Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vauvalla vain yksi kirjoittaja, joka käyttää sanaa teini tai tekee teinialoituksia?

kyselee.hän

Vai miksi aina, kun on puhe teini-ikäisestä tytöstä, aloituksessa lukee pelksätään teini.
Jos on kyse teinipojasta, aloituksessa lukee hienosti ja kauniimmin "teini-ikäinen poika".

Kommentit (2)

Vierailija

Teinialoituksia laitan joskus, teinien äiti kun olen.

En koskaan kuitenkaan puhu teiniTYTÖSTÄ, koska tulen hulluksi lukiessani niitä sairaita vastauksia.

Tyttö on vastausten mukaan milloin mitäkin sairasta, vaikka oikeasti se on ihana, kiltti, avulias, meidän rakas aarre. Siksi vältän mainitsemasta, että kyseessä on tyttö.

huomannut

Vierailija kirjoitti:
Teinialoituksia laitan joskus, teinien äiti kun olen.

En koskaan kuitenkaan puhu teiniTYTÖSTÄ, koska tulen hulluksi lukiessani niitä sairaita vastauksia.

Tyttö on vastausten mukaan milloin mitäkin sairasta, vaikka oikeasti se on ihana, kiltti, avulias, meidän rakas aarre. Siksi vältän mainitsemasta, että kyseessä on tyttö.

Olen huomannut. Joku tyyppi, jonka mielestä juuri teinityttö ei kuulu enää perheeseen, joku laittoi eilenkin jonkun trollin, että teini lähtee jouluaattona kavereille, tai teinin kuuluu tehdä ruokansa itse, jos menee mummolaan, sekä kotona.

Onkohan nuo sairaat, jotka kirjoittavat negatiivisesti teini-ikäisistä tytöistä, miehiä vai naisia? Äitejä vai isiä? Kipeää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat