SUSANNA KOSKI linnanjuhlien ehdoton kuningatar
Niin seksikäs puku että huhh huh piti erektiota peitellä tyttöystävältä!
M34
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas naiset esineellistävät naista.
Ei siinä miestä näköjään tarvita.
Lakkaa jo tuo ulina. Naiset saa arvostella naisia, koska ovat itsekin naisia.
Miksi vain naiset? Arvostelevathan naiset miehiäkin.
Kyllä se ehdoton kuningatar puvun, hiusten, meikin ja koko olemuksen perusteella on Jenni Haukio.
Vierailija kirjoitti:
Se subjektiivinen "mutu" muodostuu yleensä lukuisista tiedostamatomista kokemuksista/informaatiosta jota järki ei ehdi eritellä ja käsitellä mutta se on usein ihan todellista tietoa eikä jotain henkimaailmajuttua ja siksi ihan toimivaa. Nyt en todellakaan tarkoita mitään "näin heti että sureva mies olikin itse murhaaja" juttua vaan ihan muuten vain kannanottona siihen "mutun" väheksyntään.
Ja höpsis. Kun mutu toimii, se huomataan ja juhlitaan vaistoa. Kun suurin osa mutusta osoittautuu täysin paikkansa pitämättömäksi, sitä ei noteerata mitenkään. Ei mikään ihme, et ihmiset kuvittelee et se vaisto on "aina oikeessa"
Sama ku nää omat diagnoosit lääkärissä. Sen kerran ku osuuki oikeeseen, ni voi että sitä hehkutusta "Mähän sanoin! Eikä mua heti uskottu.." ei väliä vaikka olis mennyt tuhat kertaa pieleen.
Saahan sitä paljastavastikin pukeutua, mutta tuo ei näyttänyt hyvälle. Tissitkin näytti kummalta. Ilmeisesti muovifileet alla ja karkailevat vääriin suuntiin?
Sanotaanko että Susanna Koski on näyttävä tuossa juhla-asussansa. Mutta ei mikään illan kuningatar. Ja jotta en nyt ole tasapinoton tunneihminen joka haukkuu itselleen tuntemattomia ihmisiä niin käytetään ilmaisua "ei mitenkään helposti lähestyttävän oloisen näköinen" toisin kuin vaikkapa juuri Haukio, huolimatta sosioekonomisesta statuksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Susanna on fiksu mimmi, mutta tämä puku ei minusta ollut nappivalinta alastoman vaikutelman vuoksi. Jos ihonväriset osat olisivat olleet jonkin muun värisiä, olisi puku ollut arvokkaamman oloinen. Nyt oli vähän liian "taitoluistelijamainen" ja kepeä Linnan juhliin.
Fiksu?
Oletko ollenkaan tietoinen hänen mielipiteistään?
Puvusta, ala-arvoinen valinta näihin juhliin. Ei myöskään imarrellut kantajaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas naiset esineellistävät naista.
Ei siinä miestä näköjään tarvita.
Lakkaa jo tuo ulina. Naiset saa arvostella naisia, koska ovat itsekin naisia.
Miksi vain naiset? Arvostelevathan naiset miehiäkin.
En tiedä. Se nyt vaan on niin.
Susanna Koski oli kaunis puvussaan. En pidä siitä kuvasta, minkä hänestä olen ihmisenä saanut, mutta voin kehua silloin kun kehulle on aihetta, pidinpä henkilöstä tai en.
On se hiukan outoa jos puvun itsetarkoitus on olla rohkea ja paljastava, tuleehan siitä huomionhakuinen olo. Niinhän hän itse etukäteen puhui omasta puvustansa.. Nyt kuitenkin kyseessä tasavallan presidentin Itsenäisyyspäivänvastaanotto. Tuleehan siitä jonkinlainen vaikutelma ihmisestä.
Olen nähnyt Susannan läheltä livenä kaksi kertaa enkä saanut kylmiä viboja hänestä vaikka arvomaailmamme on hyvin erilainen. Ei hän kyllä lämpimältäkään vaikuttanut. Sanoisin että aika neutraali oli.
Vierailija kirjoitti:
Susanna Koski oli kaunis puvussaan. En pidä siitä kuvasta, minkä hänestä olen ihmisenä saanut, mutta voin kehua silloin kun kehulle on aihetta, pidinpä henkilöstä tai en.
Entä sopiko se sinusta tuohon tilaisuuteen?
Oisko hänessä vähän samaa näköä kuin siinä Emilia Leppilammessa vai mikä Vuorisalmi hän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sopiko se sinusta tuohon tilaisuuteen?
Itseasiassa näin puvun vain kättelytilanteessa pikaisesti, en osaa sanoa olisiko se lähemmällä tarkastelulla osoittautunut liian antavaksi tai muuten vaan epäsopivaksi tilaisuuteen.
Koski istuu Helsingissä kokoomusnuorten piiritoimiston neuvotteluhuoneessa. Puhutaan hetki Margaret Thatcherista, Britannian ensimmäisestä naispääministeristä. Rautarouva kun näkyy Kosken kampanjavideollakin.
”Hän on puolustanut vapautta”, Koski kehuu.
Kukapa ei vapautta puolustaisi. Mutta se kuulostaa vähän abstraktilta. Millä tavoin hän on lisännyt vapautta konkreettisesti?
”Kukistamalla työväen. . . ei kun siis ammattiyhdistysliikkeen”, Koski vastaa.
Sen Thatcher teki. Toisaalta hänen kaudellaan myös työttömyysluvut lähtivät lentoon. Eikö se arveluta?
”Kun tehdään korjausliikkeitä taloudessa, niin se aina karsii epäterveitä rakenteita pois. Tulee luovaa tuhoa, kun epäterveet rakenteet tuhoutuvat. Markkinatalous korjaa ne itsestään.”
Koski vaikuttaa aidosti luottavaiselta sen suhteen. Hän katsoo tarkasti silmiin ja selittää, että jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa kohtaloonsa. Hänelle kokoomuslaisen aatteen ydin on yksilönvapaudessa ja valinnoissa.
Mutta entä jos on työtön eikä ole mistä valita? Jos menee tehdas alta ja joku on kukistanut ammattiyhdistysliikkeen?
”No mutta onhan meillä Suomessa töitä”, Koski sanoo. ”Minusta jokaisen vähääkään työkykyisen paikka on työelämässä eikä kotona. Se on valinnoista kiinni.”
Tämän tästä Koski aloittaa vastauksensa sanomalla: ”Kokoomusnuoret on sitä mieltä, että. . .”
Aivan kuin hän ei puhuisi omista näkemyksistään.
Samaan kiinnitti huomiota Jari Sarasvuo, kun Koski vieraili hänen ohjelmassaan viikko sitten. Onko puheenjohtaja eri mieltä? Kannattaako hän tätä ohjelmaa, kun perustelu tuntuu vaikealta?
Aiemmin samaa epäili MTV3:n toimittaja Mari Haavisto, joka blogissaan paljasti, että oli antanut Kosken tehdä lyhyen uutisjutun haastatteluja uusiksi 40 minuuttia. ”Kuka nuorisojärjestön aatemaailmaa oikein johtaa, jos Koski ei kerran ole vetämänsä järjestön tavoiteohjelman tasalla?” Haavisto kysyi.
Koski itse on toistanut – ja toistaa nytkin – olevansa sitoutunut ohjelmaan. Lisäksi hän huomauttaa, että asiakirja on pääpiirteittäin ollut samanlainen jo ennen hänen puheenjohtajuuttaan.
Poliittisen kentän vasemmalla puolella uumoillaan, että kokoomuksen nuorisosiipi on sisäsiisti keino kosiskella perussuomalaisten äänestäjiä. Koski itse huitaisee sen sanomalla, että ”kohu todistaa, että tietyistä kysymyksistä ei voi keskustella ilman, että tulee leimatuksi rasistiksi” ja että nuorison tehtävä on ”elävöittää keskustelua”.
Ukkopuolueen puolella nuorten keskustelua ei ole pidetty elävöittävänä. Ilkka Kanerva sanoi A-studiossa, että ”Suomi ei olisi Suomi”, jos vaatimuslista toteutuisi. Pääministeri Jyrki Katainen sanoutui teeseistä irti ja kuvaili niiden olevan ”aikuisten elämälle vierasta” teoreettista pyörittelyä. Kaksikymmentä nuorta kokoomuslaista julkaisi kannanoton, jossa haluttiin irtisanoutua järjestön linjasta.
Kokoomusnuoret on perinteisesti ollut silta emopuolueen tärkeille paikoille. Tammikuussa Kataisen kabinettiin nimitettiin Antti Häkkänen, kokoomusnuorten puheenjohtaja vuodelta 2012. Hänkin on kokoomusnuorten kovaa oikeaa laitaa, mutta konsensushakuisempi ja edeltäjäänsä Rydmania ”sosiaalisesti järkevämpi”, kuten eräs entinen aktiivi kuvailee. Häkkänen erotti ystävänsä Saul Schubakin varapuheenjohtajan paikalta tämän sanottua, että ”heikomman aineksen” lisääntymistä ei pitäisi lapsilisillä tukea. Paikka Kataisen kabinetissa on helppo nähdä palkintona maltista.
Miksi olet ilmoittanut esikuvaksesi lapuanliikkeen, joka oli demokratian vastainen ja väkivaltaiseen kumoukseen pyrkinyt liike?
”Enhän ole. Missä yhteydessä?”
Vanhassa Irc-gallerian profiilissasi lapuanliike mainittiin kohdassa ”elämänkatsomus ja filosofia”.
”En ole kyllä missään itse ilmoittanut, että lapuanliike olisi mun ideologiani.”
Onko se siis jokin läppä?
”Se on asia, josta ei voi hirveästi läppää heittää. Mutta. Se Irc-profiili on aikanaan luotu viime eduskuntavaalien aikaan, jolloin kampanjaresurssit olivat niukat. Siihen aikaan se oli foorumi, jolla pystyi tavoittamaan rajattuja ryhmiä. Kaikki mainonta on aina – oli konteksti mikä tahansa – jollekin kohdennettua. Siinä on ollut jokin markkinoinnillinen tarkoitus.”
Mutta lapuanliike?
”Mä voin käsi sydämellä sanoa, että en ole henkilökohtaisesti missään koskaan sanonut kannattavani Lapuan liikettä.”
Kai sinä olit tästä tietoinen?
”En pysty kieltämään, etten olisi tiennyt, ja minun pitäisi tietää, kun se on minun kampanjani. Haluan sitä korostaa, että vastuu on siitä mulla.”
Mutta joku muu on kirjoittanut?
”Joku toinen on tehnyt mulle profiilin.”
Kuka?
”Ei sillä ole mitään merkitystä.”
Miten luonnehtisit lapuanliikettä?
”Se on oman aikansa historiallinen ilmiö, ja sitä pitää musta nykyään tarkastella ainoastaan sellaisena. En halua siitä sanoa enempää.”
Nämä olivat otteita HS:n Nyt-haastattelusta vuodelta 2013.
Todella pelottava nainen hurmoksessaan. Ja jotenki tulee Stubb mieleen tuosta tekemisiensä selittelystä.
Ei kai Kokoomus taas ole tekemässä virhettä siinä, kuka nostetaan puolueesta esille...
Vierailija kirjoitti:
Elli Haloo oli kuningatar, kantajalleen sopiva tyylikäs rock-puku. Susanna Kosken puvusta en tykännyt, paljastelu ei tee kenestäkään kuningatarta. Siellä oli yksi jännittävä pliseerattu puku joka iski silmään. Epäonnistuneita oli paljon: Kiira Korpi, Marion (aina höyhenet), Toni Niemisen vaimo tosi pliisu, kirkkaampi väri olisi sopinut vaalealle. Sitten nämä rakastavaiset 69 tatuointeineen mauttomat.
Oletko vähän daiju? :D
Vierailija kirjoitti:
Oisko hänessä vähän samaa näköä kuin siinä Emilia Leppilammessa vai mikä Vuorisalmi hän on?
Minusta hän muistutti Riitta Uosukaista hyvin paljon.
Puku sopisi punaiselle matolle leffaensi-iltaan Jenkeissä. Ei suomen presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolle.
Odotin jotain todella tyylikästä ja kuningatarmaista tyyliin Jenni Vartiaisen oranssi luomus joku vuosi sitten, mutta tulikin käärmeenlumoojan asu.
Mustaksi värjätyt kulmakarvat ja räikeä huulipuna yhdistettynä kummalliseen show-asuun. Mielestäni tällainen ulkoasu ei sopinut arvokkaaseen tilaisuuteen. Pyntätyn ja pelottavan näköinen daami, ikävä kyllä.