ap
Etkä näköjään mistään muustakaan. Ehkä olet hyasintti.
Hyvät hyssykät, ammattivalittaja on saanut aikaan yli 200 kommentin ketjun!
En jaksanut lukea kaikkea, mutta seuraava kiinnostaa.
Ap perui menonsa juhliin, koska ei saanut lapsenvahtia. Hän kuitenkin kuskaa poikansa kaveria koulumatkoilla päivittäin. Tyhmempi luulisi, että poika voisi mennä kaverin luokse leikkimään tai yökylään siksi aikaa kun äiti käy juhlissa ja isä on töissä. Onko tämä puoli asiasta jo käsitelty ja mikä oli ap:n vastaväite?
Vierailija kirjoitti:
Ap perui menonsa juhliin, koska ei saanut lapsenvahtia. Hän kuitenkin kuskaa poikansa kaveria koulumatkoilla päivittäin. Tyhmempi luulisi, että poika voisi mennä kaverin luokse leikkimään tai yökylään siksi aikaa kun äiti käy juhlissa ja isä on töissä. Onko tämä puoli asiasta jo käsitelty ja mikä oli ap:n vastaväite?
Hyvänpäivän tuttu ei kuulemma käy lastenhoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sitäpä minä ihmettelen suuresti. Nimittäin sitä, että jotkut vielä jaksavat kommentoida ammattivalittajan tyhjänpäiväisiä ketjuja. Itse avasin tämän juuri sen vuoksi, että tässä oli näin paljon kommentteja. Ajattelin, että nyt on varmaan kerrrankin jotain kunnon asiaa. Ja sitten petyin. Samaa paskanjauhantaa kuin ennenkin... En avaa enää. Jatkakoon ammattivalittaja ruikutustaan hamaan tappiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpä minä ihmettelen suuresti. Nimittäin sitä, että jotkut vielä jaksavat kommentoida ammattivalittajan tyhjänpäiväisiä ketjuja. Itse avasin tämän juuri sen vuoksi, että tässä oli näin paljon kommentteja. Ajattelin, että nyt on varmaan kerrrankin jotain kunnon asiaa. Ja sitten petyin. Samaa paskanjauhantaa kuin ennenkin... En avaa enää. Jatkakoon ammattivalittaja ruikutustaan hamaan tappiin asti.
Eikun tätä kestää vielä tammikuuhun. Sitten helmikuusta lähtien ammattivalittaja ei ole täällä enää, kun hän alkaa yrittäjäksi ja hänellä ei yrittäjänä ole aikaa palstailla. On kuulemma niin kovasti töitä tulossa, nih..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänpäivän tuttu ei kuulemma käy lastenhoitajaksi.
Kiitos vastauksesta ja hyvää adventtiaikaa! :)
212
en ymmärrä kukista mitään.ap