Saisko Robin oikeasti olla tuolla jatkoilla?
Kuvailee siellä kännistä yleisöä yleisön joukossa alaikäisenä..
Kommentit (18)
Saulin luona on eri säännöt, älä pelkää.
Alaikäinen saa olla anniskeluravintolan asiakkaana MIKÄLI voidaan huolehtia, ettei tämä juo alkoholia.
Aika kornia että tuollanen lapsi laulaa Rautavaaraa
Ei se ole siellä asiakkaana, vaan töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole siellä asiakkaana, vaan töissä.
Joo, se esiintyy siellä kyllä. Mutta sille on annettu myös kamera, jolla se kuvaa ihmisiä siellä liikkuessaan. Itse äsken kertoi haastattelussa.
ExoPol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole siellä asiakkaana, vaan töissä.
Joo, se esiintyy siellä kyllä. Mutta sille on annettu myös kamera, jolla se kuvaa ihmisiä siellä liikkuessaan. Itse äsken kertoi haastattelussa.
Sekin lienee työtä?
Alaikäinen on alle 18v ikäinen. Robin on jo täyttänyt 18v. => Robin ei ole alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Alaikäinen on alle 18v ikäinen. Robin on jo täyttänyt 18v. => Robin ei ole alaikäinen.
Robin on syntynyt 1998.
Vierailija kirjoitti:
Alaikäinen on alle 18v ikäinen. Robin on jo täyttänyt 18v. => Robin ei ole alaikäinen.
Robin täyttää 18v elokuussa 2016.
Vierailija kirjoitti:
Alaikäinen on alle 18v ikäinen. Robin on jo täyttänyt 18v. => Robin ei ole alaikäinen.
Robin on syntynyt 24.8. 1998. Eli 17v täytti nyt elokuussa.
Ei kai tuossa oo paljon sen ihmeempää ku se että vetää ite myös jo k18 keikkoja. 16 v benjamin peltonen oli kans jatkoilla ihan vieraana kaks vuotta sitten.
Ei laki kiellä alaikäisten oleskelua ravintolassa. Pelkästään anniskelun alaikäiselle ja ravintolan pitää pystyä valvoa, ettei alaikäinen saa käsiinsä siellä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Ei laki kiellä alaikäisten oleskelua ravintolassa. Pelkästään anniskelun alaikäiselle ja ravintolan pitää pystyä valvoa, ettei alaikäinen saa käsiinsä siellä alkoholia.
Näin! Ravintoloille/baareille on vaan helpompaa asettaa se ikäraja ja näin "valvoa" anniskelua. Ja Robin nyt sattui olemaan siellä jatkoilla töissä.
Onneks sille annettii pillimehu eikä skumppalasiin edes pommacia tai omenamehua koska kukkahattutädit haistais olemattomanki alkoholin Robinin lasista vaikka oltais kuinka uskoteltu et mitää alkoa ei muka oo!
Radio Cityn toimittaja oli bongannut Slayerin Kerry Kingin sieltä, tänään ovat keikalla Hartwallilla.
Vierailija kirjoitti:
Aika kornia että tuollanen lapsi laulaa Rautavaaraa
No ei ole yhtään kornia. Minusta hienoa että ylipäätään vetää vanhoja biisejä ja ihan omalla tyylillään. Tuo pikemminkin vaatii pokkaa Robinilta itseltään.
Robin esiintyi jatkobileissä alaikäisenä. Muutama vuosi taaksepäin esiintyi pariskunta jotka eivät olleet alaikäisiä, mutta temppu oli ala-arvoinen, eikä sopinut ollenkaan ko. iltaan. Ilkka Kanervan "kaataminen" näytti tv:ssä tosi tyhmältä. Mies esiintyjä hääräsi jotain Ilen takana ja naispuolinen teki "jotain" jonka on jo aikoja sitten tehnyt eräs uskonlahkon saarnaaja.
Kanerva koki, että hänen kustannuksellaan leikittiin ja pahoitti mielensä. Näin ollen ohjelmanumero oli katsojia aliarvostava ja typerä.
Ei ole alaikäinen.